• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik heb het ooit ergens gehoord, of gelezen idk. Het was iig iets in die richting...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het valt me wel op dat Louis en Harry bijna niet meer bij Liam, Niall en Zayn zijn. Misschien kunnen we doen dat er een concert ofzo aankomt?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik vind het een goed idee. Straks raakt anders toch het gespreksstof op, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik nestelde me tegen Louis een en sloeg mijn armen om zijn middel. Zwijgend sloot ik mijn ogen even. We zagen het morgen wel inderdaad. "Ik hou van je." Zei ik stil en drukte mijn neus in zijn nek. Ik wilde me er nu gewoon niet druk om maken. Louis lag heerlijk warm en hij rook enorm lekker. Ik drukte een kusje in zijn nek en trok mijn benen nog iets op om me nog meer in Louis te nestelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet eerlijk toegeven, jullie zijn de beste Harry en Louis die ik tot nu toe heb gezien. En geloof me, in die acht/zeven maanden zijn dat er veel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Awh, dankjewel. (:]
    Louis Tomlinson.
    Voor de zekerheid klapte ik gauw de laptop dicht, waarna ik Harry's armen om mijn middel voelde. Ik drukte een kusje op zijn kruin en slaakte een instemmend geluidje. 'Ik hou ook van jou, Hazzie.' Ik leunde met mijn hoofd tegen Harry's hoofd en zuchtte gelukzalig. Ik hoorde een zacht geluidje hoorde, waarschijnlijk een van de katjes, maar veel zin om mijn hoofd op te tillen had ik niet. Ik lag veels te lekker met Harry zo dicht tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [haha, Dankje, we hebben een hoop geoefend. ;x]
    Harry Edward Styles
    Ik glimlacht. Ik zou nu zo in slaap kunnen vallen. Mijn neus gleed over Louis' wang en ik drukte er uiteindelijk een kusje op. "Ik meer van jou." Giechelde ik. Ik zuchten en ging iets rechter zitten om Louis aan te kunnen kijken. Ik drukte een kusje op zijn neus en kroop beter op zijn schoot. "Weetje wat ik denk." Begon ik en grijnsde. "Dat jij een helle leuke papa word." Dat dacht ik echt. Vast beter dan ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen kort toen ik Harry's lippen op mijn wang voelde. 'Dat is onmogelijk. Ik hou toch echt meer van jou.' Ik murmelde een geluidje toen Harry rechter ging zitten en me aan keek, maar direct verscheen er weer een glimlach rond mijn lippen toen hij op mijn schoot kwam zitten. Ik klemde mijn armen om zijn middel en ik voelde mijn wangen rood worden door zijn woorden. Ik duwde mijn neus in Harry's wang en schudde mijn hoofd. 'Echt niet, jij bent beter.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte even en drukte mijn lippen kort op die van Louis. Ik ging niet meer in op het wie beter was en keek de jongen onder me alleen maar met glinsterende ogen aan. Ik had nooit geweten dat je zo verliefd op iemand kon zijn. Heel de dag door voelde ik die vlinders in mijn buik en voelde ik me de gelukkigste persoon op aarde. "Ik wil wat met je afspreken." Begon ik iets serieuzer. "Ik wil dat ons kind buiten de schijnwerpers opgroeit." Natuurlijk mochten de fans het weten en konden we het niet geheim houden. Maar ik wilde niet dat we het kind expres de media in zouden duwen. Het zou van ons samen zijn. Niet voor de rest van de wereld en ik wilde dat het zo normaal mogelijk op zou groeien. Al was dat natuurlijk onmogelijk als je twee vaders had die in de beroemdste boyband van het moment zaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam, wreef met mijn hand over Harry's rug. 'Ik ben het helemaal met je eens, Haz. Het moet gewoon een zo normaal mogelijk leventje krijgen als alle andere kinderen. Ondanks het feit dat we wereldberoemd zijn.' Ik drukte een kusje op zijn slaap en slaakte een gil toen ik iets aan mijn arm voelde, maar het was alleen maar Stylinson die ons momentje kwam verpesten. Een grinnik verliet mijn mond en ik pakte het beestje op, om hem bij Harry op schoot te zetten. Het leek wel alsof hij hem afwachtend aanstaarde, ik slaakte een verterderd geluidje en keek toe hoe Stylinson langzaam met zijn pootje over Harry's hand heen ging.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik was blij dat Louis het er mee eens was en kuste hem zachtjes. Louis slaakte een gil en ik moest me vastgrijpen om niet van schik van zijn schoot af te donderen. Toen ik zag wat er aan de hand was, schoot ik in de lach. Stylinson wilde aandacht en snel zetten Louis hem op mijn schoot te zetten. Zijn kraaloogjes keken me aan en hij ging langzaam met zijn pootje over mijn hand. ik keek vertederend naar het beestje en ging met mijn wijsvinger langs zijn neusje waardoor hij met zijn kopje schudden en er met zijn pootje langs ging. Hij sprong weer van mijn schoot af en ging in de andere hoek van de bank liggen om zichzelf te wassen. Met glinsterende ogen keek ik van het katje naar Louis. ''Jij bent ook schatig hoor.''en ik ging nu ook met mijn wijsvinger langs zijn neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn glimlach werd steeds groter toen ik zag hoe lief Harry met het beestje omging, het zag er gewoon echt heel schattig uit. Ik keek toe hoe Stylinson van Harry's schoot af ging en in de andere hoek van de bank ging liggen. 'Nou, hij vind ons niet zo aardig, hoor.' Een grinnik verliet mijn mond. Ik slaakte een kreetje toen ik Harry's wijsvinger over mijn neus heen voelde. 'Ik weet dat ik schattig ben, duuuh.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Ik ben heel aardig.'' Zeg ik protesterend en ga weer wat beter en dichter tegen Louis aan zitten. ''Pfff ego.'' Mompel ik en duw mijn neus in Louis' nek. Ik moest duidelijk stoppen met hem zo de hemel in prijzen, want het was niet zo goed voor zijn eigendunk. ik kuste zijn nek zacht en slaakte een kleine zucht. Ik was best moe. Ik sloot mijn ogen. Niet dat ik wilde slapen, maar ik zat echt enorm comfortabel zo en zou wel elk momepnt in kunnen dommelen.
    We moesten sowieso niet te laat slapen. want morgen moesten we vroeg op en gingen we misschien naar de dierentuin.
    Tenminsten, als we morgen niets anders te doen hadden in verband met One Direction.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes en knikte. 'Ja, Hazza, je bent heel erg aardig...' Ik klem mijn armen nog wat steviger om hem heen en slaak een verontwaardigd geluidje. 'Ik mag wel een ego hebben, zeker als we wereldberoemd zijn.' De rillingen gleden over mijn rug toen ik Harry's lippen kort in mijn nek voelde. 'Ben je moe?' Murmelde ik zachtjes, waarna ik zelf ook niet een gaap kon onderdrukken, morgen zou het immers een hele leuke dag worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam toen Louis vroeg of ik moe was, waardoor mijn krullen tegen zijn wang kriebelde. Ik had allen geen zin om te slapen. Ik lag wel lekker zo tegen mijn vriendje aan. Ik glimlachte bij deze gedachten. Louis was mijn vriendje en niemand zou hem nog van me afpakken. Hoeveel haat we ook zouden krijgen, ik zou altijd van Louis houden en niemand zou daar nog verandering in brengen. Of Louis moest er anders over denken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''