• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol hdt is ineens dood
    craig monk
    Een glimlach trekt om haar mond waardoor ik grijns. Ineens roept ze vorlijk dat we naar de kamer moeten gaan en lachend volg ik haar.
    "wow dat klinkt gaaf. Wat een leuke kamer, dit heb je echt mooi ingericht lieverd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Niall Horan.
    "Het komt goed Nialler, hij is sterk" moedigt Harry en ik slik.
    "H-hij wilt niet meer leven" fluister ik zacht en knuffel Harry terug.
    Voor hen was dit ook moeilijk.
    "I-iik wil weten hoe het met Greg gaat" zeg ik zacht.
    Ik loop met knikkende knieën naar Zayn en ik geef hem zacht een kus.
    "Het spijt me Zayn" mompel ik zacht en aai door zijn haren om ze daarna te doen zoals zijn haren altijd zaten.
    "Ik hou van je" ik pak zijn hand vast.


    Harry Styles

    "H-hij wilt niet meer leven" fluistert hij en ik slik even. Waarom wist ik dit niet..
    "I-iik wil weten hoe het met Greg gaat" zegt hij en ik zie hem naar Zayn lopen.
    Hij geeft hem een kus en aait door zijn haren om het goed te doen.
    "Ik hou van je" zegt hij en pakt zijn hand vast. Ik bijt even op mijn lip.
    'Als je naar Greg wil moet je het zeggen'


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik slik weer even,ik wou bij allebei zijn.
    'ik wil er nu even heen'zeg ik vastbesloten. Ik kon tussen de kamers pemdelen. 'w wilt er iemand mee gaan?'smekend kijk ik naar de drie jongens terwijl mijn benen nog steeds trillen. 'en ik wil straks iets zeggen wat juplie denk niet over Zayn wisten"vervolgik. Ik probeerde zonder falen vastbesloten weg te lopen maar ik kon niet alleen. Mijn hoofd draait zich om naar de jongens..'bedanktdat jullie zijn gekomen"bedank ik ze. Ik wist ook wel dat ze er voor Zayn waaren en niet voor mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    'ik wil er nu even heen' zegt hij vastbesloten. 'w wilt er iemand mee gaan?' zegt hij en kijkt ons smekend aan.
    'en ik wil straks iets zeggen wat juplie denk niet over Zayn wisten" vervolgt hij en ik frons even.
    Ik loop met Niall mee naar zijn kamer, 'bedanktdat jullie zijn gekomen' bedankt hij en ik wuif het weg.
    'Geen probleem' zeg ik en kijk naar Greg die wel wakker is...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik koop gespannen de kamer in en zucht opgelucht als ik Greg wakker zie. Ik storm op hem af en omhels hem stevih maar voorzichtig.
    'hoe gaat het? Heb je veel pijn? Herinner je alles nog?snel vuur ik de vrahem af op Greg. Een dockter loppt binnen en zodra die ziet dat Greg wakker is moeten we weg. Later mochten we komen als ze de schafe wistte. Met tgenzin loop k maar terug en plof in de eachtkamer "wil je Liam en Louis mee nemen!' braag ik aan Hazza


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik knik en roep naar Louis en Liam. Ik kijk voor me uit en dan naar Niall.
    'Hoe gaat het eigenlijk met jouw?' vraag ik en bijt op mijn lip...


    El Diablo.

    Niall James Horan.
    Hij roept Liam En Louis erbij en vraagt hoe het met mij gaat. "afgezien van net gaat alles wel goed alleen slaap ik slechr"mompel ik weg wuivens. Het was niet belangrijk hoe het met mij ging. Zodra iedereen zat zucht ik.'toen ik gister naar mijn kamer ging kwam ik dus erachter dat Zayn mijn kamergenoot is en hij heeft faalangst. Hij was een lied aan het schrijven en hij was allemaal boos dat het niet ukte. Later toen ik onze badkamer inging was hij zichzelf ..... Aan het snijden.'zeg ik zacht en slik. 'we hadden een korte relatie tot ik ruzie met Justin kreeg! Mompel ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sory dat ik de laatste tijd zo onactief ben, kan iemand me een kleine samenvatting geven?
    zal proberen weer te reageren]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Wat dacht je van lezen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [heb ik dus de hele tijd gedaan de vorige keer, daardoor kwam ik de hele tijd niet aan zelf reageren]
    [en nu is het nog meer dan de vorige keren]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Dan lees je het gewoon [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik zit op school stiekem dus sorry.maarz e zayn en greg zijn in het ziekenhuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Wat zullen we doen?' vroeg ik aan Craig en ik trok hem mijn bed op. Neuriënd keek ik hem aan. Mijn felbruine ogen sloeg ik neer, tuurlijk was ik niet verlegen maar voor mijn verloofde wel. Typisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk.
    Verliefd kijk ik haar aan "Samen douchen??" Ik dacht even aan mijn plan. "Nee wacht, ik haal even wat uit de auto, als jij nou het bad vult met een klein laagje water" ik wist dat ze hier grootte badkamers hadden en alles ruim, want ze waren beroemd. "Ik ga je masseren"knipogend loop ik snel naar de auto en pak de spullen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Blij sprong ik op. 'Goed idee!' zei ik blij. Vrolijk huppelde ik naar de badkamer en draaide de kraan een halve minuut aan zodat zeker de bodem een klein beetje gevuld was. Met een glimlach dacht ik ondertussen aan een paar weken geleden, toen er helemaal niks aan de hand was. Ik met mijn optredens en toen ik samenwoonde met Craig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."