• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Craig Monk.
    "Lieverd ik weet dat je niet wilt, maar je moet douchen, je bent helemaal doorweekt. Ik ga regelen dat ik in het weekend hierheen mag komen en bij je mag slapen. Dat red ik wel met mijn werk" stel ik voor. Mackenzie stapte uit "wat gaan we zeggen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik stapte uit en ging midden op de straat op de grond zitten. In de verte kwam er een auto aan, maar protesterend bleef ik gewoon in een kleermakerszit zitten. Toen de auto het door had, kon ie me nog net ontwijken en langs me rijden waarbij ie me toch bijna aanreed. Ik bewoog niet en keek nors voor me uit. Ik was kinderachtig, dat wist ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk
    Ik kijk verschrikt toe hoe de auto Cher bijna aanreed.
    "Cher wil je dood ofzo"roep ik gekwetst. Ik storm ophaar af. "Sorry lieverd, ik bedoelde het niet zo. Ik wil dat je gewoon gelukkig bent, liefie ik zorg dat je over een maand heir weg mag maar dan moet je wel gewoon met alles mee helpen en doen. Ik til haar op en druk een kus op haar wang. Deden ze die poort nog open ofwat??

    [alexia mag de poort open]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Moet Beau anders open doen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cher Lloyd

    Met tegenzin krabbelde ik uit Craig's armen, drukte mijn lippen voor even op de zijne en draaide me toe naar de poort. 'Komen ze dan nog' mompelde ik chagrijnig. Ik hield Craig's hand vast, niet in staat hem los te laten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [graag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Graag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LOOOOLL. Creepy]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hhshahaha jeej ik mag online van mama hah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beau Peter Brooks
    "Waarom is iedereen dood?!" Roep ik door het gebouw, als er nog niet word open gedaan. Ik ren de trap af en haast me naar de deur. Ik open hem en sprint naar het hek. "Hay! Kom binnen, iedereen is dood... Waar is de rest?" Vraag ik als ik maar een paar mensen zie en zeker weet dat het er meer waren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Craig Monk.
    Een jogen doet gelukkig na een niet al te lange poos het hek open. Ik hou Cher stevig vast en wrijf over haar hand.
    Ik glimlach "Craig Monk, verloofd van Cher" glimlachend steli k mezelf voor.

    Mackenzie Foy.
    Beau doet open en Craig steld zich snel voor. "je gaat het niet geloven maar Greg, ja Horan ja die kwam voor Niall en Justin maakte ene opmerking en Niall ging naar buiten en toen heeft Cris Niall in elkaar geslagen en Greg nam het op voor hem dus is ook in mekaar geslagen want je weet hoe hij is. En Zayn die pakte zo het mes van Cris en BAF in de schouder van Greg. En toen was Niall niet zo erg blij meer en toenneh hoorde we geschreeuw en lag Zayn halfdood op de grond hij heeft zichzelf met een mes gestoken ofzo iets" ratel ik in een hyper actieve tempo achter mekaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stapte ook uit en liep zonder één woord te zeggen langs de jongen. 'Gebruik het woord "dood" maar niet, weet je' kefte ik naar hem en ik liep naar binnen zonder om te kijken.

    Cher Lloyd

    'Ik wil niet gaan' fluisterde ik. Ik keek op naar de jongen genaamd Beau en beet op mijn lip. Even keek ik naar mijn arm, mompelde wat en zoende Craig even. 'Tot de volgende keer' zuchtte ik en ik liet hem los, om Justin achterna te lopen. Nog één keer keek ik naar achter en liep door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beau Peter Brooks
    "Dafuqq?" Is het enige wat ik uit kan brengen. De belangstelling om te gaan rennen naar het ziekenhuis komt op. "WAAROM STAAN WE HIER NOG?!" Roep ik in paniek. Ik ren terug naar binnen opzoek naar een telefoon, tot ik eracher kom dat ik er eentje in mijn zak heb. Ik ren terug en vraag naar het nummer. "Wie ligt er nou in het ziekenhuis, alleen Zayn en Greg?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Craig Monk.
    Ik bijt op ijn lip. Het was zo moeilijk, ik hjield zoveel van haar. "Wacht Cher" roep ik haar na en een grootte grijns verschijnt op mijn gezicht.
    "Ik hoef pas om 5 uur terug en deze tijd wil ik met jou zijn" zeg ik zacht en trek een sprintje om haar op te tillen en een rondje te draaien voor ik haar neerzet.

    Mackenzie FOy.
    "Justintje!!" roep ik hard lachend "U Smile I Smile" lachend por ik hem om hem gewoon te irriteren.
    Ik had weer eens een hypere bui, hoe kon het? Owja een ijsje, daarin zat suiker, van suiker wordt ik druk, van druk word ik ehmmmm
    Ik begin weer te alchen om Beau "Leprechaun is met zijn vriendjes daar, die kwamen ook ineens" vertel ik glimlachend en trots dat ik het nog allemaal wist

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Met gelijk weer een glimlach op mijn gezicht trok ik Craig mee naar binnen. 'Jij gaat kijken waar ik slaap. Ohja, ik slaap trouwens met überknap supermodel Doutzen Kroes' grijnsde ik en ik trok hem haastig mee naar mijn kamer waarvan ik de deur opengooide. 'Tada! Inie-minie' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."