• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde een zachte geluidje, klemde mijn ene arm onder zijn knieholte en met de andere hield ik stevig zijn onderrug vast. 'Kom, dan ga jij slapen...' Ik duwde mezelf omhoog en hield Harry goed vast. Ik grinnikte toen ik drempel over stapte, achter me hoorde ik ook wat geluidjes, wat betekende dat een van de beestjes meekwam. Eenmaal boven legde ik Harry op ons bed neer, legde een dekentje over hem heen en drukte een kusje op zijn voorhoofd. Ik keek toe hoe Stylinson en Larry zich allebei aan een kant van Harry legde, ik slaakte een vertederd geluidje en maakte er een foto van. Want dat moment was gewoon te schattig om niet vast te leggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik piepten toen Louis me optilden en klemde mijn armen goed rond zijn nek. Ik wist wel dat hij me niet zou laten vallen, maar je het kon altijd gebeuren. Ik voelde hoe hij me ik bed legde en de dekens over me heen deed, maar ik hield mijn ogen gesloten. "Kleertjes uit." Murmelde ik zachtjes. Ik was moe, maar had het nog goed zelf gekund. Toch wilde ik dat Louis het deed. Gewoon omdat ik te lui was en het prettig vond als het aan me zat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes, schudde mijn hoofd en haalde Larry en Stylinson van het bed af. Ik gooide de dekens weer van Harry af, waarna ik mijn vingers om de zoom van zijn t-shirt klemde en hem uittrok. Ik gooide de t-shirt op de stoel, waarna ik zijn riem los gespte en zo goed als mogelijk al vrij snel ook de broek uit had gekregen, die ook bij het t-shirt op de stoel belandde. Ik drukte een kort kusje op zijn lippen om daarna de dekens weer over hem heen te gooien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis kleden me uit en legde me daarna weer goed onder de dekens. ik nestelde me in het bed en gaapten. Ik was echt moe. toch opende ik een oog en keek ik Louis aan. ''Kom je bij me liggen?'' vroeg ik stil. Misschien wilde hij nog wat doen of was hij nog helemaal niet moe. Toch wilde ik dat hij ook ging slapen. Of tenminste in bed kwam liggen. Want dat betekende dat ik me tegen hem aan kon nestelen. Ik lag immers het lekkerst tegen Louis aan. Maar, alleen al hij het zelf wilde. Ik sloot mijn ogen alweer. Ik zou het wel merken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een vertederd geluidje, waarna ik knikte. Ik was eigenlijk nog helemaal niet moe, maar voor Harry zou ik er wel bij komen liggen. Ik duwde mezelf van het bed af, trok mijn broek en t-shirt uit, om daarna onder de dekens te kruipen en naast Harry te gaan liggen. Deze keer vonden Larry en Stylinson het wel leuk en kwamen ze tussen Harry en mij in liggen. Glimlachend ging ik op mijn zij liggen en keek ik naar de twee beestjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [zullen we naar de volgende dag gaan? want ik bedoel. dan gingen niall en Zayn tog ook verhuizen enzo. kan pcuk ook weer meedoen en kan het topic misschien weer wat levendiger worden?]

    harry Edward Styles
    Toen Louis uiteindelijk naast me lag nestelde ik me meteen tegen hem aan. ik voelde hoe de katjes over me heen liepen, maar al snel lagen ze stil. ''Morgen word leuk.'' fluisterde ik nog en gaapten. Louis zijn huid was warm en ik kuste even zijn schouderblad. nu ging ik echt slapen. ik was moe en uitgeput. Wel had ik echt zin in morgen. al was ik wel nog bang voor de afspraak morgenochtend. wat als ik echt iets stoms had gedaan ofzo en we in een illegaal iets terecht kwamen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is voor mij allemaal goed, haha.]
    Louis Tomlinson.
    Ik sloeg mijn arm om Harry toen ik voelde hoe hij zich tegen me aannestelde, met mijn hoofd leunde ik op zijn hoofd en ik slaakte een murmelend geluidje. 'Ik heb er heel veel zin in, Hazzie, ik ben ten eerste heel erg benieuwd naar morgen vroeg...' Ik sloot mijn ogen en gaapte. Ik drukte nog een kusje op Harry's kruin, waarna ik met mijn andere hand de dekens iets beter over ons heen legde. Ik was benieuwd hoe het allemaal zou aflopen morgen. Volgens mij kon er niet heel veel verkeerd gaan, hopelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dubbel]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 20:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand een idee wat ik met Zayn kan doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Naar de volgende dag gaan en dan laat je hem langskomen bij Larry?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [vind ik wel een goed idee.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hm, oké. Dan kunnen gelijk later die dag ook Niall en Zayn in het nieuwe huis. Ik ben al aan het schrijven (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    Kreunend stond ik op uit mijn bed. Gister was ik even een rondje door de stad gelopen en de hele dag had ik niks gedaan. Vandaag zou ik eigenlijk wel even naar Lou en Haz kunnen gaan. Met een zucht trok ik een makkelijk grijs shirt aan, een spijkerbroek en witte sneakers. Mijn haar liet ik maar gewoon even wat het was en ik wierp een blik op mijn wekker. Zeven uur 's ochtends. Ach ja, vroeg. het was nogsteeds donker buiten maar het boeide me niet echt veel. Snel liep ik mijn kamer uit en glimlachte even toen ik naar Hatchi en de puppy's keek. Die konden wel even alleen zijn. Snel griste ik mijn pakje sigaretten van de tafel en liep de voordeur uit. Koud was het eigenlijk niet. Buiten haalde ik de aansteker uit het pakje en stak een sigaret aan. Na een paar minuten lopen kwam ik aan en drukte op de bel, niet bepaald verwachtend dat Harry of Louis vroeg wakker zou zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik draaide me gapen om. Ik besefte me pas iets later dat ik was wakker geworden door de bel. Ik kreunden. Welke debiel stond er al zo vroeg oor de deur. Ik had even de neiging om gewoon te niet open te doen. Maar iemand stond vast niets voor niets zo vroeg voor de deur. Ik sloeg de dekens van me af. Pas te laat besefte ik dat de kittens er ook op lagen en Stylinson rolde van het bed af. Meteen hing hij klaarwakker in mijn been. Ik pakte hem vast en nam hem mee naar beneden waarna ik de deur openden. Ik trok even mijn wenkbrauw op toen ik Zayn zag staan. "Ben je ziek ofzo?" Zayn en vroeg opstaan was hetzelfde als sneeuw op een zomerdag. Toch gooide ik de deur open, zodat hij naar binnen kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Harry deed de deur open met een kitten in zijn handen. Het zag er werkelijk heel schattig uit. 'Ben je ziek ofzo?' vroeg Harry. Ik stapte naar binnen en wierp hem een chagrijnige blik toe. 'Heel leuk, Styles' mompelde ik. Ik draaide me naar hem toe en glimlachte even om de kitten. 'Jullie hebben ook al een huisdier, zie ik' lachte ik zachtjes. 'We hebben binnenkort een optreden en morgen moeten we weer naar de studio. Ik heb jullie al dagen niet op komen zien dagen. Heel leuk dat jullie nu bij elkaar zijn maar begin geen nieuw leventje, zonder het ons te vertellen. Niall was helemaal deprissief geworden omdat Paul hem dik noemde maar nu is ie weer vrolijk en gaan hij en ik samenwonen, ik ben vreemd gegaan, van Liam heb ik ook al niks meer gehoord en ondertussen hebben we al een aantal interviews af moeten zeggen' vertelde ik hem. Nu was ie tenminste op de hoogte van alle gebeurtenissen. 'Ik dacht dat we niet uitelkaar groeiden' kefte ik. Oké, het was wat overdreven maar zo was ik nou eenmaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."