• Ja, net waren ze er over bezig dat hij misschien kans maakt om uit de cel te komen indien hij een enkelband draagt.
    Ik word hier echt zo kwaad van, vooral als je weet dat die kerel levenslang heeft gekregen voor ontvoering, verkrachting en moord op minderjarige meisjes.
    Waarom maakt hij kans als hij levenslang heeft gekregen?
    Hij zit immers nog maar 16 jaar achter de tralies, wat naar mijn mening nog niet lang genoeg is.

    Ik denk dat iedereen Dutroux wel kent, hij is de laatste tijd weer vaak in de media, zeker nadat zijn vrouw, Michele Martin onlangs vervroegd vrijkwam.
    Eigenlijk had ze 30 jaar gekregen, waarvan ze maar 15 heeft uitgezeten...Ze zit nu wel in een klooster, maar dan nog.

    Ergens hoop ik dat als hij vrijgelaten wordt, hij vermoord wordt, niet echt netjes om te zeggen maar ik kots op die man.(cat)
    Waar gaan we naartoe met de wereld?
    En dan verschieten ze er van dat niemand nog veilig over straat kan lopen?
    Als ik wil kan ik dus iedereen vermoorden die ik niet kan uitstaan, ik kan waarschijnlijk toch vervroegd vrijkomen.

    Blegh, ik ben echt serieus pissed nu....Ik haat echt ons Belgisch systeem.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik gun die persoon nog minder dan een gevangenis.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 11:24 ]


    Searching heavens for another earth



    Die mogen ze van mij castreren en langzaam laten leeg bloedden terwijl hij naar Justin Bieber moet luisteren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap niet dat die gast uit de gevangenis wil... Heel België wilt hem dood.


    Take me to wonderland

    Drogo schreef:
    (...)

    Daar ben ik nog niet zo zeker van. België is meer en meer naar de kloten aan 't gaan, er kan hier nog van alles gebeuren.
    Dat misschien wel, maar zo fucked up zijn we nog niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heeft die man geen TBS dan of is dat niet in België?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik denk niet dat Dutroux ooit vrij kán komen. Als hij toestemming krijgt om een enkelband te dragen, dan gaat het om enkele weekends vrij. Hij heeft namelijk niet één keer levenslang gekregen, maar verschillende keren, wat dus wil zeggen dat hij nooit vrij zal komen. En zelfs als dit wettelijk wel zo zou zijn, dan zou het gerechtshof er nooit mee instemmen om zo'n gevaarlijke man op vrije voeten te laten ...

    madeupyou schreef:
    Volgens mij gaan ze hem echt niet vrij laten hoor, aangezien dat echt niet veilig is voor hem en niets anders dan nadelen gaat geven.
    Hij gaat niet zomaar terug een nieuw leven kunnen opstarten hoor, en dat zal hij vlug genoeg merken.
    Volgens mij komt hij niet vrij, al is het maar voor zodat ze hem niet zouden vermoorden.

    Die vrijlaten is gewoon om problemen vragen en ik denk dat iedereen wel goed genoeg weet dat het volk daar niet mee akkoord gaat.=)
    Dit is nog anders dan Michele Martin hé.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Drogo schreef:
    (...)

    Daar ben ik nog niet zo zeker van. België is meer en meer naar de kloten aan 't gaan, er kan hier nog van alles gebeuren.


    Heyheyhey, bij jullie is het zo erg nog niet. Stel (gaat niet gebeuren, maar stel) dat hij af en toe vrij rond mag lopen, dan heeft ie een enkelband en wedden dat ie dan ook nog een begeleider mee zou krijgen? Die ontsnapt niet makkelijk. Als ie t probeert vindne ze hem door de band (als ie al wegkomt van de begeleider) en gooien ze hem terug waar ie thuishoort.

    Hier in Nederland zouden ze hem vrij rond laten lopen zonder enkelband en zonder begeleider, en zou de staatsecretaris van justitie na een week heel verbaasd uitroepen "Hij zou inmiddels al een paar dagen terug moeten zijn maar hij is niet teruggekomen! En hij had nog zo beloofd om niet te ontsnappen!"
    Yes, in Nederland laten we gevaarlijke criminelen vrij rondlopen zonder enige controle en zijn we verbaasd als ze niet op komen dagen om terug de gevangenis in te gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heyheyhey, bij jullie is het zo erg nog niet. Stel (gaat niet gebeuren, maar stel) dat hij af en toe vrij rond mag lopen, dan heeft ie een enkelband en wedden dat ie dan ook nog een begeleider mee zou krijgen? Die ontsnapt niet makkelijk. Als ie t probeert vindne ze hem door de band (als ie al wegkomt van de begeleider) en gooien ze hem terug waar ie thuishoort.

    Hier in Nederland zouden ze hem vrij rond laten lopen zonder enkelband en zonder begeleider, en zou de staatsecretaris van justitie na een week heel verbaasd uitroepen "Hij zou inmiddels al een paar dagen terug moeten zijn maar hij is niet teruggekomen! En hij had nog zo beloofd om niet te ontsnappen!"
    Yes, in Nederland laten we gevaarlijke criminelen vrij rondlopen zonder enige controle en zijn we verbaasd als ze niet op komen dagen om terug de gevangenis in te gaan.


    Hier in België blijven ze maar immigranten accepteren die dan ook nog eens GRATIS bijscholing krijgen voor de taal te leren en als ze kinderen hebben krijgen die kinderen ook nog eens GRATIS oppas, terwijl de gewone Belg voor alles moet betalen.
    Maar swat, daar gaat 't probleem niet over, elk land is wel een beetje fucked up (behalve Zwitserland, dat land is echt awesome).


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Hier in België blijven ze maar immigranten accepteren die dan ook nog eens GRATIS bijscholing krijgen voor de taal te leren en als ze kinderen hebben krijgen die kinderen ook nog eens GRATIS oppas, terwijl de gewone Belg voor alles moet betalen.
    Maar swat, daar gaat 't probleem niet over, elk land is wel een beetje fucked up (behalve Zwitserland, dat land is echt awesome).
    Maar die dingen zijn zo ook allemaal aan het veranderen hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Maar die dingen zijn zo ook allemaal aan het veranderen hoor.


    Ja, maar dat begint nu ook alleen maar te komen sinds De Wever burgemeester is geworden. Ik kan niet wachten tot hij minister gaat worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Frodo schreef:
    Niet waar. Ze hebben het niet eens overwogen. Niet enkel om de daad die hij gepleegd heeft, maar ook omdat het volk er zo tegen is.
    Ze hebben natuurlijk wel een rechtszaak gedaan enzovoort, maar alle 3 de rechters hebben bijna meteen negatief gestemd.

    Jep, ik ben terzake aan het kijken :'D

    Het wordt pas op 18 februari bekend gemaakt of hij al dan niet mag vrijkomen. Trouwens, bij Michelle Martin was het volk er ook heel hard tegen en zij is nu ook vrij.

    Zelf vind ik het gewoon walgelijk dat men er nog maar aan dénkt om hem vrij te laten. Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar ik zou het niet bepaald erg vinden moest hij op een dag dood worden aangetroffen in een goot of zo. Al maak ik me dan wel zorgen om zijn moordenaar, want dan krijgt die waarschijnlijk ook wel weer een lange gevangenisstraf.

    Maar, zoals velen hier al gezegd hebben: ik denk niet dat hij vrij gaat komen. Zijn psychiater heeft zelf gezegd dat hij geen schuldgevoel heeft over wat hij heeft gedaan, dat hij niet inziet wat voor gruwelijke dingen hij heeft gedaan,...
    Maar kom op, het is nog steeds België en hier verschiet ik van niets meer. Kutland dat het is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 16:30 ]