• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    Ik kijk op als ik een ekende stem hoor en zie Beau, ik ontwaak uit mijn slaaptoestand achtig iets en bijt op mijn lip. "ruzie" is het enigste wat ik zacht zeg. Ik ging niet weer het hele verhaal vertellen want een dat zou ik niet trekken, en twee ze hoeven mij niet als een wrak te zien alhoewel ze dat waarschijnlijk doen. Ik voel boven mijn lip en voel dat er een hoop bloed opgedroogd is, aan mijn vinger zit nog een beetje bloed van wat niet opgedroogd is. Mijn ene oog zit helemaal dicht, althans ik kan er niets meer mee zien en dat was echt super irritant. Heel mijn lijf deed pijn van de kou, de blauwe plekken en schrammen maar ook van op het grond liggen, laten we dan nog niet beginnen hoe mijn kleding eruit zag aangezien ik minstens toch een halfuur in de regen in een plas heb liggen huilen op de grond. Ik staar even naar de grond, weg van de blikken van Liam en Louis. De Louis die normaal altijd echt super druk was, was nu zo stil. Wat ik ook begreep door Zayn zijn toestand, tranen staan in mijn ogen, ja ogen ik voel ze gewoon in het dichte oog maar ik houd alles in, hoeveel moeite het ook kost. Ze waren hier voor Zayn niet om zo'n zielig persoontje zoals ik te helopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben vanaf vandaag tot en met zondag elke avond van 8 tot 12 carnavallen. Maandag ben ik thuis. Zondag middag in Breda, en zaterdag middag de optocht. Dinsdag ben ik van 8 tot 11 carnavallen en het kan altijd zijn dat er nog iets bij komt dus dit weekend reageer ik vooral overdag en neit s'avonds.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hé bah, Carnaval, haha. Gelukkig wel vakantie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    Ik liep terug, kwam langs Mackenzie en stopte even. 'Je mag meekomen, maar ik denk niet dat je er veel aan vind' mompelde ik en ik liep naar de muziekkamer waar ik als eerst de trompet pakte. Op school moest ik voor de schoolband een instrument leren bespelen, en ik kreeg de trompet. Maar ik kon geen noten lezen, nu nog niet, dus ik speelde haar na. Uiteindelijk zei ze dat ik iets moest spelen, wat zij voor deed en ze legde een blad met noten voor. Dus ik speelde haar na en zij zei "Betrapt! Er staat iets anders op het blad". Alle instrumenten had ik mezelf aangeleerd. Ik speelde een beetje en moest lachen. 'Ik kan het nog steeds' grinnikte ik en ik pakte een gitaar. Mijn gitaar stond nogsteeds in de eetkamer. Gelijk begon ik Eenie Meenie te spelen, wat uiteindelijk doorging in Never say Never.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Haha heerlijk....

    Mackenzie Foy.
    Ik kijk glimlaxhend naar Justin, en liep mee. 'IK verveeeeeeddl me' zong ik lachend. 'Amy was onder de indruk' grinnik ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dan moet je wat doeeeeeen' grinnikte ik. 'Hm, Beliebers are my everything' glimlachte ik. Ik ging over naar So Sick van Ne-Yo. Ik had gehoord van Carly Rae dat Niall het liedje voor zijn auditie bij xFactor had gezongen omdat ik het op mijn twaalfde gecoverd had. Echt heel lief.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik glimlach even en zing zacht mee. 'waarom zegt iedsreen fat jij mega arrogant en egoïstisvh bent?" vraag ik zacht aan hem... Ik eist dat ze nieg lieve dingen zeiden maar dat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Omdat ik vrienden ben met rappers die drugs en dat soort dingen gebruiken. Ook omdat ze denken dat ik om niemand geef, vanwege dat ik op mijn twaalfde ontdekt ben en al liedje opnam in de studio met Scooter. Voordat Usher me een platencontract aanbood kende niemand me en dachten ze dat ik gewoon een leuk jongetje was wiens droom zou uitkomen' zei ik, waarna ik Falala speelde. Het kerstliedje die ik ooit had opgenomen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [waar zijn jullie allemaal? het ziekenhuis?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Mackenzie en Purple Ninja in de miziekkamer van de inrichting, Cher zit samen met Craig in bad, en de rest in het ziekenhuis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (gistrr lag ingernet eruit dusja)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Arme jij]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hajja kga niet naaroptocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [IK GA DIT VOLSPAMMEN. Ghehe]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laatste]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."