• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    Verbaasd stop ik even met ademen. Wacht Harry belde mij? Ik dacht even na, tuurlijk Niall waarom zou hij voo rjou bellen hij belt om te weten hoe het met Zayn ging... Hoe had ik het ook durven te denken. Het bleef nog stil en langzaam werd ik weer rustig. Ik merkte dat ik verkleumd was en helemaal nat maar het boeide me niet.
    "ik weet het niet" fluister ik met een schorre stem. Goed bezig Horan, na die hoef je ook niet meer te zien. "hou op" zeg ik geïriteerd tegen het stemmetje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik zucht even en denk na terwijl ik op mijn lip bijt. Tuurlijk!
    'Niall, ik ben er zo' zeg ik en hang dan op. Ik pak de gps van zijn mobiel erbij en zie het meteen.
    Ik stap in de auto en Louis en Liam zitten er ook snel. Ik rij snel weg en na een tijdje zie ik Niall liggen.
    Ik ren naar hem toe en trek hem omhoog. 'Niall, wat is er gebeurt! Hoe gaat het met jouw eigenlijk' vraag ik door elkaar...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik hoorde stemmen en zag Harry, Liam en Louis. 'Bloed. Zoveel bloed' fluisterde ik, toen ik ze aankeek. Justin stapte naar voren en legde uit wat er allemaal gebeurd was. 'Wat een rotzooitje' zuchtte hij en ik knikte. Als we hier nou niet heen waren geweest.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NIall Horan.
    Ik staar voor me uit, wait hij zij dat hij er zo was....kwamen ze voor mij dat eind gereden???
    In de verte stopt een auto en zie ik drie jongens in mijn richting rennen. Na lang staren herken ik de krullen kop. "
    niall wat is er gebeurt, hoe gaath et met jou eiegnlijk" vraagt hij door elkaar. Ik klamp me aan Harry vast terwijl mijn tranen weer beginnen te stromen.
    "Cris sloeg me" ik slik even "Greg wou helpen" zeg ik stotterend en snikkend "h-hij bedroog met een mes en Zayn...." ik begin weer te snikken als ik eraan denk.
    Een paar minuten neem ik de tijd voor mezelf, anders wisten ze het nog niet. Ik neem even een diepe hap lucht "En Zayn gooide een mes in Greg zijn schouder" ik veeg met mijn hand wat tranen weg."ik was boos en ik, ik" ik bijt op mijn lip om niet weer in huilen te barsten, ze haten me vast na dit allemaal "en ik bedroog hem, hij pakte het mes en stak het" mijn tranen winnen de strijd en ik gebaarde hopeloos dat Zayn zich met de mes had 'vermoord' Ik had amper in de gaatte dat Justin ook alles zat te vertellen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik zucht even en streel over zijn rug. 'Wil je anders naar het ziekenhuis?' vraag ik zacht.
    Ik zou Niall niet haten, tuurlijk het was een stomme actie. Maar ik zou denk ik hetzelfde gedaan hebben...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik knik "ja, ik wou het niet want ik ik hou nog steeds van hem maar wat hij deed" fluister ik zacht.
    Het was fijn dat ze er waren, ik had steun nodig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    'Het komt wel goed Nialler' zeg ik kalm en neem hem mee naar de auto.
    Als hij ook zit rij ik naar het ziekenhuis en loop naar de balie.
    'Waar is Zayn Malik?' vraag ik en ze kijkt op de computer. 'Kamer 127' glimlacht ze.
    Ik knik even en we lopen naar de kamer. Ik zie Zayn liggen aan allemaal apparaten en ik slik even...


    El Diablo.

    [Daar ligt Cher met Craig dan zo, Justin staat daar nogal beteuterd XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik kijk hem dankbaar aan. Hijneemt me mee naar de auto en zonder iets te zeggen ga ik achter in zitten.
    Liam komt naast me zitten en kijkt me even aan. Ik zag er niet uit, daar had ik geen spiegel voor nodig.
    Zeiknat, bloedlip noem maar op. Als we bij het ziekenhuis zijn vraagt Harry naar zayn. en we lopen er heen.
    Angstig pak ik Harry's hand vast. Zayn ligt aan bedrading en tranen branden in mijn ogen. Mijn benen begonnen te trillen.

    [vanaf nu op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahah edat dacht ik dus net ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Craig Monk.
    Ik zucht opgelucht als Niall door zijn vrienden mee genomen is. Ik wou even wat tijd aan Cher. 'kom ik breng jullie terug' zeg ik zacht. Ik tilde Cher weer op en Kacoenzie en Justin volgde me.
    Om de hoek stond mijn auto. Liefdevol zet ik Cher naast me en doe haar de gordel om. Zodra iedereen zit en de gordel vast heeft rij ik weg. Op de radio zoek ik een rustige zender en rij terug naa het huis waar ik bij de poort aanbel. 'ik denk dat jullie straf zullen krojgen maar als ze alles weten zullen ze het wel verlagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (heey ik ben er nu pas. Ik had problemen op school namelijk. Woensdag ben ok vam zeven tot acht op school igm. Presentaties


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik slik even als ik Zayn zo zie, compleet met mondkapje en al..
    Ik sla een arm om Niall's schouder en knuffel hem. 'Het komt goed Nialler, hij is sterk' zeg ik. .


    El Diablo.

    Niall Horan.
    "Het komt goed Nialler, hij is sterk" moedigt Harry en ik slik.
    "H-hij wilt niet meer leven" fluister ik zacht en knuffel Harry terug.
    Voor hen was dit ook moeilijk.
    "I-iik wil weten hoe het met Greg gaat" zeg ik zacht.
    Ik loop met knikkende knieën naar Zayn en ik geef hem zacht een kus.
    "Het spijt me Zayn" mompel ik zacht en aai door zijn haren om ze daarna te doen zoals zijn haren altijd zaten.
    "Ik hou van je" ik pak zijn hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Tegenstribbelend en zo koppig als ik was bleef ik zitten. 'Ik wil niet' zei ik, als een peuter die voor het eerst naar school ging. 'Ik wil daar niet nog eens in' mompelde ik. 'Ze' En ik wees even naar mijn hoofd. 'Gaan wel weg, hoor. Gewoon twee aanvalletjes of meer op de dag, dat ;is toch niks ergs?' probeerde ik, wetend dat het zou falen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."