• Het rpg topic, voor als je je hebt aangemeld bij de rpg full of fantasy, ik schrijf in de ik vorm, maar je mag het zelf weten. Ik begin zometeen.


    May StarClan light your path.

    Jennifer Woods ~ Vampier

    Oke we gaan dus naar de fighter. Goed ze lijkt me wel aardig.
    Ik bedoel ze sprong er tussen toen ik mijn honger niet kon beheersen,waardoor ik nu Vera niet heb aan gevallen.
    Maar als nog je mag nooit tussen een vampier en zijn of haar eten komen. Daar maak je niet bepaald vrienden mee.
    Maar goed dat was toen en dit is nu. Ik zat nogsteeds met twee dingen in mijn hoofd. Eerste ding: Waar heeft Vera ons voor nodig.
    Tweede ding: Ik wilde nogsteeds met Maya praten.
    'Oke voordat we naar de Fighter gaan wil ik iets zeggen.' Begin ik. ' Als eerst Vera waar heb je ons dan voor nodig? En als tweede. Maya kan ik zo met je praten?'


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Vera Hepburn - Witch

    Plots komt Jennifer zelf ook met vragen. Dat was natuurlijk te verwachten. Bijzonder dat ze het niet eerder aan me vroegen. "Ik weet niet zeker of ik alles bij de hand heb, naast het feit dat ik niet weet wat ik kan verwachten." Ik kijk even naar het meisje, dan naar Maya. "Als ik twee dingen tegelijk moet doen, heb ik waarschijnlijk te weinig handen. De meeste heksen lossen problemen van zo'n formaat in een duo of groep op. Het is al bijzonder dat ik Maya heb kunnen helpen, zeker met mijn niveau wat betreft geneeskunde. Ik zou het dan vooral fijn vinden als jullie sommige fysieke dingen willen doen, zoals bepaalde mengsels van kruiden maken, terwijl ik met mijn geest energie toe kan sturen. Ik weet dat dit nogal vaag klinkt, maar dan werkt het allemaal wat beter, echt waar. Daarom zou ik ook graag willen weten wat we bij de fighter aantreffen, zodat ik me nu op geestelijk gebied al voor kan bereiden."

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 21:21 ]


    Does the mirror see the same as the heart?

    Maya Angel Romaro ~ Weerwolf

    "Oke voordat we naar de Fighter gaan wil ik iets zeggen." Begint de vampier, volgens mij heet ze Jennifer. "Als eerst Vera waar heb je ons dan voor nodig? En als tweede. Maya kan ik zo met je praten?" Ik wil naar haar grommen, maar ik onderdruk het. Ze heeft me aangevallen, maar me toen wel samen met Vera naar Vera's huis gebracht. Ik weet niet zeker of ik boos op haar moet zijn, of niet. Één ding is in iedergeval zeker, vampiers mag ik niet, en zij mij niet.
    Ik zucht en zeg dan:
    "Is goed."
    "Ik weet niet zeker of ik alles bij de hand heb, naast het feit dat ik niet weet wat ik kan verwachten." Vera kijkt eerst naar het meisje en dan naar mij. "Als ik twee dingen tegelijk moet doen, heb ik waarschijnlijk te weinig handen. De meeste heksen lossen problemen van zo'n formaat in een duo of groep op. Het is al bijzonder dat ik Maya heb kunnen helpen, zeker met mijn niveau wat betreft geneeskunde. Ik zou het dan vooral fijn vinden als jullie sommige fysieke dingen willen doen, zoals bepaalde mengsels van kruiden maken, terwijl ik met mijn geest energie toe kan sturen. Ik weet dat dit nogal vaag klinkt, maar dan werkt het allemaal wat beter, echt waar. Daarom zou ik ook graag willen weten wat we bij de fighter aantreffen, zodat ik me nu op geestelijk gebied al voor kan bereiden."
    Ik zucht weer en zeg dan:
    "Er is bij haar een werecat die gewond is. De fighter heeft je nodig om haar te genezen," dan aarzel ik even, maar zeg dan: "Bedankt dat je met hebt genezen."


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vera Hepburn - Witch

    "Graag gedaan." Ik probeer toch een kleine glimlach te laten zien. "Een werecat wordt lastig. Gaat dat eigenlijk wel lukken, met z'n allen in één ruimte?", vraag ik me hardop af. Ik wacht geen antwoord af en pak mijn tas om er een boekje uit te halen. "Ik probeer vast mogelijke oplossingen te bedenken, dus sorry als ik even niet reageer.." zeg ik dan ter uitleg. Wij heksen mogen dan misschien wel tot veel in staat zijn, wij kunnen ons helaas niet op veel dingen tegelijk focussen. Terwijl ik blijf lopen sla ik het boek open en begin te lezen op de juiste pagina. Langzaam lijk ik erin te verdwijnen, alsof de wereld om me heen even niet bestaat, en ik loop op automatische piloot.


    Does the mirror see the same as the heart?

    Rain thunder - Werecat

    Langzaam probeer ik met veel pijn en moeite mijn ogen open te doen, maar ik zie alleen wazig en mijn ogen vallen weer dicht. Ik hoor stemmen, maar wie zijn het? Waarom zijn ze er? Ik ruik nog een beetje, ergens waar ik ook ben is een fighter geweest of die is er nog, ik weet het niet goed. Zou ik gevangen zijn genomen?!?! Er was ook een vampier geweest, en een heel klein beetje ruik ik een heks maar voor ik verder kan denken is het te zwart voor mijn ogen en heb ik te veel pijn..


    May StarClan light your path.

    Ember green - Witch

    Ik verveelde me, en voel de lucht kouder worden. Zou de zon alweer onder gaan? Ik hoop dat het volle maan was, maar dat kon ik natuurlijk niet zien. Meestal krijg ik bij volle maan genoeg kracht om spullen te verzamelen voor een huisje of zo. Ik hoor dan opeens een riviertje stromen, dus ik kruip er voorzichtig naar toe. Met mijn hand glijd ik over de grijze gladde natte stenen waar een stroming over heen gaat. Ik leg mijn handen in het water en doe ze in een kom en drink wat water. Ik heb ook al best honger, in mijn nu vernielde huis, lag nog genoeg eten maar dat is onmogelijk terug te vinden een een of andere Werecat is er vast al vandoor met m'n gebraden vis die ik had. Dan voel ik iets bewegends, kleins, glibberigs in mijn hand; een vis! Ik gooi hem op de kant en zorg dat ie niet weg kan, na een tijd had hij geen genoeg water en ik voelde hem niet meer bewegen, ik legde hem op het gras. Ik voel nog zonnestralen dus waarschijnlijk is het zonsondergang gang. Ik pak 2 hout stokjes en wrijf ze tegen elkaar als ik genoeg hout hem voor een vuur. Uiteindelijk ruik ik rook en hoor ik vuur. Ik doe mijn vis aan 1 zon stok, en houd hem een tijdje boven het vuur. Later eet ik hem op, zo, ik had eten en drinken, nu nog een slaapplaats. Want mijn huis is der niet meer.


    May StarClan light your path.

    Danny Jake Davids ~ Tovernaar
    Ik haat dit leven.
    Wil je weten waarom? Mijn ouders zijn gescheiden. Goed dat is misschien dan niet super erg, maar ik woon nu bij mijn moeder.
    Ik mocht niet eens zelf kiezen bij wie ik wou wonen. Het ergste is nog dat ze 's avonds dronken thuis is.
    De klusjes in huis mag ik ook doen. Raad eens wie nu staat te koken. Juist ja,ik.
    ''Danny, kom met je luie reet hier heen!!''Hoor ik mijn moeder roepen Daar heb je de duivel zelf.
    Ik loop de woonkamer binnen en sta bij mijn moeder. Ik ruik de alcholgeur uit haar mond komen. Fijn, ze is weer dronken.
    ''Wat is er mam.'' vraag ik haar onschuldig. Ik heb dus echt geen idee wat er aan de hand is.
    ''Doe niet zo schijnheilig, je weet precies wat er aan de hand is!'' Ze loopt weg en loopt terug met haar portomonee in haar handen.
    ''Wat heb ik hier?!!'' vraagt ze me terwijl ze haar open portomonee voor mijn gezicht zwaait.
    ''Je portomonee???'' Ik kijk haar niet begrijpent aan. Wat bedoeld ze nu weer.
    ''Nee,jij idioot!! Ik mis tien Euro!!! Nou zeg op waar heb je het verstopt!!.'' Ik kijk haar verbaasd aan. Waarom zou ik haar geld jatten?
    ''Ik heb je geld helemaal niet!!'' Roep ik nu tegen haar.
    ''Leugennaar!!! Je bent net als je vader, een vuile liegende dief!!!!'' Dit maakte me boos. Ik kan er nog mee leven dat ze me al die dingen laat doen,maar mij en mijn vader hier voor beledigen is de druppel.
    ''Pap liet me tenminste deze rotklusjes niet doen!!!!! Ik weet zeker dat dit de reden is dat hij bij je is weggegaan!!!!!!'' Ergens wist ik dat ik nu te ver was gegaan. Ik verwachten een nieuwe klap voor mijn blauwe plekken collectie. Maar in plaats daarvan loopt ze naar boven.
    Even later wordt er een koffer naar benede gesmeten. Ik loop naar de koffer toe om te kijken wat er inzit. Veel kans krijg ik niet om te kijken ,want waarneer ik bij de koffer kom word mijn spreukenboek naar beneden gegooid. Ik weet al waar dit naartoe gaat.
    ''Ga mijn huis uit!!!!!!'' hoor ik mijn moeder vanaf boven roepen. Even sta ik daar, niet wetend wat ik moet doen. Dan pak ik mijn spullen en begin te lopen. Voordat ik bij de deur ben stop ik even.
    ''Optimus! Contabescent in hoc inferno quod vocas in domum tuam!!!!''Schreeuw ik. Ik weet dat ze geen Latijn verstaat, maar op dit moment boeit me dat niet.
    Ik sla de voordeur met een harde knal dicht. Ik loop naar de stad.

    Waarneer ik in de stad ben zie ik een gebogen figuur. Als ik wat dichter bij kom zie ik dat het figuur een jongen is. Ik zie dat hij gulzig een reep choclade naar binnen werkt. Als hij het op heeft schraap ik mijn keel.
    ''Was het lekker?''zeg ik met een grijns.

    (Dit was eigelijk best een lang stuk. nou ja ik ga even de vertaling doen van die zin in het Latijn.
    'Optimus! Contabescent in hoc inferno quod vocas in domum tuam' betekent 'Best! Rot lekker in deze hel dat jij je huis noemt.'
    Het betekent het misschien niet precies ik heb het met google translate gedaan dus ik kan het niet weten.)

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:15 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ember green - Witch
    Na een tijd hoor ik ruzie en geschreeuw dicht bij een huis, ergens. O nee hè? Was ik in de Stad?!? Dat was heeeeel ver weg van het bovennatuurlijke bos! Als Humans en Fighters zouden merken dat ik een heks was.. Dan heb ik het gevoel dat er nog een heks is. Met mijn handen glijd ik langs de muren van de stad, en opeens sta ik voor iemand, hij was ook een heks,, een... Tovenaar, dat was het. Wat deed hij in de stad? "Jij..bent toch een tovenaar? I-k ben Ember, een heks." Zeg ik verlegen, shit!!! Had ik nou aan een mens verklapt dat ik een heks was??? Maar hij was voor mijn gevoel echt een tovenaar. "Green, Ember Green." Voeg ik er snel achteraan als ik merk dat ik mijn achternaam nog net heb verteld. Ik praat zo zacht mogelijk tegen hem, niemand anders mocht het horen."moet je niet, in het- in het bovennatuurlijk bos zijn?" Ik wist niet zeker of hij me vragend aan keek want ik kon hem niet zien, "Dat is een bos voor bovennatuurlijke wezens, daar moet je heen, je bent toch,, een tovenaar? Ik woon daar ook," woonde, murmelde ik zacht tegen mij zelf. Waarom moest dat rot huis instorten? "Als de mensen merken dat e een heks -- Uh tovenaar bent, dan.." Verder durf uk niets te zeggen en kijk wel ookal zie ik het niet, waarom, Ember, waarom? Waarom doe je zo verlegener en vertel je al je geheimen?!?!? This is not You, Ember, Not like You...


    May StarClan light your path.

    Danny Jake Davids ~tovernaar
    Als ik geen antwoord krijg van de jongen draai ik me om. Opeens staat er een meisje voor.
    Ik krijg een energiestroom door me heen. Oke ze is dus bovennatuurlijk, maar wat.
    ''Jij.......bent toch een tovernaar.'' Meteen kijk ik haar verbaast aan. ''I-k ben Ember, een heks Green, Ember Green'' zegt ze verlegen.
    ."moet je niet, in het- in het bovennatuurlijk bos zijn?'' Bovennatuurlijk bos? Ik mag dan wel een tovernaar zijn ,maar ik heb echt geen idee wat het bovennatuurlijk bos is. "Dat is een bos voor bovennatuurlijke wezens, daar moet je heen, je bent toch,, een tovenaar? Ik woon daar ook,"Als de mensen merken dat je een heks -- Uh tovenaar bent, dan.." Ja, ik kan er nog steeds niet tegen als mensen heksen en tovernaars door elkaar halen. Ik bedoel,ik ben toch geen meisje? Tenminste de laatste keer toen ik keek niet.
    ''Oke ten eerste ik heb echt geen idee wat het bovennatuurlijk bos is en waar het is. Ik woonde bij mijn ouders. Tot dat ze gingen scheiden en ik alleen mijn moeder. Zij heeft me vandaag uit huis gestuurd, omdat Veritatem tantum et non potuit sustinere.'' (Ze gewoon niet tegen de waarheid kon)
    Ik stop even om deze herrinneringen te verwerken.
    ''En ja ik ben een Tovernaar, maar het is misschien niet zo handig als je straks aan vreemde verteld dat je een heks bent. Je weet,maar nooit wat er op straat loopt.'' Dan even vergeet ik me voortestellen.
    Ik ben trouwens Danny, Danny Davids.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 6:13 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ember Green - Witch

    ''Dat weet ik..'' antwoord ik, en ''kijk'' naar de werecat jongen. Ik mag dan wel blind zijn maar ik kan goed voelen wie een bovennatuurlijk wezen is en wie niet.
    ''Uh... ik versta trouwens geen Latijn.. Heb je dat geleerd?'' vraag ik aan de jongen die blijkbaar ''Danny, Danny Davids.'' heet. Ik richt me weer op de werecat jongen en zeg. ''En wie ben jij eigenlijk?''

    Rain Thunder - Werecat

    Dan zie ik eindelijk een beetje, ik ben in een huis. Nog steeds komen er af en toe vlekken en voel ik veel pijn. Ik wil niet dat ze moeite doen om mij te helpen.
    'Doe- geen moeite voor mij ik..' zeg ik pijnlijk 'Ik-ben oke..' ik probeer op te staan om het te bewijzen maar dat mislukt en ik zie te weinig en uiteindelijk is het zwarte terug al kan ik nog steeds horen wat er gezegt is. Maar wel...moeilijk. Het klinkt ook heel vaag.


    May StarClan light your path.

    Aurora Trel - fighter

    Af en toe komt de werecat vrouw bij. Ze had geprobeerd op te staan, maar dat lukte ook al niet. Ik zuchtte. Heat bezielde me eigenlijk. Ik hielp een werecat. Ik zou haar eigenlijk moeten vermoorden. Weer een mensendoder minder. Ik tuur even naar buiten en zie dan tot mijn grote oplichting eindelijk de heks. Met Maya en een vampier. Geweldig nu alleen nog een tovenaar en het feestje was compleet. Ik gooi de deur open en wenk dat ze snel naar binnen moeten komen. Ik houd mijn hand dicht bij mijn zwaardriem waar mijn dolken inhingen. Je wist maar nooit wanneer ik die nodig had.
    'Schiet op!' Sis ik. 'Jullie zijn al behoorlijk laat ik wacht al een eeuwigheid.'


    "Rebellion's are build on hope"

    Jennifer Woods ~ Vampier
    'Schiet op!Jullie zijn al behoorlijk laat ik wacht al een eeuwigheid.' Zegt de fighter.
    Ik blaas naar haar, maar daar blijft het ook bij.
    Als zij zo gaat doen hoeft ze van mij niet aan te nemen dat ik vriendelijk ga doen.
    Ik sta wat ongemakkelijk bij de deur. Als ze een Fighter is zou ze toch moeten weten dat ze me moet uitnodigen voordat ik naar binnen mag.
    ''Uhm vampier.'' Ik wijs naar mezelf.'' Vergeet je niet wat.'' Zeg ik waarneer ik me arme over elkaar kruis.
    Als zij denkt dat ze zo tegen mij kan doen , dan kent ze me nog niet.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Vera Hepburn - Witch

    Als we eindelijk het huis bereikt hebben, worden we niet al te vriendelijk begroet. De fighter is een meisje, wat enige verbazing bij me oproept. Ach, het is allemaal mogelijk. Ik weet dat het een noodzaak is om rustig te blijven en te weten wat ik doe. Zodra ik naar binnen ga, loop ik meteen naar het meisje dat de werecat zou zijn, die op de bank ligt. Ik schrik van de wond in haar hoofd. Er komt geen bloed meer uit, maar het is nog vies en op die manier opgedroogd. "Shit.." laat ik zacht uit mijn mond ontsnappen. "Iemand, haal alsjeblieft lauw water en een schone handdoek.. Nee, twee." Ik pak mijn tas en pak een ontsmettend middel en iets waardoor ik de wond even open kan houden, zodat het vuil eruit kan komen en de wond goed dicht zal gaan. Ondertussen vraag ik of ze bijgekomen is, of ze iets gegeten heeft en hoe lang ze hier precies al ligt. Ook wil ik weten waar ze gevonden is, en of de fighter weet hoe ze aan de wond komt. Terwijl ik naar de antwoorden luister en de vragen stel, leg ik mijn hand op haar schouder en sluit mijn ogen, om haar energie te voelen. Deze is onrustig, niet helemaal gebalanceerd. Als dit maar goed gaat.. Denk ik even.

    [Lol, sorry van dit account, ik had niet gezien dat ik op die van mijn zusje ingelogd stond, lekker slim van me ;p]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:12 ]

    Maya Angel Romaro ~ Weerwolf

    'Schiet op!Jullie zijn al behoorlijk laat ik wacht al een eeuwigheid.' Zegt de fighter.
    Jennifer blaast naar haar, maar daar blijft het bij. Ik grinnik even.
    Jennifer staat wat ongemakkelijk bij de deur.
    ''Uhm vampier.'' Ze wijst naar zichzelf.'' Vergeet je niet wat.'' Zegt waarnaar ze haar armen voor haar borst kruist. Ik lach even.
    "Ja, je moet haar effe uitnodigen om binnen te komen." Zeg ik tegen de fighter.
    Eigenlijk vind ik het best grappig dat ze daar buiten bij de deur staat. Ze kan immers niet binnen komen.
    "Iemand, haal alsjeblieft lauw water en een schone handdoek.. Nee, twee." Zegt de heks dan.
    Ik zucht een beetje en ga op mijn intuïtie af. Even later kom ik terug met de spullen en geef het aan de heks.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Marijncraft schreef:
    Ember Green - Witch

    ''Dat weet ik..'' antwoord ik, en ''kijk'' naar de werecat jongen. Ik mag dan wel blind zijn maar ik kan goed voelen wie een bovennatuurlijk wezen is en wie niet.
    ''Uh... ik versta trouwens geen Latijn.. Heb je dat geleerd?'' vraag ik aan de jongen die blijkbaar ''Danny, Danny Davids.'' heet. Ik richt me weer op de werecat jongen en zeg. ''En wie ben jij eigenlijk?''

    Danny Jake Davids
    "Ja, ik heb LAtijn geleerd. Eigenlijk al van jongs af aan.'' Beantwoord ik haar vraag.
    ''Ik weet niet wie hij is. Hij zat daar al toen ik hier kwam.'' Ik kijk haar aan en zie iets in haar ogen.
    ''Wat is er met je ogen?'' vraag ik haar


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!