• Hallo allemaal,

    Ik heb een manuscript klaarliggen dat ik graag naar een uitgeverij zou willen sturen, maar eerst zou ik het graag door een paar onbekende lezers willen laten lezen. Ik zoek dus mensen die kritisch naar mijn verhaal kunnen kijken.

    Edit:

    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn en haar hulp! Dankzij jullie kritische blik is het me gelukt een reguliere uitgeverij te vinden die het manuscript wil publiceren. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik daarmee ben: het is een droom die werkelijkheid wordt en dat is mede dankzij jullie!

    Voor degene die het leuk vinden om het verdere proces te volgen, het uiteindelijke resultaat willen zien of me gewoon willen steunen, heb ik een facebookpagina aangemaakt.

    Nogmaals, allemaal hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn en haar hulp! Dankzij jullie kritische blik is het me gelukt een reguliere uitgeverij te vinden die het manuscript wil publiceren. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik daarmee ben: het is een droom die werkelijkheid wordt en dat is mede dankzij jullie!

    Voor degene die het leuk vinden om het verdere proces te volgen, het uiteindelijke resultaat willen zien of me gewoon willen steunen, heb ik een facebookpagina aangemaakt.

    Nogmaals, allemaal hartstikke bedankt!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow super dat het gepubliceerd wordt! :) Ik zal het zeker nog verder volgen.

    Gefeliciteerd!


    Reality's overrated.

    Wat super voor je! Gefeliciteerd! C:


    Tijd voor koffie.