• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    [Oké, er is niks te doen. Wat willen jullie? Dat het avond is en ze gaan zich klaar maken, of nog steeds de zelfde tijd?]


    Mr. Know it all

    (mij maakt het niet zoveel uit)

    [Mij ook niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (owja ik reageer vanav. Niet of heel laat pas want ik heb feestje van mijn oom)

    [Nou ricky moet nog even reageren het zou dan raar zijn dat het dsn opeens avond is al kan het wel zijn dat iedereen tegen de avond aankwam?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Goed idee ^-^. Dan zal ik Drew's reactie aanpassen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Toen ik eindelijk mijn eieren ophad, huppelde ik naar de keuken en gebaarde naar Kyle dat ie stil moest staan. Zo zette ik het bord op zijn hoofd en grinnikte. 'Ik ga even New Jersey verkennen' zei ik en ik rende als een idioot naar boven, duwde iedereen aan de kant die me in de weg stond en trok mijn schoenen weer aan. Zo pakte ik mijn handtas en kreeg een idee. Ik ging op de trapleuning zitten, zette me af en gleed zo naar beneden. Soepel sprong ik er aan het einde van af en deed mijn haar in een slordige vlecht. 'Veel plezier met de andere, Kylie. Ik ben zo terug. Als je meewilt dan ren je maar. Alhoewel ik niet denk dat je meewilt als ik kleren ga kopen' glimlachte ik en ik liep zo de deur uit. Miss Janicea ging New Jersey eens verkennen. Gelukkig was het op loopafstand dus hoefde ik geen taxi te nemen. Al snel liep ik bij de winkels enzovoort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel
    Na een hele lange autorit kwam ik eindelijk aan bij het huis. Mijn auto had zoals altijd weer pech gehad en ik zuchtte. Ik was vast al veelste laat! Zuchtend zette ik mijn auto op de oprit en pakte mijn tassen uit de kofferbak. Het waren hele grote koffers en moeilijk te tillen voor zo'n klein meisje als ik. Ik pakte de grootste koffer en begon hem richting de deur te duwen maar verloor mijn evenwicht waardoor de koffer op mij viel. "Uhh... HELP!", riep ik hard.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kyle Nathan Jones

    Ik kijk even naar Drew die weggaat, dus echt niet dat ik mee ging. Dan moest ik zeker uren wachten terwijl ze naar wat leuks zocht sorry maar dat was dus echt niks voor mij. Ik vond het heust niet erg kleding te gaan kopen of om naar de stad te gaan maar dan moest het gewoon niet te lang wachten zijn want dat vindt ik niks aan. 'Uhh... HELP!' hoor ik iemand ineens hard roepen en ik trek mijn wenkbrauw op. Ik besluit maar even te kijken en zet het bord wat Drew op mijn hoofd had gezet er weer af. Ik loop naar de richting waar ik het geluid vandaan hoorden, naar buiten dus. Als ik zie wat er is gebeurt schiet ik in de lach, een meisje onder haar koffer. Ik loop naar haar toe en til der koffer van der af. 'Gaat het?' vraag ik daarna en kijk der aan. Het zag er echt heel grappig uit net.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Handig joh. Naar de winkels en dan zonder geld, het was al aan het schemeren. Dat werd morgen. Toen ik weer bij het huis aankwam zag ik een meisje die op de grond lag. Kyle was haar aan het helpen waardoor ik grinnikte. 'Nieuwe vriendin, Kyle?' lachte ik en ik maakte de deur van het huis open. Daarna liep ik naar binnen en liet de deur open voor het meisje en Kyle. 'Ik moet kleding!' riep ik door het hele huis en ik stormde weer haastig de trap op waar ik zonder één woord te zeggen een koffer van mij pakte en hem opengooide. Even doorzocht ik het, maar haalde er toen toch een outfit uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [smakelijk eten :Y)]

    Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel
    "Gaat het?", vroeg een jongen aan mij. Ik bloosde even en knikte. Het was genant wat er gebeurde en ik stond op. "Het gaat prima.", glimlachte ik even. "Ik ben Alison.", en met een lieve blik keek ik hem aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Wacht ik ben er even niet geweest, waar moet Ricky op reageren?]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyle Nathan Jones

    'Het gaat prima' glimlacht ze en ik knik even. 'Ik ben Alison' zeg ze terwijl ze me aankijkt en ik glimlach even. 'Ik ben Kyle' stel ik mezelf daarna voor en zie dan Drew hierheen lopen. 'Nieuwe vriendin, Kyle?' lacht ze en ik grinnik even. 'Jaloers?' vraag ik plagend en zie dan hoe ze gelijk doorloopt naar binnen en ik kijk Alison weer aan. 'Ga je mee naar binnen?' vraag ik met een glimlach en ik pak haar koffer. 'Ik zou deze maar even tillen voor die weer op je valt' zeg ik lachend terwijl ik haar koffer vastpak.