• Ja, net waren ze er over bezig dat hij misschien kans maakt om uit de cel te komen indien hij een enkelband draagt.
    Ik word hier echt zo kwaad van, vooral als je weet dat die kerel levenslang heeft gekregen voor ontvoering, verkrachting en moord op minderjarige meisjes.
    Waarom maakt hij kans als hij levenslang heeft gekregen?
    Hij zit immers nog maar 16 jaar achter de tralies, wat naar mijn mening nog niet lang genoeg is.

    Ik denk dat iedereen Dutroux wel kent, hij is de laatste tijd weer vaak in de media, zeker nadat zijn vrouw, Michele Martin onlangs vervroegd vrijkwam.
    Eigenlijk had ze 30 jaar gekregen, waarvan ze maar 15 heeft uitgezeten...Ze zit nu wel in een klooster, maar dan nog.

    Ergens hoop ik dat als hij vrijgelaten wordt, hij vermoord wordt, niet echt netjes om te zeggen maar ik kots op die man.(cat)
    Waar gaan we naartoe met de wereld?
    En dan verschieten ze er van dat niemand nog veilig over straat kan lopen?
    Als ik wil kan ik dus iedereen vermoorden die ik niet kan uitstaan, ik kan waarschijnlijk toch vervroegd vrijkomen.

    Blegh, ik ben echt serieus pissed nu....Ik haat echt ons Belgisch systeem.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sowieso vind ik dat voor mensen die aan minderjarige kinderen zitten (pedofilie, vermoorden, mishandelen, whatever) geen recht hebben op eerdere vrijlating. En na wat hij allemaal gedaan heeft, mag hij van mij de doodstraf krijgen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ik hoorde het ook. mijn vader zei dat hij hoopte dat hij overhoop werd geschoten als hij iemand tegenkwam. Ikzelf heb gezegd dat het jammer was dat de doodstraf soms niet werd toegepast zeker als je zeker weet dat hij het daadwereklijk gedaan heeft


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Echt gestoord je laat zo'n gestoord iemand toch niet vrij?. Als hij vrij komt en iemand vermoord hem ,dan krijgt die gene een gouden medaille van mij.


    Shoganai i ne~

    Misschien ligt het voor Belgen anders, maar ik vind het persoonlijk echt niet kunnen dat jullie iemand dood wensen. Ik weet wat die man heeft gedaan, maar jullie woorden gaan mij veel te ver.


    I am an idiot, I move.

    Milena schreef:
    Van mij mag die schoon in de gevangenis blijven zitten.


    Tell me about it, stud.

    Die gast gaat niet vrijkomen. En anders wordt hij binnen no time door z'n kop geschoten.


    Bad decisions make good stories.

    Hij komt waarschijnlijk toch niet vrij. Goeie poging, was lachen, maar helaas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als die vrijkomt, verhuis is.
    Nee echt, die gast is een gevaar voor de samenleving. Waar gaat het met België naartoe...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    Niet waar. Ze hebben het niet eens overwogen. Niet enkel om de daad die hij gepleegd heeft, maar ook omdat het volk er zo tegen is.
    Ze hebben natuurlijk wel een rechtszaak gedaan enzovoort, maar alle 3 de rechters hebben bijna meteen negatief gestemd.

    Jep, ik ben terzake aan het kijken :'D

    Dat is tenminste iets. :D.

    Maar ik stem nog steeds dat ze hem aan z'n ballen op mogen hangen! Misselijkmakend die vent, en dan reageer ik nog aardig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    † Love? I want to sleep.

    Hahah moordlustie belgen..

    Hoe wilt hij Ls hij vrij zou komen aan werk komen... Volgens mij kent iedereen hem dusja lol ik ken hem niet......

    Soms snap ik Nederland/België gewoon niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Holy shit mensen. Er bestaan zoiets als wetten en rechten. En volgens de wet mag hij na een bepaalde periode vragen om vervroegde vrijlating. Mag in Nederland ook. Dat word vervolgens bekeken en zijn geschiedenis, straf en gedrag word beoordeeld en vervolgens word besloten wat ze doen. En in dit geval word het bijna zeker afgewezen.

    Maar ik zie sommige mensen hier praten alsof hij al vrij is


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Holy shit mensen. Er bestaan zoiets als wetten en rechten. En volgens de wet mag hij na een bepaalde periode vragen om vervroegde vrijlating. Mag in Nederland ook. Dat word vervolgens bekeken en zijn geschiedenis, straf en gedrag word beoordeeld en vervolgens word besloten wat ze doen. En in dit geval word het bijna zeker afgewezen.

    Maar ik zie sommige mensen hier praten alsof hij al vrij is

    Ja, mensen hebben rechten, maar als je zoiets hebt gedaan ben je geen mens meer maar een beest. Honden krijgen een spuitje als ze in een kwade bui iemand in het gezicht bijten, maar hij mag méérdere meisjes dat aandoen en gewoon rustig in de gevangenis gaan zitten met tv, computer en een speciaal dieet?
    Je zegt zelf 'in dit geval wordt het bijna zeker afgewezen', dat dachten we bij Martin ook maar die loopt nu ook vrij rond, terwijl ze wist wat die walgelijke vent deed en hem niet heeft tegengehouden of heeft aangegeven.
    Ik ben radicaal tegen de doodstraf, maar voor dat soort mensen maak ik toch graag een uitzondering.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aeifsome schreef:
    Misschien ligt het voor Belgen anders, maar ik vind het persoonlijk echt niet kunnen dat jullie iemand dood wensen. Ik weet wat die man heeft gedaan, maar jullie woorden gaan mij veel te ver.


    Die man heeft gewoon geen recht meer op leven. Hij heeft 4 meisjes vermoord, en twee andere meisjes 3 maanden lang vastgehouden. Ik kan me heel goed voorstellen dat de families van die slachtoffers hem dood zouden willen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Die man komt waarschijnlijk nooit van zijn leven vrij. Het is omdat hij al 2/3 van zijn straf heeft uitgezeten dat hij kans maakt om vrij te komen, maar ik ben er van overtuigd dat hij dus niet vrij zal komen. Indien hij vrijkomt overleefd die man het waarschijnlijk nog geen dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?