• In een heel ver verleden, een tijd die iedereen alweer vergeten is, bestond deze planeet naast de mensheid nog vol met magie en diens magische wezens, wat we nu allemaal afdoen als mythes en legendes.

    Maar de mensheid is een jaloerse soort.
    Ze werden jaloers op de magische wezens die wel allemaal een magische gaven hadden waar de mensen alleen maar over konden dromen.
    Blind van jaloezie zochten de mensen uiteindelijk naar sprankeltjes overige magie, duistere magie.
    In combinatie met vooruitstrevende technologie creëerden de mensen mechanische monsters, die bezeten door duistere krachten de jacht opende op alle magie.

    Maar de magische wezens versloegen de duistere mechanismen uiteindelijk en een korte tijd van vrede en rust keerde terug op deze planeet, jammer genoeg niet voor lang.
    Nog kwader dan voorheen bonden de mensen hun verworven duistere magie bij elkaar en ontwikkelden zo een vloekgolf die alle andere magie weg zou vagen.
    Van Engelen tot Demonen, van Kabouters tot Draken, ieder voelde de dreiging van deze vloek en vielen ze één voor één ten prooi.
    De vloek was zo sterk dat het niet alleen de wezens wegvaagde, maar ook alle energiebronnen van magie die zich tot diep in de wortelen van de aarde had gegraven.

    De mythische wezens probeerden te vluchten, maar uiteindelijk redde maar een aantal soorten het tot een uithoek waar ze voorlopig veilig dachten te zijn.
    Hier hielden ze een besluit, een besluit om hun eigen zielen en de essentie van hun wezen te verplaatsen in een aantal edelstenen en mineralen,de zogenaamde zielstenen om zo verborgen te blijven voor de duistere mensen met hun vloek en bezeten mechanismen.
    En zo verdwenen ze, samen met hen het laatste beetje magie meenemend.
    En tot de dag van vandaag liggen de zielstenen nog steeds op diens plek, geen enkel dier of verdwaald mens heeft hen ooit van diens plek weten te krijgen, vanuit een oude, vervallen kapelruïne.

    Deze tijd in Noorwegen :
    Een groepje natuuractivisten en ontdekkers hadden via globale satellieten iets vreemd opgepikt.
    Iets wat er nog niet eerder was maakte opeens diens opmars aan het aardoppervlakte.
    Zo kwamen ze uit op de plek die allang vergeten was, onkruid had de ruïne overwoekerd en nog erger te doen laten vervallen.
    Maar de edelstenen waren nog steeds daar.
    Na een aantal testen ter plekke kwamen ze erachter dat ze nog nooit zoiets mee hadden gemaakt als dit, het was een totaal andere stof dan voor ons mensen bekend was.
    Maar naarmate ze dichterbij kwamen voor meer onderzoek gebeurde er iets.
    Één voor één begonnen de stenen te gloeien en voor de wetenschappers iets konden doen schoten de stenen los met een krachtige pulserende explosie, waarna ze, ieder diens eigen weg ging de wereld rond.
    Wetenschappers schreven het naar de buitenwereld om als een buitensporige verschijning van de Aurora Borealis, maar onder hen was een Aloude en die wist wel beter.
    Die wist dat de stenen op zoek gingen.
    Ieder op zoek naar de juiste persoon.
    De persoon die diens magie zou ontketenen en weer terug zou brengen op aarde.

    En die werden gevonden, mensen verspreid over de gehele wereld werden begaafd met de eigenschappen van een mythisch dier, het dier dat zij moeten bevrijden.
    Om zo weer over de aarde rond te kunnen dwalen.
    Maar ze moeten oppassen, want de mensen van aloud komen in opmars en hun onsterfelijke en sterfelijke volgelingen zouden alles op alles doen om de mensen met de zielstenen te stoppen, voor de magie weer in diens geheel terug zou keren naar aarde.
    Lukt het de uitverkorenen voor de zielstenen om de magie op tijd te ontketenen ?


    Verdere informatie

    Waar begint de RPG ?
    Deze RPG begint eigenlijk overal ter wereld, maar wanneer de persoon in aanraking komt met de steen worden ze allemaal naar de kapelruïne geteleporteerd waar de stenen voor lange tijd verborgen waren gebleven.

    Is er een vaststaande verhaallijn voor deze RPG ?
    Ja, ik ben naast mijn eigen Soulstone ook de leider van de alouden die mee doen, die krijgen af en toe via een privé bericht hun orders door.
    Daarnaast moeten de steenbezitters een manier gaan zoeken om de essentie van hun stenen waarin de ziel van de magische wezens gevangen zitten te bevrijden.

    Hoe zien de stenen eruit ?
    De stenen zien eruit zoals kenmerkend is voor hun soort en ze passen mooi in het midden van je handpalm zonder de vingers mee te rekenen.
    De stenen kunnen tevens niet kapot geslagen worden of gebroken worden, ze zijn geheel onschadelijk zolang de drager leeft en zich aan de regels houd.
    Tevens zijn ze 100% helder.
    En niemand heeft dezelfde steen, dit is ook niet mogelijk aangezien er van elke maar één bestaat en elke persoon kan ook maar één steen gebruiken.

    Hoe veranderd de steen me ?
    Dit kan in meerdere opzichten, de veranderingen hoeven nog niet direct op te treden, dit kan ook later gebeuren en de manier waarop dit gebeurd is ook totaal verschillend van elkaar; gaat het bijv. snel en pijnloos of lang en kwellend ?
    Daarbij krijg je altijd sowieso één verandering van de essentie van het wezen dat zich in je steen schuil houdt.



    Hoe moet je de steen bij je dragen ?
    Zodra je geteleporteerd bent naar de oude ruïne liggen daar speciale handschoenen, waar jij je steen aan vast maakt bovenop, waar die ook niet uit kan vallen.
    De handschoenen zijn van leer, maar het mechanisme waarmee de steen vastzit is van zilver of van goud gemaakt.
    De handschoen eenmaal aan kan die niet meer af tot de opgesloten ziel van de steen eruit is.
    Verder mag je zelf weten hoe ze er verder uit zien, lange handschoenen, korte handschoentjes, extra riempjes, de kleur, etc.

    Verdere vragen kunnen altijd gesteld worden.



    In the vullen :

    HEEL ERG BELANGRIJK > HIER HET OVERZICHT VAN DE SOULSTONES EN DE INFORMATIE EROVER !

    Naam :
    Leeftijd :
    Geslacht :
    Uitverkorene of aloude :
    Zo ja, aloude ; magie of mechanisme ? :
    Zielsteen : (indien van toepassing)
    Uiterlijk : (het liefst een foto maar hoeft niet)
    Uiterlijk na gebruik zielsteen (moet minstens 1 eigenschap kiezen uit het rijtje bij je gekozen wezen):
    Innerlijk :
    Eventuele overige informatie over de persoon :



    Soulstones

    * Feniks ~ Hedwig Ivy Sol ~ Caleo
    * Draak ~ Graciela María Castillo ~ Snix
    * Fee ~ Alyssee Aphrodite Grimm ~ DreamerN
    * Elf ~ Hera Noëmi Langley Tolkien
    * Pegasus ~ Arianna Amarante Lira Jones ~ Kwijt
    * Vampier ~ Niara Alayne Black ~ Morfling
    * Zeemeermin ~ Hailey Alice MorganMerrow
    * Engel ~ Alan Christopher Rhodes Snix
    * Duivel ~ Damian Chamberlain~ Lexlover
    * Eenhoorn ~ Galon Gyfer Hud ~ Vegangirl
    * Centaur ~ Stan Medley Crown ~ Wafelijzer
    * Weerwolf ~ Aaron Pierce Cleveland ~ Ollivander
    * Geest ~ Pippa Destry Livingstone ~ LexLover
    * Minotaurus ~ Ayla Dorice Marbles ~ xAmnesia
    * Sater
    * Kabouter

    Alouden

    * Helio Frederick Moreau ~ Tolkien
    * Adelynn “Addie” Rae Hastings ~ Gamgee
    * Antonio "Tony" Hunter Daniels ~ Ollivander
    * Belial Lucius Constantine ~ DreamerN
    * Septimus Gary Cowell ~ xAmnesia
    *
    *



    Regels

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 23:21 ]


    Credendo Vides

    Nja, ben ook niet echt voor supermachtige mensen, dat wordt meteen zo Mary-Sue.

    And I WILL sleep. I must. Stupide school.


    help

    DreamerN schreef:
    (...)

    als onsterfelijke kan je wel gewoon doodgaan aan verwondingen, anders is de lol er ook al snel weer vanaf tijdens gevechten aangezien ze dan onverslaanbaar zijn ;p
    Maar net zoals sommige soulstones hebben sommige alouden dus de kracht om zichzelf zodoende te genezen, maar nooit vol aangezien hun duistere krachten eigenlijk niet bedoeld zijn voor helen.


    Maar Hedwig als Feniks zijnde dan? Zij word herboren als ze is gestorven?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Maar Hedwig als Feniks zijnde dan? Zij word herboren als ze is gestorven?


    Ja, maar zoals bij minpunt bij de uitleg van feniks staat in de blog ; ze kan dan haar geheugen verloren zijn en ze weet dan niet precies rond welke leeftijd ze terugkeert.


    Credendo Vides

    BTW, er moeten ook nog een aantal mannen komen, anders overheersen de vrouwen wel heel erg, wat ze nu eigenlijk ook al wel doen...

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 23:42 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    BTW, er moeten ook nog een aantal mannen komen, anders overheersen de vrouwen wel heel erg, wat ze nu eigenlijk ook al wel doen...



    MUAAHHAHAHAHA


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dit ziet er zo awesome uit ^^!! Ehm, ik zit te twijfelen tussen een man of een vrouw, en een foto kan ik niet bijvoegen op mijn IPod ( waar ik nu opzit )

    Dus mag ik een Eenhoorn reserveren?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 6:33 ]


    I will keep watch.

    Ik wil wel de duivel reserveren, als dat nog mogelijk is...?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ja, maar zoals bij minpunt bij de uitleg van feniks staat in de blog ; ze kan dan haar geheugen verloren zijn en ze weet dan niet precies rond welke leeftijd ze terugkeert.


    Ja dat had ik gelezen ;)


    Reality's overrated.

    Zal ik een centaur mogen doen?


    Simple but effective

    wafelijzer schreef:
    Zal ik een centaur mogen doen?


    Een Centaur soulstone is er niet, maar ik ga er denk ik nog een aantal bij maken zodat er ook nog weer meer plekken zijn..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Een Centaur soulstone is er niet, maar ik ga er denk ik nog een aantal bij maken zodat er ook nog weer meer plekken zijn..


    HAHA, die blog had ik over het hoofd gezien 0-0 IK wil wel meedoen als er dan nog plek is.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 14:35 ]


    Simple but effective

    Zoals ik al zei ga ik nog maar plekken aanmaken, hierbij komt ook de Centaur te staan, dus als je het eens bent met de gave en de verdere uitleg kan je die ook reserveren (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zoals ik al zei ga ik nog maar plekken aanmaken, hierbij komt ook de Centaur te staan, dus als je het eens bent met de gave en de verdere uitleg kan je die ook reserveren (:


    YaY


    Simple but effective

    Ik heb een beetje moeite met het begrijpen van de verhaallijn - waarschijnlijk omdat ik niet het geduld heb het te begrijpen, maar wat ik er van snap is geweldig. Is er een mogelijk dat je het in het kort kan uitleggen?

    Naam : Hailey Alice Morgan
    Leeftijd : 20 jaar
    Geslacht : vrouw
    Uitverkorene of aloude : Uitverkorene
    Zielsteen : Zeemeermin

    Uiterlijk :



    Haily is blond, heeft hazelnootkleurige ogen en is slank van figuur. In haar haren zit een lichte, speelse krul en ze is 1.69 lang. Ze draagt over het algemeen gewoon casual kleding en heeft haar blonde krullen vaak los hangen.

    Uiterlijk na gebruik zielsteen :
    Volgt nog...

    Innerlijk : Hailey heeft een zeer non-galante houding en stelt zich gereserveerd op tegen mensen die ze niet kent. Ze is niet bepaald op haar mond gevallen en ze spreekt haar gedachten te pas en te onpas uit, wat er dus soms voor zorgt dat ze een trut kan lijken. Toch bedoeld Hailey het over het algemeen goed en ze probeert dan ook altijd het beste in iedereen te zien – ondanks dat dat haar niet altijd even goed afgaat.

    Eventuele overige informatie over de persoon : Hailey is al van kinds af bang voor water. Als vijfjarig meisje is ze bijna verdronken in het zwembad van de buren doordat het vervelende buurjongetje haar erin had gegooid om te pesten. Ze werd net op tijd gered en gereanimeerd.
    Deze bijna-doodervaring achtervolgt haar echter sindsdien, waardoor Hailey zoveel mogelijk het water mijdt en dus een echte angst ervoor heeft ontwikkeld.

    Tijdens het RPG-en kan haar innerlijk nog wat veranderen, aangezien ik verder nog niet echt een idee hebt welke kant ik met Hailey uit wil. Wat hier staat is dus een simpele en compacte basis, waarmee ik nog alle kanten op kan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 14:54 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”