• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik glimlachte zwakjes toen Harry me even in een knuffel trok. 'Ik kan niet met ze praten, en al helemaal niet met Perrie. Sonny wilt me ook niet spreken. Bedankt, Harry' zei ik, gemeend. Nog voordat ik ja kon antwoorden op zijn vraag of we naar binnen gingen, kwam Louis aan. Ookal op zijn blote voeten. 'Hebben jullie schoenen te kort of zo?' merkte ik op, met opgetrokken wenkbrauwen. 'Harry? Zayn? Wat doen jullie daar?' klonk Louis' stem. 'Het goed maken, wat anders?' mompelde ik, met een nep glimlachje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ik snapte het even niet meer. ''heb je ook ruzie met Sonny nu dan?'' vroeg ik terwijl ik al richting de deur liep, waar nu ook Louis in verschenen was. Ik word hem een knipoog en glimlachten. ''Nou. iemand heeft gister onze schoenen gestolen in het park.'' zeg ik nonchalant. ''En de rest van de schoenen staat in de kast.'' daarbi jhad ik Zayn kwijt geraakt als ik eerst nog even op mijn dode gemakje mijn schoenen aan ging trekken. Want dan had ik ook meteen kleding aan kunnen doen. Ik stapten veilig de deur weer door en keek vragend naar Zayn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Daar had ik al ruzie mee' zuchtte ik. 'Maar.. Hoe-?' Ik schudde even lachend mijn hoofd. Met een opgeheven hoofd liep ik Harry achterna en draaide mijn hoofd naar hem toe. 'Trouwens, sinds wanneer hebben jullie een kitten? En hoe heet ie? Hm, over dieren gesproken, ik moet nog al die puppy's kwijt' grinnikte ik. Pas over acht weken mochten de puppy's bij Hatchi weg, anders waren ze nog te klein. Dat kon nog wat worden. Misschien hielden Niall en ik er zelf wel twee en Hatchi zeker weten. De namen bedenken werd nog moeilijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Na een half uur gebons op de deur gehoord te hebben, neem ik eindelijk moeite naar beneden te gaan. Slapperig open ik de deur waardoor ik een stomp in mijn gezicht ontvang. Ik val achterover en ben meteen klaarwakker. Met grote ogen kijk ik naar de buurvrouw. "Sorry! Maar je deed niet open, en hij is niet thuisgekomen en..." Ineens schiet me te binnen dat ik in slaap ben gevallen toen ik een film wou kijken met het kleine buurjongentje. Hij huppelt de woonkamer uit en omhelsd zijn moeder. "Euh... Doei!" Snel gooi ik de deur dicht en ren naar boven, ik ga toch verhuizen. Snel kleed ik me aan en pak mijn mobiel. Fine... Leeg! Snel zet ik hem aan de oplader. Na vijf minuten springt hij aan. Gemiste oproep van: Harry. Oh, dan maar langs gaan. Ik laat mijn mobiel liggen en loop naar de keuken. Ik pak een zak Haribo beertjes en stop mijn sleutel in mijn zak. Ik loop het huis uit en ga op weg naar Zayn. Als ik daar ben bel ik aan. Als er niet word open gedaan besluit ik maar om meteen naar Harry te gaan. Ik loop naar zijn huis, hopend dat hij er wel is. Als ik ze voor de deur zie staan grijns ik. Idioten... Ik loop ernaar toe. "Hi!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en deed een paar stappen opzij zodat Harry en Zayn naar binnen konden komen. Ik had nog steeds geen idee waarom ze buiten waren, maar daar zou ik gauw genoeg wel achter komen. Trouwens, sinds wanneer hebben jullie een kitten? En hoe heet ie? Hm, over dieren gesproken, ik moet nog al die puppy's kwijt' Hoorde ik Zayn vragen. 'We hebben er twee, de een is wat rustiger dan de ander. Larry en Stylinson heten ze.' Een grinnik verliet mijn mond en ik leunde tegen de muur aan. Ik slaakte een gilletje toen ik opeens iemand iets hoorde zeggen, vlak achter me. Met mijn hand op mijn hart draaide ik me om, Niall. 'Mijn god, je liet me schrikken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Larry en Stylinson?' herhaalde ik. Dit keer kwam er een gemeend lachje uit mijn mond. 'Het kan ook niet anders' lachte ik. 'Hi!' hoorde ik ineens een stem en net zoals Louis schrok ik. Ik verschoot even en als reflex draaide ik me om. Ik trof Niall aan en zuchtte. 'Niall, wil je alsjeblieft een wat luidruchtigere binnenkomst maken? Ik schrok zelf ook' mompelde ik. 'Mooi, nu alleen nog Liam. Misschien dat ik aan hem een puppy kwijt kan' grijnsde ik. Ik keek Niall aan. 'Trouwens Niall, is het goed als we zelf twee puppy's houden, een vriend van me er twee krijgt, Liam misschien één en Perrie één?' vroeg ik aan hem. Misschien dat Niall dan een puppy over acht weken naar Perrie kon brengen, om zij wilde er ook één. Ik durfde te wedden dat ze zelf niet zou komen. Eigenlijk zou ik maar eens mijn kop moeten houden met dat gezeur over de puppy's. En toch bleven ze schattig, hoe vaak je er ook naar keek.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ook ik schok van Niall, maar ging er niets meer over zeggen. Snel liep ik naar binnen en griste ik een broek van de trap die ik er had laten liggen tijdens een van mijn, ik moet nu naakt, kwartiertje. Ik trok hem over mijn kont en vond toevallig ook een trui. "Iedereen chocomelk?" Ik pakten de twee halfvolle bekers van tafel om deze ook nog even bij te vullen. Ik had al snel 4 bekers klaar toen Stylinson om mijn been heen dwarrelden en miauwden. Mijn oog viel op de twee legen voer en waterbakjes. Ik hoefde maar met de kattenbrokken te schuurden of Ook Larry stond al in de keuken. Ik vulde alles en nam het drinken voor onzelf mee de woonkamer in. "Nu inderdaad nog Liam en we zijn weer compleet. Dit werd dus duidelijk geen dierentuin vandaag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Voorzichtig rekte ik mij uit en stond op. Het bed kraakte hard, ik trok de gordijnen open. Ik draaide me om en liep naar de badkamer. Ik kleedde me helemaal uit en stapte onder de douche. Ik waste mijn haren en keek via het kleine raampje naar buiten, waar een paar kleine kinderen vrolijk aan het spelen waren. Glimlachend stapte ik onder de douche vandaan en trok een simpele blauwe baggy jeans aan met een simpel wit t- shirt erop. In plaats van mijn haar in model te brenge zette ik een cap op en keek ik in de spiegel. Ik zag er niet uit, met mijn grote wallen en mijn bruine ogen die wazig voor zoch uit keken. Ik poetste mijn tanden en liep zonder te ontbijten de deur uit. Ik wreef even door mijn ogen en stopte mijn handen in mijn zakken. Ik liep op een langzaam tempo naar het huis van Louis en Harry, ik had behoefte om de jongens weer te zien. En aangezien Zayn en Niall mij gisteren in de steek hadden gelaten, besloot ik maar naar hun te gaan. Ik liep naar de deur en drukte aarzelend op de bel.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    De bel ging en zonder ook maar na te denken dat dit niet mijn appartement was. 'Liaaaamm!' riep ik uit alsof ik hem een jaar niet had gezien. Overdreven trok ik hem in een knuffel en duwde hem daarna naar binnen, waarna ik de deur sloot. 'We zijn compleet' grijnsde ik. Net toen ik weer wat wilde zeggen, ging mijn mobiel af. Nadat ik schrok als één of andere debiel die schijnbaar overal van schrok even verstijfd blijven te staan, pakte ik snel mijn mobiel en hield hem tegen mijn oor. 'Vas Happenin'?' kirde ik in de telefoon. Gelijk kuchte ik en ging recht staan toen ik hoorde dat het Felicia was. 'Ja, met Zayn' zei ik snel. Ik maakte een sprongetje in de lucht toen ik hoorde wat ze zei. 'Ja, ik zal het aan Niall doorgeven. Geen probleem. Nee, natuurlijk. Dat is fijn. Dank u wel' sloot ik het gesprek af en ik hing op. 'Nialler, we kunnen vandaag al in het huis. Ze zijn vandaag weggegaan' zei ik vrolijk. Zelf niks aantrekkend van mijn plotselinge enthousiasme keek ik iedereen even aan.

    Het was nogal dood ;D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 0:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik moest even nadenken hoor, toen ik dit topic zag ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {wie doet er nog mee? Ik heb van Vita, die kort geleden is uitgeschreven, een idee gehoord en wil dat gaan doen. Maar dan moet ik wel weten wie nog meedoet...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik doe nog altijd mee (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik doe ook nog mee. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik ook. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gaat dit niet meer door? Sorry dat ik dit naar boven haal maar ik had een abo hier op omdat jullie het zo leuk speelden en het is jammer dat het nu afgelopen is.


    Mr. Know it all