• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahaahah fail ik was lekker eerder;P ahahah niall is al weg]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik wist dat Niall naar me toe liep met een mes, maar ik deed er weinig aan. "waarom Zayn, wat heeft Greg je ooit misdaan om dit te doen" sist hij.
    Ik voelde het mes in mijn keel maar ik deed er weinig aan, ik bleef met een lege blik voor me uit staren. "je zult boete" sist hij en ik voel hoe het mes in mijn keel snijd. Ik deed er weinig aan, ik moest dood. Dat was het beste voor iedereen..


    El Diablo.

    [Ik wacht nog even met Niall;)

    Craig Monk.
    Ik glimlach snel naar Justin die zijn hoed afdoet en net als Cher de jassen afgeven. Zorgvuldig dek ik hem in, thanks EHBO-les.
    Ik zucht ongeduldig, waarom zijn ze altijd zo sloom. Mackenzie geeft haar jas ook. "kun je iets met een riem?" vraagt ze bedenkelijk en ik knik.
    "dat is ee slimme" beide doen we onze riemen af en ik doe ze vlak boven de wond. Het moet aardig pijn doen voor hem maar zo bloed het minder.
    "anders wacht jij bij de ingang van dit steegje" stel ik voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol hoe doen we het nou??? want het klopt niet meer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    "Reageer!" schreeuw ik hard in zijn oor en plant de mes nu bij zijn borst terwijl ik er al redelijk hard op druk.
    Scheuren verzschijnen in zijn kleding als ik woest een gat maakt en al snel zie ik zijn huid door het gat waar ik het mes hard tegen aan druk.
    "Je gaat naar de hel!! Misschien gaat hij wel dood ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk zwakjes naar Niall en negeer de pijn in mijn borst.
    Ik gris het mes uit zijn handen en kijk hem nog een keer aan.
    'Misschien is dit inderdaad wel het beste' zeg ik en steek dan zelf het mes door mijn borst.
    Ik voel hoe ik neerzak en alles word zwart....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Met trillende handen wil ik nog ergens een kras maken.
    Ik wist dat ik never nooit hem wat aan zou doen.
    Na alles was ik nog steeds hopeloos verliefd "misschien is dit inderdaad wel het beste" zegt hij en grist hij het mes uit mijn hand.
    Eerst dacht ik dat hij mij wat aan wou doen maar hij steekt het mes in zijn borst en valt levenloos neer.
    Ik begin hard te schreeuwen om Cher trillend zak ik neer naast Zayn.
    "Zayn ik bedoel het niet zo" snik ik en ik begin weer te hyperventileren.
    Ik wou dat Cher hier was, me hielp met alles.

    Craig Monk.
    ik zucht zacht als de ambulance er eindelijk is en ze complimenteren me. "moet er iemand mee?"
    "zijn broer is even weg we komen zo gelijk" beloof ik. Al snel zijn ze weer weg en snel ik me naar Cher. Vervolgens hoor ik weer geschreeuw.
    Ze waren vast weer aan het vechten. Bezorgd kijk ik naar Cher


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik kon het niet meer aan en barstte in huilen uit. 'Als we hier nou niet naar toe waren gegaan..' snikte ik en ik rende zonder waarschuwing richting het geschreeuw. Zayn, levenloos, Niall vol tranen. Justin kwam aangerend en tilde zonder twijfel Zayn op. 'Cher, Niall, gaan jullie nu ook nog even iemand vermoorden zodat er meer gewonden vallen?' zei Justin kil en hij rende met Zayn naar de ambulance. Gelijk ging ik zitten en trok ik mijn knieën op. 'Het is een droom' fluisterde ik. 'Dit gebeurd niet' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik negeerde Justin en staarde huilend naar het beeld op mijn netvlies wat ik nooit meer weg zal krijgen.
    Greg met overal bloed en Zayn overal met bloed.
    Ik kruip naar Cher en ga tegen haar aanzitten voor ik verder ga met huilen.
    Waarom mijn broer en mijn grote liefde? Was dit het teken, het teken dat ik een rot leven verdient had??

    Craig Monk
    Ik kijk vol medeleven naar Cher, ineens rent ze weg en ik vermoed naar het geschreeuw. Zo snel als ik kon volgde ik haar en zag vanaf afstand dat het goed mis was.
    Justin tild Zayn zonder twijfelen op en zegt ietsw wat ik niet verstaat. Vervolgens begint Niall weer hard te huilen wat ik best begrijp.
    Justin wordt bedankt maar mag neit mee en met loeiende sirenes rijd de ambulance weg. Ik loop naar Cher en til haar voorzichtig als een klein baby'tje op.
    Stevig druk ik haar tegen me aan en probeer haar te sussen. Ik merkte niet dat Niall doordat Cher weggehaald werd door mij dat hij omvielt en hij bleef daar liggen. Allemaal waren we doorweekt en ik ga op het v=bankje zitten en sus haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Het is verschrikkelijk' fluisterde ik, terwijl de tranen over mijn wangen stroomden en mijn make-up liep over mijn gezicht uit. 'Ik wil hier weg. Ik wil niet meer. Ik wil naar huis' mompelde ik en ik verstopte me tegen Craig's borst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk
    "shhhh, het komt goed lieverd maar ik denk dat Niall ook steun nodig heeft" fluister ik zacht en met een rustige stem en wrijf door haar haren.
    Ik wieg haar heen en weer "alles komt goed lieverd" Ik kijk even bezorgd naar Niall en daarna naar Justin. Ik geef hem een blik dat hij Niall van de natte grond moet halen.

    Niall Horan.
    Ik merk amper dat mijn tranen nog rollen ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden als ik merk dat ik weer begin te hyperventileren maar het faalt.
    Net zoals ik Greg niet kon beschermen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en het is weer dood=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik had met open mond naar mijn telefoon gestaard. Wat gebeurt daar allemaal, jezus.. Op het internet stonden pagina's vol over de gebeurtenissen daar, en dat Greg en Zayn in het ziekenhuis lagen. Ik twijfelde geen moment en belde Niall. Neem op, neem op....


    El Diablo.

    [lol ik zat echt met een whut te kijken.

    Niall Horan.
    Ik hoor nmijn telefoon over gaan en met trillende vingers neem ik op maar ik zeg niets.
    Nog steeds ben ik in strijd met mijn ademnhaling, het lukte gewoon niet. Kon ik niet gewoon ruilen met Greg?
    Ik bedoel elke man zou een gevecht aangaan maar nee Niall James Horan, de kleuter moest liggen janken op de grond zodat zijn broer in het ziekenhuis beland....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik hoor dat hij opneemt, maar hij zegt niks. 'Niall! Waar ben je?' vraag ik meteen.
    Ik ijsbeer wat rond in de kamer en negeer de blikken van Louis en Liam....


    El Diablo.