• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx
    Ik begon te lachen, net zoals Aria toen er een nogal apart geluid uit Aria's bek kwam. Mijn hand bleef over haar vacht wrijven, het voelde gewoon zo zacht en harig.
    “Warm?” vroeg Aria opeens. Ik knikte er op. Een beetje, in ieder geval warmer dan daarnet. “Dit zal er heel raar uit moeten zien voor een vreemde.”
    Ik grinnikte. “Die denken dan vast dat ik een of andere wolvenfluisteraar ben,” zei ik grijnzend. Dat zou eigenlijk wel awesome zijn. Zo dicht was ik nog nooit bij een wolf geweest, ook al was deze ongevaarlijk – voor mij dan – en iemand waar ik verliefd op was.
    We bleven nog een tijde liggen, genietend van de geluiden om ons heen. Het was heerlijk, ik wou dat we dit vaker konden doen. Ze was zo lekker zacht. “Max, ik ga terug veranderen. Dus misschien is het handig als je van mijn buik afgaat.”
    Maar ik wilde niet van haar af gaan, ze was zo zacht. “Nee!” protesteerde ik met een pruillip, maar ging er uiteindelijk toch maar vanaf omdat ze al aanstalten maakte om recht te staan. Aria veranderde terug en trok haar kleding snel aan. Ik trok nog mijn muts over mijn oren, omdat mijn haar toch al droog was, en wachtte op Aria.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik lach even en kij hem aan. 'Volgende keer mag ik zo zitten,' grinnik ik en loop naar hem toe. Ik kijk hem even aan en pak zijn hand vast. Aarzelend kijk ik hem aan, hopend dat hij zijn hand niet lostrok. Ik begin te lopen door het bos, terug naar het openveld. Ik kijk even opzij naar Max en glinlach even. Dan laat ik hem los en ren terut naar onze plek. In het voorbijgaan kietel ik Alicia even in haar zij. Haar schaterlach vult mijn oren en ze begint achter me aan te rennen. Grijnzend ren ik rondjes. Uiteindelijk spring i op Max zijn rug. 'Bescherm me,' lach ik en klem me aan Max vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    “Volgende keer mag ik zo zitten,” besloot Aria lachend. Ze kwam mijn richting uit gelopen en nam bedachtzaam mijn hand vast.
    Mijn andere duim stak ik grinnikend op. “Deal!” Haar zachte huid raakte de mijne. Het was vreemd hoe haar handen en haar vingers zo zacht waren, terwijl de mijne als schuurpapier aanvoelden door alle bijbaantjes die ik had moeten nemen om ons – mij en Alicia – in leven te houden. Stallen uitmesten, opdienen, wc's schrobben, ik deed alles wat me aangeboden werd, zelfs als ik werd onderbetaald.
    Ik kneep zacht in haar vingers, terwijl ik meegetrokken werd door het bos. Eenmaal bij de open plek liet ze me weer los en begon ze Alicia te plagen. Haar lieflijke engelenlachje schalde over het terrein, waarna ze opstond en achter Aria aan ging. Ik zelf moest rondjes draaien om hen te kunnen volgen. Het terrein was hobbelig en ik kon Alicia al zo zien vallen, recht op haar gezicht. Toch zei ik er nooit iets van en hield ik haar niet tegen. Zelfs als ze viel begon ik haar meestal uit te lachen. Niet kwetsend bedoeld, maar daar kreeg ze een hogere pijngrens van. Het kwam dan ook weinig voor dat ze begon te janken door kleine papiersneetje of omdat iemand haar geslagen had. Integendeel; ze zou eerder twee keer zo hard terug slaan in plaats van jankend te gaan klikken. En toch bleef ze een echt meisjesmeisje, ik vroeg me af hoe ze het toch deed.
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen Aria op mijn rug sprong. Lachend omsloot ik haar benen met mijn armen, zodat ze niet zou vallen “Bescherm me,” fluisterde ze lachend in mijn oor.
    Alicia was blijven staan en keek ons onderzoekend aan. Haar blik zei al genoeg, ze had geen woorden nodig om me duidelijk te maken wat ze bedoelde: jij en Aria? Ik knikte, waardoor er een brede grijns op haar gezicht verscheen en ze weer achter ons aan ging. Lachend ging ik ook lopen. “Aah!” schreeuwde ik overdreven. “Het monster komt ons opeten!”
    Alicia begon nog harder te lachen en ging meer haar best doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik grinnik zacht om Alicia haar blik en bijt op mijn lip. Ik zie Max knikken. Het volgende moment rent Max ook lachend over het veld heen. I lach en houd hm stevig vast. 'Niet vallen,' roep ik grinnike en klem mijn benen om zijn middel. Ineens is het gelach achter me gestopt. Geschrokken kijk ik om. Daar ligt Alicia op de grond. Ik spring van Max zijn rug en ren naar Alicia toe. Ik kniel naast haar neer. Op dat moment springt ze boven op me. 'Ik heb je,' lacht ze. Ik lach luid en trek haar dicht tegen me aan. 'En nu heb ik jouw weer,' grinnik ik. Ze lacht en blinft lachend zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    Het gelach achter ons hield op. Alicia was op de grond gevallen – zoals ik al voorspeld had – maar in plaats van lachend op te staan, zoals ze normaal deed, bleef ze liggen. Al snel sprong Aria bezorgd van mijn rug af en ging ze een kijkje nemen bij Aria. Net toen ze zich neerknielde, besprong het blonde meisje haar en sloeg ze haar armen om Aria heen. “Ik heb je,” lachte ze.
    Aria begon ook te lachen en trok haar tegen haar an. “En nu heb ik jou weer.”
    Ik liep naar hen toe en sloeg mijn armen om ze alle twee. “Ik heb jullie beiden, dus ik win.”
    Alicia keek me met een frons aan. “Valsspeler,” siste ze. “Stoute Maximus.”
    Ik rolde met mijn ogen. Ik haatte het als ze me zo noemde. Ik ging echt nooit meer Rapunzel met dat kind kijken – oké, ik vond het zelf ook een leuke film – of elke andere films waar iemand met de naam Max in kwam.

    Dit knopje is awesome 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik lach ook en kij op als Max zijn beiden armen om ons heen slaat. I lach en sla ook een arm om hem heen. 'Wees er blij mee,' lach ik en kijk hem aan. Dan bijt ik op mijn lip en grinnik. 'Maximus...' Ik steek lacherig mij tong uit.
    'Ik ga mijn eigen bijnaaam voor je verzinnen,' grijns ik. Ik nestel me weer tegen Max aan en grijns even. 'Wat is een leuke bijnaam? Maxie? Maxium? Ik lach even en kijk hem aan. 'Nee ik ga je anders noemen.' Weer denk ik na en bijt nadenkend oo mij lip. 'Mwa ik weet niks. Misschien wel cutiepie...' Ik lach even en kijk hem aan. 'Dan doe ik dat wel,' grijns ik. 'Dan hou jij Maximus Alicia,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    Ik kreunde zacht. 'Serieus? Cutiepie? Die echt drie keer zo erg als Maximus,' jammerde ik. Dan had ik nog liever dat ze me Kittycat ofzoiets zou noemen. 'Als ik Cutiepie ben, word jij...' Ik trok mijn denkgezicht. Het enige waar ik op kon komen was PewDiePie, maar ik zag nu niet bepaald een gamer in Aria, dus besloot ik het maar te houden bij iets simpel. 'Wolfie,' besloot ik lachend. Alicia keek ons niet begrijpen daan, maar ik kon enkel dom grijzen. Wolfie en Cutiepie, klonk nog niet zo slecht. Ik trok beide meisjes omver, terwijl ik zelf ging liggen. Alicia kwam al op me gekropen en ging op mijn buik zitten, waardoor ik haar lachend wegduwde. 'Waarom Wolfie?' vroeg ze.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 8:02 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik kijk hem lachend aan en bijt op mijn lip. 'Wolfie? Daar kan ik meeleven,' grinnik ik en kijk Max vrolijk aan. Ineens lig ik op de grond. Overdonderd kijk ik naar Max en lach dan. Ik kijk naar Alicia en glimlach naar haar. 'Omdat Max van wolven houd,' grinnik ik en steek mijn tong naar hem uit. 'Nee grapje, ik houd van wolven en Cutiepie hierzo....' Ik woel even door Max zijn haren. 'Vind het leuk om me daarmee te pesten,' grinnik ik. Ik kijk naar hem op. De neiging om nu een kus op zijn lippen te planten i groot, maar ik doe het niet. In plaats daarvan leg ik mijn hoofd op zijn borstkas. Alicia volgt mijn voorbeeld. Ik kijk met een glimlach naar haar en sluit dan mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    Het was niet meer leuk voor mij, omdat ze met de naam kon leven. Ik trok een pruillip, waarna ik haar op de grond trok. Aria keek een beetje beteuterd, maar begon toen te lachen. Haar blik bleef hangen op Alicia en daarna op mij. “Omdat Max van wolven houdt,” grinnikte ze en stak haar tong uit. “Nee grapje, ik houd van wolven en Cutiepie hierzo...”
    Ik zuchtte duidelijk geïrriteerd. Cutiepie was een vréselijke naam. Aria ging speels met haar hand door mijn haar. “Vind het leuk om je daarmee te pesten.”
    Toen beide meisjes hun hoofd op mijn borst legden, begon ik expres te lachen zodat hun hoofden tegen mijn harde gespierde borst en buik aanbotsten. “Jullie zijn slecht,” bracht ik uiteindelijk uit, met een pruillip, terwijl ik daarna Aria's haar begon te verneuken.

    [Wanneer gaan de opdrachten beginnen?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ga wel ff een ding schrijven. Ghehe, het duurt wel lang voor we aan de opdrachten beginnen.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ja kunnen de opdrachten beginnen ?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Kalm hoor ik het verhaal aan. Oké, dus als ik het goed begrijp heeft Melian dus op Jake geschoten omdat het van een ene Vincet moet en die Vincet was een pooier. Oké, kan het nog beter! Volgens mij zijn er meer gewonden dan er ooit zijn geweest vóór de opdrachten. Ik haal een hand door mijn haren en zeg:
    'Yfory, Lewis, Melian, help Jake met wat meer naar het midden van het open plek te komen. We gaan beginnen met de opdrachten. Trevegg, haal wat chocola en wat drinken voor Jake, hij heeft veel bloed verloren,' dan bedenk ik me iets en zeg: 'Shit.' Nou ja, Max zou vast wel vergeten zijn dat we moesten stemmen. Na deze moord weet ik wel zeker dat ik geen goede roedelleider ben. Ik geef het leiderschap gewoon aan Trevegg. Dan is iedereen blij.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels

    Ik lach zachtjes. 'Auw,' grnnik ik en probeer mijn hoofd stil te houden. Ik grinnik als ik eindelijk weer stil lig op zijn borstkas. Een verontwaardigd geluidje rolt over mijn lippen als hij mijn haar door de war haalt. 'Max,' schreeuw ik en vlieg overeind. Ik kijk naar hem en schud mijn hoofd. Ineens vang ik 'eerste opdracht' op. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar Max. Dan kijk ik naar Alicia. 'We gaan beginnen,' zeg ik stilletjes tegn Max. Ik trek Alicia overeind, gevolgd door Max. Ik zet een stapje achteruit en glimlach even. Dan loop ik richting Ramon toe.
    ''Hé,' zeg ik tegen hem, 'Wat is de precieze bedoeling eigenlijk? Wat is opdracht 1,' vraag ik hem en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    Ik stond op en knielde voor Alicia neer. "Alicia, we moeten beginnen met de eerste opdracht... Jij moet hier blijven," fluisterde ik zacht. "We zullen kijken welke lieve meneer op je mag passen."
    "Lewis?" vroeg ze hoopvol.
    Ik lachte. "Nee, Lewis moet met ons mee." Ze pruilde weer en ging half aan mijn hand hangen, terwijl ik richting Ramon liep. Aria was ook al bij hem gaan staan en was tegen hem aan het praten. Nogal abrupt onderbrak ik hun gesprek. "Bij wie kan Alicia blijven?" vroeg ik zacht. Ik was zijn belofte nog niet vergeten, maar ik vond dat hij mee moest gaan. Anders ging ik aan zijn been hangen of zo. Nee, ik wist nog niet wat ik dan ging doen maar ik zou het gewoon niet eerlijk vinden als hij niet zou blijven. Hij moest, van mij. Ik vond hem aardig, hij was zelfs zo lief om Alicia met me mee te gaan halen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    ''Hé,' Zegt Aria tegen me 'Wat is de precieze bedoeling eigenlijk? Wat is opdracht 1,' Vraagt ze en ze kijkt me aan.
    "De eerste opdracht is voor een deel het makkelijkste. Eerst in diervorm slapen en morgen krijgen jullie allemaal iemand uit de roedel die jullie leert vechten." Zeg ik tegen haar.
    Max komt aanlopen met Alicia aan zijn hand.
    "Bij wie kan Alicia blijven?" Vraagt hij zacht. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip terwijl ik diep nadenk. Dan weet ik het.
    "Ik zal aan Kim vragen of ze op Alicia wil passen. Ze zit ook bij de roedel en houdt van kinderen. Nou ja, als je het tenminste goed vind dat ik Kim op Alicia laat passen." Zeg ik zacht tegen hem. Dan kijk ik naar Alicia en glimlach naar haar. Meteen glimlacht ze terug. Ik grinnik even. Ze is een best leuk kind.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki