• Hallo allemaal,

    Ik heb een manuscript klaarliggen dat ik graag naar een uitgeverij zou willen sturen, maar eerst zou ik het graag door een paar onbekende lezers willen laten lezen. Ik zoek dus mensen die kritisch naar mijn verhaal kunnen kijken.

    Edit:

    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn en haar hulp! Dankzij jullie kritische blik is het me gelukt een reguliere uitgeverij te vinden die het manuscript wil publiceren. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik daarmee ben: het is een droom die werkelijkheid wordt en dat is mede dankzij jullie!

    Voor degene die het leuk vinden om het verdere proces te volgen, het uiteindelijke resultaat willen zien of me gewoon willen steunen, heb ik een facebookpagina aangemaakt.

    Nogmaals, allemaal hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Carstairs schreef:
    (...)

    het moet van wie zijn.


    Dat is enkel als het om een persoon gaat, want een persoon is 'wie'. 'Waarvan' of 'van wat' gebruik je als het gaat om voorwerpen, of in dit geval om een plaats.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Carstairs schreef:
    (...)

    het moet van wie zijn.

    Volgens mij niet. 'Waarvan' verwijst naar een plaats, dus 'waar' staat op zijn plek. Als je 'van wie' wilt gebruiken, hoort het om een persoon te gaan. Bijvoorbeeld: Dit is Johan, van wie ik een papegaai heb gekregen.


    Het kan ook zijn dat ik het fout heb hoor. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben het met Madonna en Wasp eens xD
    coole parkiet :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Het is trouwens een typoscript :x Een manuscript is met de hand geschreven.
    Oh en voor mensen die het willen lezen, het is meer dan 184.000 woorden lang (479 bladzijden), dus weet zeker dat je er tijd voor hebt / zin in hebt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het is trouwens een typoscript :x Een manuscript is met de hand geschreven.
    Oh en voor mensen die het willen lezen, het is meer dan 184.000 woorden lang (479 bladzijden), dus weet zeker dat je er tijd voor hebt/zin in hebt.


    Ik wou zeggen dat ik wel kritiek wou geven maar dat lukt me niet met school :(


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    een manuscript dat, niet die.
    Het is mijn genre niet, maar als ik je toch één tip zou mogen meegeven: check de grammatica, spelling en punctuatie (leestekengebruik) heel goed, want daar knapt een uitgeverij meteen op af als die niet goed zit.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:14 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als je nog iemand nodig hebt wil ik je graag helpen(:


    4:21 ''We'll be alright''

    Ik wil je ook nog wel helpen als dat nog nodig is !

    Als je nog kritische lezers nodig hebt dan wil ik me ook wel kandidaat stellen aangezien ik zelf ook een fantasie verhaal heb geschreven dat nu ook door mijn leerkracht en medeleerling die het verhaal begon te bedenken gelezen word, dus zelf heb ik voorlopig niet veel te doen en wil gerust jou verhaal lezen en beoordelen.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Moest je succes hebben, zou je dan misschien willen melden hoe het heet en je schrijversnaam? ^^

    Het lijkt me awesome, maar ik heb denk ik niet echt tijd om je te helpen, sorry. :/

    Veel succes, alleszins, als het plan doorgaat. (:


    help

    SYNxGATES schreef:
    (...)

    Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.


    Dat is wel degelijk waarvan. Het is geen persoon, dus is het waarvan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    (...)

    Dat is wel degelijk waarvan. Het is geen persoon, dus is het waarvan.


    Indeed. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je eraan kwam dat het van wie moest zijn... o.o


    help

    ik zou graag helpen :)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Tolkien schreef:
    Moest je succes hebben, zou je dan misschien willen melden hoe het heet en je schrijversnaam? ^^

    Het lijkt me awesome, maar ik heb denk ik niet echt tijd om je te helpen, sorry. :/

    Veel succes, alleszins, als het plan doorgaat. (:


    Als het lukt zal ik het hier allicht promoten, haha. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Apfelschorle schreef:
    een manuscript dat, niet die.
    Het is mijn genre niet, maar als ik je toch één tip zou mogen meegeven: check de grammatica, spelling en punctuatie (leestekengebruik) heel goed, want daar knapt een uitgeverij meteen op af als die niet goed zit.


    Ik heb daar uiteraard al naar gekeken, maar ik heb het verhaal inmiddels zovaak gelezen dat ik over heel veel dingen heen lees D:


    Every villain is a hero in his own mind.