• Hallo allemaal,

    Ik heb een manuscript klaarliggen dat ik graag naar een uitgeverij zou willen sturen, maar eerst zou ik het graag door een paar onbekende lezers willen laten lezen. Ik zoek dus mensen die kritisch naar mijn verhaal kunnen kijken.

    Edit:

    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn en haar hulp! Dankzij jullie kritische blik is het me gelukt een reguliere uitgeverij te vinden die het manuscript wil publiceren. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik daarmee ben: het is een droom die werkelijkheid wordt en dat is mede dankzij jullie!

    Voor degene die het leuk vinden om het verdere proces te volgen, het uiteindelijke resultaat willen zien of me gewoon willen steunen, heb ik een facebookpagina aangemaakt.

    Nogmaals, allemaal hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    SYNxGATES schreef:
    (...)

    Als het lukt zal ik het hier allicht promoten, haha. ^^


    Dan mag je me zeker lastigvallen in mijn gb. :]

    Trouwens, het is niet dat ik je niet wil helpen, maar ik heb echt geen tijd. >< (:


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dan mag je me zeker lastigvallen in mijn gb. :]

    Trouwens, het is niet dat ik je niet wil helpen, maar ik heb echt geen tijd. >< (:


    Geen probleem hoor, ik zou er op het moment zelf ook geen tijd voor hebben. ;] Bovendien zijn er gelukkig andere lezers die wel tijd hebben en zo te merken lekker kritisch zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha. (:

    Wat is de leeftijdsgroep trouwens?


    help

    Heb je nog mensen nodig?? Ik zou het graag doen.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Tolkien schreef:
    Haha. (:

    Wat is de leeftijdsgroep trouwens?


    Dat vind ik een beetje moeilijk om te bepalen, want fantasypubliek is meestal breed. Maar in principe voor Young Adults, denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel helpen als je nog mensen nodig hebt. ik zal mijn e-mail via een pb bericht sturen

    Ik wil je heeel graag helpen (: Ik houd van zulk soort verhalen
    er komt nu een pb jouw kan op gevlogen


    I live in a world of fantasy. So keep your reality away from me.

    Dit lijkt me echt een leuk verhaal!
    Ik ben zelf niet zo goed in kritisch naar iets kijken, maar als je het naar de uitgever stuurt en ze gaan het drukken dan wil ik het graag lezen ^^
    Oh, en je moet het natuurlijk naar meer dan een uitgever sturen, dan heb je meer kans

    Succes
    Xxx


    A name don´t makes you who you are

    Kijk ik snap dat je graag feedback wilt hebben.
    Maar pas wel op met het internet.
    Een uitgever zit er echt niet op te wachten dat jouw verhaal al op internet staat.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Kijk ik snap dat je graag feedback wilt hebben.
    Maar pas wel op met het internet.
    Een uitgever zit er echt niet op te wachten dat jouw verhaal al op internet staat.


    Dat is de reden dat ik het verhaal ook niet beschikbaar zet op Quizlet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou je graag helpen, maar heb er jammer genoeg te weinig tijd voor i.v.m. school. ;c Ik wil je wel een tip meegeven voor als je het op gaat sturen: kijk heel erg goed naar wat voor soort manuscripten de uitgever aanneemt, want er zijn - hoe belachelijk het ook is - een hoop uitgeverijen die geen fantasy aannemen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:39 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik zou je graag helpen, maar heb er jammer genoeg te weinig tijd voor i.v.m. school. ;c Ik wil je wel een tip meegeven voor als je het op gaat sturen: kijk heel erg goed naar wat voor soort manuscripten de uitgever aanneemt, want er zijn - hoe belachelijk het ook is - een hoop uitgeverijen die geen fantasy aannemen.


    I know. Er zijn er maar heel weinig zelfs D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    SYNxGATES schreef:
    (...)

    I know. Er zijn er maar heel weinig zelfs D:


    Jup, ik vind het echt belachelijk. Volgens mij doen ze dat omdat ze fantasy verhalen vaak als amateuristisch zien, met enige uitzonderingen, maar als je dan als uitgeverij helemaal geen fantasy meer aanneemt, loop je de kans om goede fantasy verhalen ook te missen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jup, ik vind het echt belachelijk. Volgens mij doen ze dat omdat ze fantasy verhalen vaak als amateuristisch zien, met enige uitzonderingen, maar als je dan als uitgeverij helemaal geen fantasy meer aanneemt, loop je de kans om goede fantasy verhalen ook te missen.


    Like with Harry Potter. :/ Hoeveel hadden er Joanne weer afgewezen?

    Uitgeverijen komen op mij soms zo... Verwaand en egoïstisch over. Ik heb echt al verschrikkelijk veel verhalen gelezen die duidelijk alleen voor het geld zijn geschreven, waarvan ik dan echt dacht van 'Hoe kunnen ze zoiets aannemen?' Dat zijn dan ook wel meestal verhalen van schrijvers die al bekend zijn, maar dan nog. :/


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Like with Harry Potter. :/ Hoeveel hadden er Joanne weer afgewezen?

    Uitgeverijen komen op mij soms zo... Verwaand en egoïstisch over. Ik heb echt al verschrikkelijk veel verhalen gelezen die duidelijk alleen voor het geld zijn geschreven, waarvan ik dan echt dacht van 'Hoe kunnen ze zoiets aannemen?' Dat zijn dan ook wel meestal verhalen van schrijvers die al bekend zijn, maar dan nog. :/


    Ja, inderdaad. En het ergste vind ik het dan nog als al bekende mensen (van televisie ofzo) een boek gaan schrijven; die kunnen vaak voor geen meter schrijven maar iedere uitgever wil wel een boek van ze uitgeven. ._.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)