• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Yfory knikt.
    'Wat is er aan de hand?' Vraagt Ramon opeens. Aan het gezicht van Yfory te zien is ze nogal geschrokken.
    'Hoe komt dat?' Vraagt hij en hij wijst naar mijn voorhoofd. Yfory haalt haar schouders op.
    'Geen idee. Jake, weet je wat er gebeurd is?' Ik kijk ze aan en wil net iets zeggen als iemand er stotterend tussen komt:
    'Het... Spijt me' Yfory kijkt hem met grote ogen aan, maar hij blijft naar mij kijken. Ik frons, waar heeft hij spijt van? Ik ken hem niet eens.
    'Als er iets is wat ik voor je kan doen, zeg het maar' Nog steeds fronsend kijk ik hem aan.
    'Ik volg het niet. Waar heb je in hemelsnaam spijt van? Dude ik ken je niet eens.' Zeg ik terwijl ik in mijn geheugen graaf om zeker te weten dat ik hem niet ken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    Ik was niet echt meer aan het opletten. Ik voelde me ontzettend slecht, niet alleen door het feit dat Jake gewond was, maar omdat mijn eigen wonde weer begon te steken en om de gespannen sfeer die er hing. Mijn blik bleef even op Yfory hangen, ze hand net magische handen gehad. Ik zuchtte. Ik had er moeten zijn. Jake verdiende het niet om gewond te raken. Als ik er was geweest had ik de kogel misschien nog kunnen opvangen. Een schotwonde tussen de blauwe plekken en messteken bij... Het zou waarschijnlijk toch niet opvallen.
    Ik zuchtte. Mijn blik bleef hangen op krullenbol, die zich kwam verontschuldigen. Hij leek er nogal lang over te doen, alsof hij er moeite mee had. Ik zuchtte erdoor, maar probeerde mezelf toch in te houden omdat Yfory hem mocht. Ik hoopte maar dat ze niet te close waren, want ik werd meestal nogal snel jaloers en dan deed ik domme dingen.

    Max Owens - Lynx
    Alicia zat nog op mijn schoot en Aria zat voor me. Ik keek haar glimlachend aan, maar mijn gezicht vertrok weer. 'Ik ben niet trots op wat ik gedaan heb,' zuchtte ik, 'maar nu ben je in ieder geval van hen af...'
    Alicia keek me nieuwsgierig aan, maar ik reageerde er niet op. Ik voelde haar lippen nog altijd nabranden op mijn wang. Daar had ik het niet voor gedaan, maar ik vond het wel een leuk bedankje. Ik had nog nooit zo'n kus gehad en al zeker niet van zo'n mooi meisje als Aria


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Sorry als het niet de bedoeling was dat Melian Jake had neergeschoten, maar ik wilde Melian in een awkward situatie stoppen alsof dat al niet genoeg is tegenover hem (; }

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    'Ik volg het niet. Waar heb je in hemelsnaam spijt van? Dude ik ken je niet eens.' zei Jake.
    Aah, verdomme. Moest ik het nog uitleggen ook. Ik keek waarschuwend naar Yfory. Ik was bang voor dat joch - Lewis - naast haar. Ik weet niet waarom, misschien was ik bang om hem pijn te doen, want dan zou ik Yfory ook pijn doen. Ik weet niet, maar voor mijn part leek hij me wel iemand die me knock out zou kunnen slaan. Ik slikte. Trevegg stond achter me. Hij kneep bemoedigend in mijn schouder.
    'De dude die niet meer terugkomt had me opgedragen om iedereen die ik niet kende en die in de buurt waren van het meer neer te schieten' zei ik zacht.
    Hopelijk was dit genoeg. Het was geen leugen, en Jake moest maar blij zijn dat hij vanachteren op Vince leek, want ik had expres wat afgeweken.
    'Ik zal echt alles doen om het proberen goed te maken met je, man. Alles'


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem aan en bijt oo mijn lip. Ik kruip naar Max toe en ga naadt hem zitten. Ik leg mij hand op zijn onderarm. 'Ik weet het Max, maar ik ben je echt dankbaat en het spijt me echt dat je dit allemaal door mij moet doen Max.' Ik kijk even naar Alicia en glimlach kleintjes naar haar. 'Alicia kan je heel even met je pop spelen,' vraag ok haar zacht. Vragj kijk ze me aan, maar ik glinlach geruststellend. Als ze wegloopt en iets verder op gaat zitten draai ik me naar Max toe. 'Ik wil niet dat je dingen doet waar je spijt van krijgt. Hoeveel ben ik je nou waard? Je kent me nu een dag.' Ik kijk hem aan e glimlach kleintjes. 'Ik wil niet dat dingen doet waar je later spijt van krijgt. ' ik kijk hem aan en leg mijn han i zij nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Venangirl; Whahaha, ik weet eigenlijk niet echt wat de bedoeling was, dus het maakt niet uit. Ik bedoel, als je word neergeschoten en valt dan merk je denk ik niet wie je heeft neergeschoten.xD]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik hoor Lewis een paar keer zuchten. Snel kijk ik even naar hem, hij ziet er verrot uit. En hij kijkt naar die jongen alsof hij hem het liefst iets aan zou willen doen. Ik kijk weer naar de jongen en kijk hem afwachtend aan. Trevegg staat achter hem en knijpt hem in zijn schouder. Ik frons, wat is hier aan de hand?
    'De dude die niet meer terugkomt had me opgedragen om iedereen die ik niet kende en die in de buurt waren van het meer neer te schieten' Zegt hij zacht.
    'Ik zal echt alles doen om het proberen goed te maken met je, man. Alles' Met open mond kijk ik hem aan. Snel sluit ik hem weer voordat ik er debiel uitziet. Ik haal mijn schouders op en zeg:
    'Het is niet jouw schuld. Je hoeft echt niks voor me te doen.' Tja, het was wel zijn schuld want hij schoot. Maar hij moest het van die andere gozer doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx
    Aria kwam naast me zitten. Ik werd er een beetje zenuwachtig van, zenuwachtig in een goede zin, dat wel. Toen ze haar hand op mijn onderarm legde versteef ik. “Ik weet het Max, maar ik ben je echt dankbaar en het spijt me echt dat je dit allemaal door mij moet doen, Max.”
    Ik wilde mijn mond openen om te antwoorden, maar wat moest ik er nu precies op antwoorden? Veel tijd om na te denken kreeg ik in ieder geval niet want ik werd afgeleid door haar woorden tegen Alicia: “Alicia, kan je heel even met je pop spelen?” Het kleine meisje knikte en kroop van mijn schoot af, waardoor er een koude plek overbleef. Ik glimlachte bemoedigend toen ze nog een keer aarzelend omkeek. Het was erg om te zeggen, maar soms was het kleine meisje te veel. Aria richtte zich weer op mij. “Ik wil niet dat je dingen doet waar je spijt van krijgt. Hoeveel ben ik jou nou waard? Je kent me nu een dag.”
    Ik keek haar vanonder mijn zwarte wimpers aan. Hoeveel betekende ze nu voor me? Nogal veel, anders was ik niet achter haar aan gegaan, dan had ik haar geen deken gegeven en dan zou ze nu zeker niet zo dichtbij zitten. “Wie zegt dat ik spijt heb?” vroeg ik zacht. “Heb je nu zelf niet door dat je al heel wat voor me betekend? Ik was je heus niet achterna gekomen als je me koud liet...”
    “Ik wil niet dat je dingen doet waar je later spijt van krijgt.” Ze legde haar koude hand in mijn warme nek. Ik voelde hoe de haartjes overeind kwamen te staan en hoe ik er kippenvel van kreeg. Ik slikte zachtjes en haalde toen nonchalant mijn schouders op. Al kon het me eigenlijk wel schelen. “Ik heb al zo veel dingen gedaan waar ik later spijt van had... Zo gaat dat nu eenmaal. Maar het was voor het goede doel, toch? Geen andere meisjes die door hun bedreigd kunnen worden?” Ik bleef een tijdje stil. Ik had het goede gedaan toch? “En jij leeft nog..”

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    Mijn ogen bleven op de jongen, Melian heette die blijkbaar, hangen.
    “Ik zal echt alles goed proberen te maken met je, man. Alles,” beweerde die. Ik hoopte het maar. Ik vertrouwde hem gewoon niet en het feit dat hij Jake in zijn arm geschoten had – gedwongen of niet, je had in mijn ogen altijd een keuze –, maakte het er niet beter op. Al vond ik die blikken die hij op me wierp wel komisch, alsof hij bang van me had. Niet dat ik zo gevaarlijk was, maar ik was een zoon van mijn vader en die deed ook dingen waarvan ik nooit gedacht had dat hij die zou doen.
    “Het is niet jouw schuld. Je hoeft echt niks voor me te doen,” antwoordde Jake op zijn beurt. Ik draaide met mijn ogen en besloot me uiteindelijk ook maar te moeien.
    “Het is wel zijn schuld,” bromde ik. Ik keek de krullenbol bol aan, niet verwijtend maar eerder vastberaden. “Hij heeft tenslotte geschoten. Dat kun je gewoon niet ontkennen Jake. Maar je kunt ook niet ontkennen dat het niet mijn schuld was, want dat was het wel. Als ik bij je gebleven was was dit niet gebeurd.” Ik bleef mezelf de schuld geven, al wist ik niet waarom. Hij had achter ons aan kunnen komen, ja, maar wij hadden dit ook kunnen voorkomen.
    Ik zuchtte en stond op. Mijn gedrag tegenover die Melian was inderdaad vijandelijker dan nodig, maar hij was niet voor niets een van die drie waarvan er ondertussen al twee dood waren. Als hij ook maar iets probeerde zou ik waarschijnlijk ook niet aarzelen om hem aan te vallen. Hij mocht maar voorzichtig gaan doen. Het was niet dat ik van plan was hem te gaan vermoorden of zo, want dat ging dan ook weer tegen mijn principes in.
    Ik vertrouwde hem niet, hij zag er veel schattiger en liever uit dan hij was, volgens mij. Toch wrong er iets in mijn beeld van hem. Yfory vertrouwde hem. Waarom zou ze iemand vertrouwen die heeft geholpen met wat zij allemaal heeft moeten doorstaan. Dat is net zoiets als naar bed gaan met de vijand, dat was gewoon niet logisch. En ze kon wel beweren dat hij oké was, ik wilde het toch eerst met mijn eigen ogen zien voordat ik haar woorden ging geloven


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    'Het is niet jouw schuld. Je hoeft echt niks voor me te doen' zei Jake.
    Ik wilde er net op ingaan, totdat Lewis zich er mee ging bemoeien.
    'Het is wel zijn schuld. Hij heeft tenslotte geschoten. Dat kun je gewoon niet ontkennen Jake. Maar je kunt ook niet ontkennen dat het niet mijn schuld was, want dat was het wel. Als ik bij je gebleven was was dit niet gebeurd' zei Lewis.
    Met een zucht stond hij op. Nou ja, we hadden in ieder geval één ding gemeen: We vertrouwden mensen niet makkelijk. We hadden beiden te veel gezien van wat een mens kon doen.
    'We kunnen het nu wel op onszelf of op een ander gaan afschuiven, maar eigenlijk is het alleen Vince zijn schuld. Ookal heb ik je direct pijn bezorgd, Jake, en dat spijt me enorm' zei ik kalm.
    Toen keek ik naar Lewis. Misschien was hij vijandig tegenover mij, misschien niet. Maar dat vond ik wel oké. Ik snapte het ook volkomen: Ik had immers zijn vriend neergeschoten en zijn vriendin vroeger misbruikt. Dat waren pas dingen waar ik spijt van had.
    Yfory leek in een soort trance te zitten. Plotseling schoot het me te binnen. Dezelfde wond, een paar jaar geleden. Yfory had Vince uitgedaagt, en dat was met zo'n zelfde wond afgelopen. Jaimes, Vince en de rest hadden haar achtergelaten om te sterven, maar ik kon het niet aanzien en had haar verzorgd. Was de medicijnenstudie toch nog van pas gekomen.


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels

    Ik kijk hem aan, recht in zijn mooie ogen. Een rilling trekt door mijn tengere lichaam rn ik sla mijn ogen neer. Volgens mij had ik nj voor het eerst in mijn leven last van verlegenheid en blosjes op mijn wangen. Dan kijk ik hem vanonder mijn wimpers aan en bijt op mijn lip. 'Waarom,' vraag ik zacht. 'Wat heb ok goed gedaan? Ik heb iemand vermoord sinds ok hier ben, ik...' Ik kjk hem aan en zucht. Dan, in een opwelling, druk ik mijn lippen op dr zijne. Misschien uit bedankje, misschien uit liefde... Ik weet het niet of ik durf het niet toe te geven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx


    Er trok een rilling over Aria’s dunne lichaam heen. Er verschenen kleine blosjes op haar wangen, wat haar heel erg mooi stond, vond ik. Het was een hele andere kant van haar die ik nog niet gezien had, maar ik wel wilde leren kennen. Een verlegen Aria, wanneer zou ik dat nog eens meemaken?
    “Waarom?” klonk haar zachte stem. “Wat ben ik goed gedaan? Ik heb iemand vermoord sinds ik hier ben, ik…” Ze leek niet meer uit haar woorden te komen en zuchtte enkel. Mijn hand gleed automatisch naar de hare die in mijn nek lag. Zachtjes wreef ik er met mijn duim over. “Ik weet het niet,” gaf ik toe. “Ik voel gewoon dat je anders bent dan je je voor doet of je ooit hebt gedr-” Mijn zin werd afgekapt door Aria, die haar lippen op de mijne drukte. Ik verstijfde. De wereld om me heen leek te vervagen en ik vergat even te ademhalen. Ik vergat alles om me heen, alles wat er de voorbije dagen was gebeurd en alles wat ons nog te wachten stond. Ik zoende haar zachtjes terug en trok pas weg toen ik het gevoel kreeg dat ik ging stikken. Ik hapte hebberig naar adem, om haar daarna verbijsterd aan te kijken. Had ze dat zonet echt gedaan? Nog steeds verward knipperde ik met mijn ogen, mijn mond was een stukje open gevallen en er kwam enkel een ontzette kreun uit. “W-wow,” mompelde ik verlegen. Mijn wangen werden rood en ik keek twijfelend naar de grond. Mijn handen trilden nog een beetje na van de spanning. Ze had me gewoon gekust… En om eerlijk te zijn voelde dat heel goed.

    [@Vegangirl, ik wacht nog op Jake c:]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:55 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik kijk hem aan en wordt waarschijnlijk net zo rood als hem. Ik grinnik wat onzeker en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip, maar blijf hem aankijken. Normaal had ik er geen problemen mee om een jongen te zoenen of mee naar bed te gaan, maar met Max was het anders. Hij betekende wat voor me. Ik wilde niet zeggen dat ik verliefd bem, maar het begint er op te lijken. Ik slik en kijk hem weer aan. 'Sorry eh...' Misschien wilde hij dit wel helemaal niet. Toc trek ok me niet terug en wacht ik af. Ik bekijk Max is goed en hoelanger ik kijk, hoe aantrekkelijker hij lijkt te worden. Vlug kijk ik om naar Alicia, maar de leek niks te merken. Ik kijk langzaam weer terug nR max. De neiging om hem weer te zoenen was groot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Max is cute <33. Hahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    Aria werd zelf ook een tomaat. Haar onzeker gegrinnik maakte alles alleen maar schattiger en een moment moest ik de neiging weerstaan om haar te gaan knuffelen. Ik was gewoon te verbaasd om zelfs maar te bewegen.
    Aria slikte, wendde haar blik af en keek me toen weer aan met haar bruine oogjes. 'Sorry eh...' prevelde ze.
    Ik stak paniekerig mijn handen uit. 'Geen sorry zeggen,' bracht ik snel uit. 'H-het was leuk...'
    Wat een geweldige woordkeuze ook. Ik kon mezelf wel tegen die stomme kop van me slaan. Verlegen trok ik mijn grijze muts wat verder over mijn oren en zuchtte ik. Aria keek snel om naar Alicia, die wilde met haar pop aan het rondzwaaien was en een of ander slaapliedje jengelde. Het zag er wel schattig uit, ook al zong ze ongelooflijk vals. Nu was het tenminste nog schattig, ik hoopte toch maar dat haar temprament met de jaren af zou nemen.
    Aria's blik focuste zich weer op mij. Snel wendde ik mijn blik af. Ik werd hier verlegen van. Niet dat het gênant was - oké, dat was het wel een beetje voor mij dan - maar ik was niet goed in deze soort situaties. Ik was al blij dat ik niet flauwgevallen was of zo, dat zou pas gênant geweest zijn. Onzeker glimlacht ik naar Aria.

    (Ghihi :3 ze zijn allebei cute. )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    In de eerste instantie zei Max niks. Ik zwijg ook, denkend dat ik de grootste fout, overdreven gezien, want ik heb honderden grote fouten gemaakt, gemaakt heb. Ik haal opgelucht adem als hij zegt dat hij het leu vond. Zijn woordkeuze laat me grinniken en langzaam voel ik me mijn oude zelf weer. Zekerder, maar het
    Ongemakkelijke bleef. Ik kijk naar Max en bijt oo mijn lip. Dan grinnik ik even. 'Je vond het leuk,' vraag ik lachend, proberend de ingemakkelijke sfeer weg te lachen, dan word ik serieus. 'Ik vond het ook wel fijn,' geef ik dan toe. 'Max ik weet niet wat je met me doet, maar het is goed. Denk ik,' grinnik ik en kijk hem dan aan om hem vervolgens een knuffel te geven.
    'Ik ook knuffel,' hoor ik het kleine meisje zeggen. Ik kijk Alicia aan en trek haar lachend bij de groepsknuffel. Ze lacht vrolijk en ik kijk met een gelukzalige glimlach naar Max.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    'Je vond het leuk?' vroeg ze lachend. Ik moest de neiging weer weerstaan om mezelf toch niet tegen mijn hoofd te slaan. Dat had ik ook weer geweldig gezegd. Aria lachte even, waardoor ik nog roder werd, maar toen werd ze weer serieus. 'Ik vond het ook wel fijn. Max, ik weet niet wat je met me doet, maar het is goed. Denk ik.'
    Ik werd weer in een knuffel getrokken en weer keek ik haar verbaasd aan. Wat deed ik dan? Behalve domme dingen en mezelf belachelijk maken... Waarom gingen de dingen die ik deed nooit zoals ik het wilde?
    'Ik ook knuffel,' klonk Alicia's stem vrolijk. Ze werd mee in de knuffel getrokken en het enige wat ik kon zien waren haar blonde haren. 'Jij spraakgebrek?' vroeg ik haar lachend. Ze kuchte verontwaardigd maar zei er verder niets op.
    Aria leek gelukkig te zijn en ook Alicia leek blij te zijn, waarom voelde ik me dan zo vreemd? Het voelde alsof ik mijn oude familie al vervangen had door een nieuwe. Alsof ik mam in de steek had gelaten en dat had ik ook gedaan...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    In het begin lach ik vrolijk met Alicia mee. Als ik mijn ogen open en naar Max kijk, zie ik dat hij helemaal niet lacht. Hij leek eerder ongelukkig. Ik bijt oo mijn lip en laat langzaam los. Ik kruip iets achteruit en glimlach even. Mijn blik blijft op max hangen. Wat was er? Had hij tocj spijt? Meende hij de woorden niet? Wilde hij dit niet? Ik kijk weg en bijt hard op mijn lip. Ik frummel wat aan mijj haar en kij even omhoog naar de lucht. Ik zucht en ril even i mijn jas. Dan sta ik op en kijk even naar de twee. 'Zo terug,' zeg ik ze. Langzaam loop ik door de bossen door en kom uit bij het meer. Ik plof neer aan de waterkant en kijk naar het water. Rustgevend was het welcen voor het eerst nam ik echt de tijd om dat te voelen en rustig te worden. Zonder drugs, zoder drank. Gewoon door de natuur. Ik grinnik even zachtjes en schud mijn hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne