• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Woedend haalde ik weer uit naar Cristiano en negeerde Niall. Van mijn familie blijf je af. 'Pak mij dan, maar blijf van Niall af. Je blijft met je vuile poten van Niall af' siste ik en ik rolde ons om, zodat ik Cristiano in zijn buik kon trappen.

    Cher Lloyd

    'Néé!' zei ik en ik trok me los. 'Ik ga Niall en Greg helpen!' zei ik en ik rende naar Niall toe. Voorzichtig hielp ik hem opstaan. 'Kom Niall, weg hier. Craig haalt hulp, Craig haalt hulp' fluisterde ik herhalend naar hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik voel niks van Niall, en ga gewoon verder met slaan. 'Pak mij dan, maar blijf van Niall af. Je blijft met je vuile poten van Niall af' siste hij. Hij draaide ons om en trapte me in mijn buik. Ik grom even en gooi hem zowat tegen de muur. Ik loop naar hem toe en hou zijn polsen vast.
    Ik ga zo staan dat hij me amper kan schoppen en ik haal een mes uit mijn zak. Even gekocht, altijd handig. 'Hé Niall! Wil je niet zien wat ik met dit mooie ding kan doen' grijns ik....


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Oh mijn God' fluisterde ik. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en durfde niks te doen. Oké, dan komt superCher maar weer eens. Ik ging achter Cristiano staan en ging goed staan. Oké, xFactor, videoclips, hopelijk komen jullie van pas. Snel sprong ik en deed ik een karate-trap op Cristiano wat hij eigenlijk maar als een stootje kon voelen om ik had hier zo juist pijn aan mijn voet. 'Verdomme' mompelde ik en ik zette het maar op een krijsen. 'CRAIG! JUSTIN! MACKENZIE! HEEEELP!' gilde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Mijn ogen werden groot toen ik het mes zag.
    "Nee niet doen alsjebliefd niet doen" smeekte ik.
    Ik liet me weer op de grond zakken. "doe het niet alsjeblieft" langzaam aan begin ik te hyperventileren.
    Mijn borst steekte van de pijn en met mijn oog kon ik niets meer zien.
    "Greg" snik ik hard, ik was echt radeloos "met mij mag je doen wat je wilt maar laat mijn broer met rust" ik probeer overeind te komen maar zak door mijn benen .
    De trap ertegen aan had vele effect erop en mijn kracht was op.
    Het zou niet lang meer duren of ik stortte echt in...

    Mackenzie Foy.
    Volijk met nieuwe kleding lopen we het winkeltje uit ineens hoor ik Cher mijn naam schreeuwen en snel me richting het geluid.
    Mijn mond valt open, Greg is tegen de muur aan geduwd, Cris staat er woedend voor met mes, Niall ligt hulpeloos op de grond en begint bleek weg te trekken en Cher staat er hopeloos bij.
    Snel voeg ik me bij Cher.

    Craig Monk
    Ik zucht geïriteerd toen de eiegnaar van de tattoo shop het niet geloofde. ineens hoor ik mijn naam en ik begin te sprinten.
    "Fuck" mompel ik als ik de situatie in me op neem. Ik schatte mijn kansen maar met het mes erbij waren die niet ergf hoog.
    "cher heeft hij jou wat aangedaan?" bezorgd snel ik me naar haar. "Ik kan neits doen Cher, de eigenaar van de shop geloofd me niet en hij heeft een mes" ratel ik zacht egen haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Niks. Maar hij wilt Greg vermoorden' fluisterde ik. Met een trillende vinger wees ik naar het mes. Kilian was vast weg, om Kilian was niet de baas bij de tattooshop. 'Niall. Laat hem. Er gebeurd niks, op zijn hoogst snijd ie me' zei Greg volkomen kalm. 'Ik kan in het ziekenhuis belanden, maar hij vermoord me niet. Daar krijgt ie levenslang voor en hij wilt niet in de gevangenis zitten' vertelde Greg door. Ik werd gek. Als een idioot sprong ik op Cristiano's rug en probeerde het mes af te pakken wat me niet lukte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik reageer niet, Greg kon zeggen wat hij wou maar ik zou de wonden moeten verdienen dan.
    Ineens zie ik hoe Cher op Cris zijn rug springt en ik flip 'm.
    Met een plotselinge adrenalline kick sta ik wankel op en loop naar ze toe "Laat mijn broer gaan" zeg ik kalm.
    Ik probeer net als Cher het mes te pakken.

    Craig Monk
    Ineens zie ik Cher op hem af springen "cher" roep ik hard.
    Die gast deed haar straks nog wat aan.
    Ik besloot me erbij te voegen.
    "Cher alsjeblieft ga van hem af en wacht af oke"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik wil net het mes in hem steken als Cher op mijn rug springt. Snel gooi ik haar eraf en wil weer steken als mijn pols vastgehouden word. Ik draai me in een ruk om en kijk recht in de gezichten van Zayn en Fabio uit mijn team. 'Cris, doe rustig' zegt Fabio. Mijn grip om het mes word losser en ik zie dat Zayn het pakt. Daarna kijkt hij woedend naar Niall en Greg. 'Jullie zijn allemaal hetzelfde, ik geloof heus wel dat jullie hem uitlokken' sist hij. Hij kijkt even naar het mes en ik zie hem trillen. Oh shit, wat gaat hij doen.. Hij gooit het mes ergens heen, recht in de schouder van Greg en ik kijk naar Zayn met open mond. Wist hij überhaupt wel wat hij deed...

    [Damdamdam, even de rollen omgedraaid XD ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik laat me weer neerzakken als ik Fabio en Zayn zie.
    "Jullie zijn allemaal hetzelfde, ik geloof heus wel dat jullie hem willen uitlokken" sist Zayn en ik krimp in elkaar.
    In een waas zie ik dat Zayn het mes gooit in de schouder van Greg.
    "Waarom Zayn waarom!!" schreeuw ik hard en overstuur.
    Ik spring op en weet net te voorkomen dat ik niet weer omval.
    Boos loop ik naar hem toe en begin hem met mijn vuisten te slaan, het was niet hard, want kracht hadi k niet meer.
    "waarom gun je mij niet eens een broer die lief eens. Waarom gun jij me helemaal niets!. Ik heb je laten gaan zodat je gelukkig word" hard schreeuwend en slaand sta ik daar overstuur.

    Craig Monk
    Met grootte ogen kijk ik naar wat er gebeurd. "Cher hier nu!" roep ik hard en dwingend. Als ze niet wegging zou ik haar gewoon optillen en weg zertten.
    Bezorgd snel ik me naar Greg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Ik wilde net goed staan, totdat ik het mes op me af zag komen. Ineens voelde ik een stekende pijn in mijn schouder en met een pijnlijke kreun viel ik neer. 'ZAYN!' hoorde ik Cher schreeuwen, maar alles werd zwart.

    Cher Lloyd

    Ik stond op en schreeuwde Zayns naam. 'JIJ ARROGANTE VUILE KLOOTZAK!' schreeuwde ik naar hem, het voor Niall opnemend. Ik liep naar Zayn en sloeg hem hard in zijn gezicht. Woest trapte ik hem nog en rende naar Craig. 'Bel de ambulance, de politie!' smeekte ik hem.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sorry ik moet het even kwijt slechte timing

    YOLO](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Na een tijdje drong het pas door wat ik had gedaan en ik zet een paar stappen naar achter. Ik schud mijn hoofd even, hoe kon ik dit doen.
    Ik kreeg een waas voor mijn ogen, en ik wist niet meer wat ik deed. Ik kijk de rest nog even aan en ren dan weg. Het steegje uit, over de straten. Een paar straten verder stop ik en zak tegen een muur aan. Ik had geen gelijk.. Niall was niet veranderd, maar ik. Nu is het duidelijk. Ik kijk even op als ik druppels voel en ik zie dat het hard begint te regenen. Kan er ook nog bij. Ik zucht diep, maar blijf toch zitten. Het maakt niet meer uit...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik kijk naar Greg en zie hoe hij in elkaar zakt.
    Langzaam begin ik weer te hyperventileren en zak neer op de grond.
    Waarom had hij niet in mij gestoken? Ik was degene die dood moest niet Greg.
    Overstuur begin ik trillend te huilen. Ik kreeg amper lucht binnen tijdens het huilen en hyperventileren en ik staar voor me uit..

    Craig Monk.
    Ik zie hoe hij ineenzakt en vloek weer. "bel een ambulance" roep ik naar Mackenzie die gelijk begint te bellen.
    "Cher Niall" roep ik naar haar kortaf. Snel trok ik mijn shirt uit en bond die zo strak mogelijk om het wond tegen het bloeden.
    Ik negeer de kou en blijf bij Greg op de grond. Ik vloek alweer als het begint te regenen. "Jassen, jongens we moeten een deken hebben voor hem anders onderkoelt hij" schreeuw ik mijn jas lag al over hem heen. Ik had liever dat de rest ziek was dan dat Greg ook nog onderkoelt raakt want dan denk ik dat het nooit meer goed kwam tussen de jongens en daar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk nog even naar die Greg gast en loop dan het steegje uit. ik begin met denken.
    Heb ik Zayn zover gekregen? Of mocht hij die Greg gewoon nooit.. Ik zucht even diep en haal een hand door mijn kapsel.
    Ik leun even tegen de muur en trek mijn jas nog wat dichter....


    El Diablo.

    NIall Horan.
    Ik wist niet hoe maar ik had het voor me kaar gekregen om het mes te pakken en overeind te komen.
    Dit moest ik snel ga doen voor ze het in de gaatte kregen. Nog steeds snel ademd met rode ogen ren ik snel het steegje uit en zie Zayn een eind verderop zitten.
    Perfecht"mompel ik zacht. Ik lloop naar hem toe "waarom Zayn, wat heeft Greg je ooit misdaan om dit te doen" sis ik. Ik wist gewoon niet meer wat ik deed, ik wou wraak.
    Ik pinde het mes in zijn keel en dacht aan Greg. "je zult boete" sis ik en druk het mes iets verder. Er kwam een wondje waar bloed uit sjeipelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Fluitend liep ik door de straten, tot ik een aantal bekende stemmen hoorde. 'Jassen, jongens we moeten een deken hebben voor hem anders onderkoelt hij' schreeuwde Craig. Snel liep ik naar het steegje en zag bloed. Bloed van Greg, een Cher die haar jas uittrok en een zakje voor de hyperventilerende Niall zijn mond hield zodat hij beter kon ademen, een Mackenzie die iemand in paniek belde. 'God, wat is er gebeurd!' riep ik en ik trok ook mijn jas uit. Mijn hoed zette ik op Greg's hoofd en kreeg ik het verhaal te horen van Cher. 'Ik ga Zayn achterna' zei ik en ik rende weg.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."