• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sgoed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Cher had ondertussen een outift aangedaan en ik stond ook op. Voor de tweede keer zette ik mijn hoed goed op en grijnsde. Snel fluisterde ik iets in Cher's oor en ze knikte. Cher trok Mackenzie mee en ik sloopt naar Niall's kamer. Trok hem ongezien weg en nam hem mee naar buiten. 'Daar gaan we dan!' zei ik vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ineens wirdt ik mee getrokkwn en zie Justin.
    Ik glimlach "wat gaan we doen'fluister ik.

    mackenzie
    ik slaak bijna een gil als ik meegetrokken word maarhoud mem in als ik Cher zie
    "what the fuck: mompel ik zacht

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 14:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wij ontvoeren jullie' lachte ik toen Cher Mackenzie mee naar buiten had getrokken. 'Kom, voordat ze erachter komen' lachte ik en we liepen de poort uit. Toen de mensen ons door hadden, voelde ik dat ze ons herkende. Man, wat had ik dat na één dag al gemist. 'Starbucks zit hier tegenover. Lekker kort' grinnikte Cher. Cher liep als eerste binnen en ik duwde Niall en Mackenzie erachter aan, om vervolgens als laatst te komen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 14:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Girab.
    Ik geinnik ev en hard. "nice: we lopen de starbucks in. Een paar mensen bekijken ins en ik zuht zacht

    mackenzie
    Toeb ik doorhad waar we heen gingen omhelsde ik Cher. "Cath en Ams'roep ik vrolijk en omhels ze stevig. Beide kijken ze met grootte ogen naar mijn andere vriendem en ik grinnik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'KOFFIE!' gilde Cher en ze stond al in de rij. Een lach verliet mijn mond en ik keek naar de twee meisjes vòòr Mackenzie. 'Hoi!' zei ik vrolijk en ik liep op het meisje af die ik nog van gister herkende, het meisje wie een fan was. 'Mag ik een knuffel?' glimlachte ik naar haar. Ze zag er leuk uit, en staarde ons met grote ogen aan. Ik strekte mijn armen, afwachtend voor de knuffel. Het was leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Lachend kijk ik naar Amy 'na hop knuffelen'hetzelfde zeg ik tegen Cat die naar Niall staart. Ik grinnok zacht als Niall haar omhelsd en ze een big smile krijgt met rode wangen.
    Lachend tik ik Justin aan.
    'iemand nog meer koffie?' vraag ik en negeer de starende mensen

    Zo ff naar fysio


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [was fysio?]
    [wel leuke situatie nu moeten we jullie komen zoeken]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Justin Drew Bieber

    Met een grinnik omhels ik haar en kijk vervolgens op naar Mackenzie. 'Nee, bedankt. Ik heb geen dorst' lachte ik. Ik maakte me na een minuut los uit de omhelzing en keek het meisje aan. 'Mag ik weten wat je naam is?' vroeg ik haar. In mijn ogen was een twinkeling te zien en gelijk wist ik al wat mijn nieuwe tattoo zou worden. Cher kwam weer naar ons toe met een beker in haar handen. 'Ahw, wat schattig' lachte ze. Ze zwaaide even kort. 'Hi. Ik ben Cher' glimlachte ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Xerces schreef:
    [was fysio?]
    [wel leuke situatie nu moeten we jullie komen zoeken]


    [Jullie reageren niet [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [already seen this?
    http://www.youtube.com/watch?v=Z0l_tfXBf0Q

    happy birthday harry]

    [midden in denacht niet nee en ook niet midden op de dag wanneer school is]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:27 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [fysio=fysiotherapie of zo iets. Als ik eerlijk ben vind ik het wel storend als je zegt online te komen, er zijn en niet ergens op reageert maarja

    Niall Horan.
    Ik omhels het meisje nog eenker en laat haar los.
    Ik hoor het meisje "Amy giechelen waardoor iik even grijns.

    NMackeznie
    Oke ze zetten zich echt voor schud met hun gegiechel maarja.
    Als snel had ik mijn choco en liep naar de rest.
    "ik heb jullie gemist" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ja, leuk. Justin, Niall, Mackenzie, twee meisjes, kunnen we nu naar de tattooshop gaan voordat een begeleider komt? Alleen Zayn moet nog komen, maar die weet het heus wel. Let op dat de paparazzi je niet ziet, dan denken ze dat jullie een stel zijn. Alhoewel jij en Justin goed bij elkaar passen' mompelde ik tegen het meisje. Ongeduldig trok ik ze allen mee zonder dat ze tegen konden stribbelen en kwam aan bij mijn favoriete tattooshop, waar ik ze naar binnen duwde. 'Hé, Kilian' glimlachte ik toen Kilian opkeek. Hij had de meeste van mijn tattoos gezet. 'Hé, Cher! Heb je, je vrienden meegebracht? Niall Horan en Justin Bieber? Toe maar' lachte hij. 'Hm, tuurlijk. Ik, Niall en Justin komen hier voor een tattoo' glimlachte ik. 'Shure. Hebben jullie een tekening bij je? Een foto kan ook, of iets in gedachten?' vroeg hij. Ik knikte en liet hem de tekening zien. 'Mooi gedaan' grinnikte hij. Ik ging zitten en wachtte tot hij klaar was om de schets over te tekenen en vervolgens het soort vel op mijn rechterarm te plakken zodat ie mooi over de lijntjes zometeen kon gaan. Nu ging het beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie foy
    Ik schiet in de lach dior Cher en trek Amy En Cat aan mijn armen.
    Ik kijk naar de tekening en naar Cher. "die gaat mooi staan.

    Niall Horan.
    Met opgetrokken wenkbrauwen volg ik ze maar. Iemand met fotocamera volgt ons maar ik negeer hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik beet op mijn lip toen de naald in mijn huid ging. Het brandde nog altijd. De naald volgde de lijntjes en soepel vormde er zich een tattoo. Toen hij klaar was, ontsmette Kilian hem nog even en pakte een kleinere spiegel. Hij liet hem aan me zien en blij klapte ik in mijn handen. 'Hij is prachtig! Echt heel, heel, heel erg bedankt!' zei ik blij en ik gaf Kilian een knuffel. Lachend liet hij me los. 'Wie volgt?' vroeg hij en Justin kwam zitten. Hij wenkte Kilian en fluisterde iets in zijn oor. Toen ik over mijn schouder keek, zag ik dat Kilian iets schetste en hem aan Justin liet zien. Justin knikte en glimlachte. Toen pas zag ik wat voor een hij ging laten zetten. 'Dat is echt heel lief!' piepte ik. Justin ging een tattoo op zijn schouder laten zetten met Beliebers erop. Hij was echt gek op zijn fans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."