• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels

    Ik knik dat ik het begrijp en bijt op mijn lip. Het klonkt niet zo heel moeilijk. Ik kij opzij naar Max en glimlach kleintjes naar hem. Dan kijk ik naar Alicia en geef een aai over haar bol. Ik glimlach naar haar en kijk dan naar Ramon. Ik zucht even. Leren vechten.... Ik kijk opzij naar Max. Zou hij daar goed in zijn? Hij had me op een goede manier gered van Vince, dus ik denk het wel en ik was al wat gewend, dus ik vreesde nergens voor. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn voeten. 'Maar slapen? Waarom slapen,' vraag ik hem iet wat verbaasd. 'Ik heb al geslapen,' vervolg ik dan en kijk hem met een schuin hoofd aan. Na mijn idee, sloeg het nergens op. Waarom slapen? Dat vechten vond ik prima, maar slapen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    "Ik wil die Kim wel eens ontmoeten voordat ik Alicia bij haar achterlaat," besloot ik. Het voelde alsof ik haar bij iemand zou dumpen omdat ze te veel was en alsof dat nog niet erg genoeg was, deed ik dat liever bij iemand fatsoenlijk.
    "Maar slapen? Waarom slapen?" vroeg Aria opeens. Ik trok een wenkbrauw op. Wat slapen? Ik vond slapen niet zo erg hoor, alleen was het hier nogal koud. "Ik heb al geslapen."
    True, maar slapen was leuk. Vond ik toch. Ik hield van slapen, al had ik de laatste tijd niet zoveel slaap gehad met alles wat er gebeurd was. Alicia hing nog steeds aan mijn hand te trekken, hoewel ze eigenlijk naar Ramon aan het glimlachen was. "Waarom gaan we slapen?" vroeg ik uiteindelijk niet begrijpend. Ik had eigenlijk geen idee waarover het ging, dus ik had ook geen idee waarom ik me ermee bemoeide. Ik was gewoon nieuwsgierig.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Dimitri Robusto - Leeuw

    "Ik wil die Kim wel eens ontmoeten voordat ik Alicia bij haar achterlaat," besluit Max. Ik knik begrijpend.
    "Ik zal je straks aan haar voorstellen." Zeg ik tegen hem.
    "Maar slapen? Waarom slapen?" Vraagt Aria. Max trekt een wenkbrauw op. Ik lach even. Het is net alsof ik twee gesprekken tegelijk heb, wat feitelijk ook zo is.
    "Ik heb al geslapen." Voegt Aria er aan toe.
    "Waarom gaan we slapen?" Vraagt Max niet begrijpend. Ik grinnik even.
    "Dat is de eerste opdracht; slapen. En leren vechten dat is ook de eerste opdracht. En ik heb echt geen idee waarom het slapen is. Maar nu ik een dag met jullie allemaal heb doorgebracht begrijp ik het wel. Ik ben bek af." Zeg ik.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik grinnik even en geef Ramon een speels duwtje. 'Dan heb je zeker veel slaap nodig,' grinnik ik en kijk hem plagend aan. Dan kijk ik weg en rek me uit. 'Maar wanneer begint dat dan of mag ik nu al gaan slapen,' vraag ik en bijt op mijn lip, terwijl ik hem weer aankijk. 'Gaan we gewoon met zijn alle of moet je alles alleen doen,' vraag ik Ramon weer. 'Sorry voor de vele vragen,' grinnik ik zacht en kijk even opzij naar Max. Dan kijk ik weer naar Ramon en sla min armen over elkaar, wachtend op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sla mij maar even over, ik heb geen inspiratie D:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    [Sla mij maar even over, ik heb geen inspiratie D:]


    [Oké.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Aria grinnikt en geeft me een speels duwtje.
    'Dan heb je zeker veel slaap nodig,' grinnikt ze en ze kijkt me plagend aan.
    'Je moest eens weten.' Zeg ik met een lachje in mijn stem. Dan kijkt ze weg en rekt ze zich uit.
    'Maar wanneer begint dat dan of mag ik nu al gaan slapen,' vraagt ze en bijt op haar lip, terwijl ze me weer aankijkt.
    'Gaan we gewoon met zijn alle of moet je alles alleen doen,' vraagt ze me weer.
    'Sorry voor de vele vragen,' grinnikt ze zachtjes en ze kijkt even naar Max. Dan kijkt ze mij weer aan en slaat haar armen over elkaar, wachtend op een antwoord.
    'Van mij mag je nu al slapen. En je moet het in je eentje doen, sommige opdrachten doe je misschien wel in een groepje. En het maakt niet uit dat je die vragen stelt.' Zeg ik aan een stuk achter elkaar.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    We sleepten voorzichtig Jake naar de plek waar Ramon zijn betoog aan het houden was. Ik ving een paar zinnen op en ik fronste. Ik wilde net vragen gaan stellen, maar mensen antwoordden al voor me. Nou ja, dat bespaarde mij de moeite. Melian liep naar een boom en ging er tegenaan zitten. Hij was moe, dat zag je zo. Maar niet moe als in slapen, wat we nu moesten doen. Ik zucht en ik keek naar Jake.
    'Gaat het?' vroeg ik zacht.
    Die wond ging wel genezen, daar had ik genoeg ervaring mee. De sirenes waren ondertussen gestopt. Ik spitste mijn oren, of ik nog iets kon horen. Ik zuchtte. Dit had geen zin, ik kon haast niets horen. Ik veranderde in een dingo. Ik wilde het horen ook. Het leuke aan het dier - zijn was dat je tenminste beter kon horen, zien en ruiken. We moesten toch veranderen in dieren voor de eerste opdracht, dus ik was er nu klaar voor. Ik hoorde een schot. Een geweer, ik bedoel; Duh. En nog één. En nog één. Was dat politie of was dat van de overgebleven jongens? In ieder geval: Ik voelde me niet op mijn gemak. Ik keerde me naar Ramon.
    'Zullen we dan nu beginnen? Ik heb eigenlijk wel zin in wat slaap...'


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Voorzichtig slepen ze me naar de plek waar Ramon zijn betoog aan het houden is. Ik kijk naar Yfory en zie dat ze fronst. Ze zucht en kijkt naar mij.
    'Gaat het?' Vraagt ze zacht.
    'Ja, tuurlijk. Ik heb me nooit beter gevoeld.' Zeg ik vrolijk, met de bedoeling om vooral niet sarcastisch over te komen. Ik lieg wel tegen Yfory, maar ik wil niet dat ze zich nog erger zorgen om me maakt dan ze nu al doet.
    Ze verandert in een Dingo. Waarom weet ik niet, daar zal ze haar eige redenen wel voor hebben. Ze keert zich naar Ramon.
    'Zullen we dan nu beginnen? Ik heb eigenlijk wel zin in wat slaap...' Vraagt ze aan hem. Opeens spoelt een golf van vermoeidheid over me heen en ik gaap.
    'Ja, ik ben ook moe.' Zeg ik. Op dat moment komt Trevegg aangelopen en geeft me wat drinken en chocolade. Ik neem het aan en eet en drink het op. Meteen voel ik me al wat beter.
    Voorzichtig probeer ik in een dier te veranderen. Al snel sta ik op vier poten, meteen trek ik mijn poot op met de wond. Maar meteen krijg ik een pijnscheut. Ik zet hem weer neer op de grond en probeer de pijn te negeren.
    Afwachtend kijk ik Ramon aan.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Yfory komt samen met Jake aangelopen. Ze komen naar ons toe en gaan bij ons staan. Yfory zegt iets tegen Jake, waar hij op antwoord. Ze verandert in een dingo en keert zich naar mij.
    'Zullen we dan nu beginnen? Ik heb eigenlijk wel zin in wat slaap...' Zegt Yfory.
    'Ja, ik ben ook moe.' Zegt Jake. Op dat moment komt Trevegg aanlopen met het drinken en de chocola en hij geeft het aan Jake. Hij eet het op en verandert in een dier. Als hij op vier poten staat trekt hij zijn poot op, maar zet hem dan snel weer op de grond. Ja, ik begrijp dat het pijn doet als je in diervorm bent en je bent in je arm/been geschoten.
    Afwachtend kijkt Jake me aan.
    'Van mij part mogen jullie nu slapen.' Zeg ik tegen hun.
    'Gaat het wel, Jake?' Vraag ik aan hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels

    Ik knik instemmendm alleen over dat slapen zwijg ik. Ik kijk even naar Alicia en dan naar Ramon en Max. Ook ik verander in een wolf. Ook al ben ik niet moe. Ik glimlach even naar Alicia en streel even met mijn zachte huid tegen haar wang als gedag. Ze kijkt me met grote ogen aan en langzaam voel ik haar vingers over mijn hoofd gaan. Ik grinnik zacht en zet dan een stap achteruit. Met grote passen ren ik tussen de bomen door. Ik moest eerst moe worden, voordat ik kon slapen. Moe was ik namelijk echt niet. Na een paar rondjes te hebben gerend, loop ik op mijn gemak terug naar de openplek en zak daar tegen een boom ana. Verveeld staar ik voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    Aria was al verdwenen toen ik me weer voor Alicia neerknielde. Het meisje keek me met een nieuwsgierige blik aan, hoewel haar er toch nog een verbaasd twinkelje in haar ogen te vinden was. Waarschijnlijk was ze nog steeds niet gewend aan het feit dat ik en Aria in dieren konden veranderen. Ik grijnsde een beetje en veranderde ook in de lynx die ik was.
    Alicia piepte een keer geschrokken, maar toen ik met mijn hoofd tegen haar aan schuurde, aaide ze lachend op mijn hoofd. Ik spinde – ik wist niet eens dat ik kon; het gebeurde gewoon – van verrukking en keek haar aan. “Jij gaat braaf zijn?” vroeg ik aan haar.
    Ze leek nog verbaasder te zijn over het feit dat ik kon praten. Ze stak haar vingers in haar opengevallen mond en knikte langzaam.
    “Mooi,” reageerde ik er goedkeurend op. Ik schuurde nog een keer tegen haar en keek toen naar Ramon. “Breng haar maar naar die Kim. Ik vertrouw erop dat het wel goed komt.”
    Daarna zocht klom ik een van de bomen en maakte ik het me gemakkelijk in een van de takken. Ik prefereerde de boom omdat ik dan met mijn staart en mijn poten kon heen en weer wiebelen, het gaf me iets rustgevend. Ik sloot mijn ogen, maar was nog lang niet in slaap. Ik kon alles om me heen nog horen.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    Ik glimlachte nog een keer naar Jake voor ik veranderde in een Grizzly en me het gemakkelijk maakte op de grond. Ja, ja, de schattige beer lag te slapen. Ik kon de rest het gewoon al horen denken. Schattig maar gevaarlijk. Eigenlijk vond ik dat wel een leuke gedachte. Ik bleef nog even liggen met mijn ogen open, om te kijken wat de rest zou doen. Ook al was ik eigenlijk wel doodop. Ademhalen ging nog steeds moeilijk met die wonde op mijn borstkas, maar ik kon me voorstellen dat Jake het nog veel zwaarder ging hebben met die schotwonde in zijn arm. Toch wilde ik dat ik voor hem in had kunnen springen, zodat ik er nu mee zat. Dan zou ik me in ieder geval een stuk beter gevoeld hebben dan nu.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Aria knikt instemmend en kijkt naar mij, Alicia en Max. Dan verandert ze in een wolf en rent weg. Fronsend kijk ik haar achterna. Dan haal ik mijn schouders op. Als ze zo maar terug komt om te slapen.
    Ik kijk naar Max en zie dat hij voor Alicia neerknield. Ze kijkt hem nieuwsgierig aan, maar ook een beetje verbaasd. Volgens mij moet ze er nog aan wennen dat iedereen hier in een die kan veranderen.
    Max verandert in een dier en Alicia piept geschrokken, maar als Max met zijn hoofd tegen haar aan schuurt aait ze hem lachend over zijn hoofd. Hij begint te spinnen. Ik lach als ik het tafereel voor me zie.
    “Jij gaat braaf zijn?” Vraagt Max aan haar. Nu kijkt ze nog verbaasder en steekt haar vingers in haar opengevallen mond. Ze knikt langzaam.
    “Mooi,” reageert hij er goedkeurend op. Hij schuurt nog een keer tegen haar aan en kijkt dan naar mij.
    “Breng haar maar naar die Kim. Ik vertrouw erop dat het wel goed komt.” Ik knik. Dan loopt hij weg. Ik kijk Alicia glimlachend aan. Ze glimlacht terug en steekt haar armpjes naar me uit. Ik pak haar op en zet haar op mijn arm.
    "Ik ga jou aan iemand voorstellen, en zij gaat op je passen. Maar je moet wel aardig tegen haar zijn, goed?" Vraag ik aan haar. Ze knikt en met Alicia op mijn arm loop ik naar mijn roedel toe. Ik stop met lopen als ik voor een arend sta. Kim is de enigste roofvogel hier.
    Als ze me ziet verandert ze terug en glimlacht naar me. Dan kijkt ze naar Alicia en glimlacht ook naar haar.
    "En welk prinsesje heb jij daar?" Vraagt ze aan mij, maar haar ogen zijn op Alicia die breed terug glimlacht.
    "Dit is Alicia. En jij gaat onder de opdrachten op haar passen. Alicia, dit is Kim." Kim kijkt me even verbaasd aan, maar glimlacht breed. Ze steekt haar armen naar Alicia uit en ik handig haar aan Kim over.
    "Veel plezier samen." Zeg ik. Ze glimlachen allebei naar me en beginnen dan druk te praten. Ik grinnik en verander in een leeuw. Ik ren naar een boom en ga daar onder liggen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Leven we nog?)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Ja hoor! Alleen was ik ziek en mocht ik niet op het internet... VOOR EEN WEEK!!! My god, dat was anders zeg d: Enneh... Wat willen jullie. Dat die andere loverboy wordt gearresteerd of dat hij even leuk de shapeshifters op gaat zoeken?}

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    Ik hield iedereen in de gaten. Ik zat tegen de boom aan, gebiologeerd naar iedereen te kijken. Sommigen hadden teveel aan hun hoofd. Bij Lewis bijvoorbeeld zag ik denkrimpels op zijn berengezicht, wat er op zich nog grappig uitzag. Yfory zag dit volgens mij ook. Ik veranderde in een Afrikaanse Cervetkat en ik luisterde.
    'Psst, Lewis. What's on your mind?' fluisterde ze met een kleine glimlach.
    Ik glimlachte kleintjes. Ze was veranderd. Dit was niet de Yfory die ik kende. Maar ze was veranderd op een goede manier. Ik klom in de boom en ging op een uitstekende tak liggen, die uitkeek over de hele open plek. Tja, ik hield er van als ik alles onder controle kon houden. En nu de controle niet bij mij lag, wilde ik gewoon graag iedereen in de gaten houden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 7:59 ]


    I will keep watch.

    [ik leef nof (: zullen we gewoon allemaal gaan slapen, naar de volgende dag en de opdracht beginnen? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is voor mij goed.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov