• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even. 'Ja leuk om je te zen,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik glimlach even. 'Natuurlijk.' Ik kijk even en glimlach. 'Blauw voor de ene en groen voor de ander,' vraag ik met een lachje. 'Ze zijn leuk. Waarschijnlijk staan ze heel schattig,' glimlach ik. Ik kijk Eirwen aan. 'Hoe ga je ze noemen? Dat heb je mij nog niet verteld,' zeg ik enthousiast. Ik glimlach en kijk even vlug naar Hailey. Die heeft zich opgerold op de stoel en kijkt een beetje om zicht heen. Ik lach kleintjes. Dan kijk ik naar Eirwen. 'Kan je vanavond exht niet langskomen of iets,' vraag ik haar. 'Ik wil best voor ons koken.' Ik grijns eve en kijk haar vragend aan. Dan kijk ik weer even of Hailey er zit, maar die zit gelukkig nog. 'Leuke jasjes,' zeg ik lachend. 'Ik heb voor Hailey een blauw spijkerjasje gekocht,' vertel ik haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Een bezorgde blik was in mijn ogen te vinden toen Harry zich naar me omdraaide. Ik zag dat hij de neiging had om in huilen uit de barsten en zijn reactie maakte dat alleen nog maar duidelijker. 'Hazz' zei ik zachtjes en trok hem in een knuffel. 'Natuurlijk wil ik je helpen met uitzoeken van leuke kleertjes.' De emotie in zijn stem zorgde ervoor dat mijn greep iets verstrakte en een hand door zijn krullen haalde. 'Ik zal helpen met iets uitzoeken.' Langzaam liet ik Harry weer los en glimlachte zwak. Mijn blik ging even naar Puck en weer terug. 'Je weet dat ik altijd voor je klaar sta, hé?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Louis zijn knuffel zorgde er nu echt voor dat er tranen in mijn ogen verschenen. Hij was zo lief voor me. Snel veegde ik ze weg en glimlachten. Klaar met dat aanstellerige gedoe. ''Ik hou van je mate.'' Ik drukten mijn lippen op zijn wang en zuchten even op bij te komen. ik legde het rompertje op de wagen en keek weer langs de stellingen. broeken truitjes, rompertjes. ze hadden werkelijk alles. Plots begon Puck te huilen en ik beet even op mijn lip. ik schaamde me dood voor het harde gehuil, want volgens mij kon heel de winkel het horen. Snel haalde ik Puck uit de kinderwagen en legde haar tegen mijn borst aan. Na de eerste nacht wakker liggen had ik verschil gemerkt in haar soort huilen. Ze wilde nu gewoon aandacht. Zachtjes begon ik dingetje tegen haar te mompelen en werd ze rustig aan stil. Al die tijd keek ik glimlachend naar Louis. Ik was hem echt zo dankbaar voor zijn steun.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik zou er alles aandoen om te zorgen dat Harry weer zijn vrolijke zelf zou worden. De tranen zie in zijn ogen verschenen maakte me duidelijk dat dit toch de goede kant opging. Hij stond er ook niet alleen voor. 'Ik hou ook van jou.' Toen hij zijn lippen op de mijn wang drukte werd ik toch weer wat vrolijker. Ik keek toe hoe hij het rompertje op de wagen legde en keek toen de winkel rond, om vervolgens een stap naar achter zetten, naar de stelling. Het zou een moeilijk keuze worden door alles wat ze hadden. Ik draaide me om toen Puck begon te huilen. Met een stap naar achter stond ik weer bij Harry, maar doordat hij haar uit de kinderwagen haalde en zachtjes dingetjes begon te mompelen werd Puck stil. Met een glimlach keek ik terug naar Harry. 'Het is echt niets en doe het graag voor je' zei ik zachtjes en begon weer vrolijk te zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik glimlachte een beetje."Thanks." Ik legde ze in het mandje. "Dan en Finn." Ik aaide zacht over mijn buik. Ik keek naar haar en toen naar Hailey. Ze was zo schattig. "Ik moet zo nog een aantal paren sokken hebben, broekjes, shirtjes, luiers en 2 fopspeentjes. Misschien nog wat speeltjes, maar dat kan altijd later ook nog." Ik legde de jasjes bij de rompertjes. Ik haalde 6 spijkerbroekjes van het rek in de goede maat. Die legde ik erbij. Veel dingen had ik nog niet nodig, maar ik wilde wel dat ze goed verzorgt eruit zagen. Zelfs als baby's. Ik keek even naar Rosalie. "Ik ga naar Liam straks. Sorry. Maar ik kan morgen wel langs komen na het werk." Ik glimlachte een beetje. Ik had morgen wel tijd. Al moest ik wel werken. Dat ging prima.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    ik lachte even toen Puck met haar kleine mini handje naar mijn onderlip greep. Ze lachte weer vrolijk en dat gaf mij ook energie. Ik zocht met Louis mee naar kleertjes. er kwam vooral roze uit. sokjes met een diertje er bovenop en stipjes, streepjes, bloemetjes. Nog even en ik nam alles mee. uiteindelijk vond ik een pandamuts en trots liet ik hem aan Louis zien nadat ik hem op Puck haar hoofdje had gezet. ''Kijk, Puck is een panda.'' lachte ik. maar het lachen verging me snel toen ik Eirwen met Rosalie zag staan. Ik klemde Puck automatisch wat beter vast en snel draaide ik me weer om naar Louis. ''we kunnen gaan.'' zei ik kortaf en legde Puck weer in de wagen om naar de kassa te lopen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even. 'Leuke namen,' glimlach ik gemeend en kijk naar Hailey. 'O ja sokken, die heb ik ook nog nodig. Voor Hailey dan,' grinnik ik. Even later haalt Eirwen zes spijkerbroeken uit de rekken. Ik lach kleintjes. 'O ja, tweeling,' zeg ik met een glimlach. 'Als sokken moet je lekker dikke sokken nemen. In de winter is dat heerlijk, als ze blote voeten hebben worden ze sneller ziek.' Ik loop naar de sokken en pak er twee paar dikke sokken uit voor Hailey en dan twee paar zomersokjes. Dat is wel goed. Jammer dat ik net had afgerekend, maar ja. Ik glimlach even en kijk naar Eirwen. 'O maakt niet uit joh,' glimlach ik en kijk naar Eirwen. 'Zal ik wel helpen met uitzoeken van kleertjes of niet,' vraag ik haar. Ik kijk naar Hailey die van de bank afloopt.
    'Mama,' hoor ik Hailey zeggen. Ik kijk haar vragend aan met een glimlach. 'Mag ik die knuffelbeer,' zegt ze en wijst naar een knuffel op een plank. Ik aarzel even. 'Maar je hebt er al zoveel.' Ze kijkt me smekend aan. 'Vraag maar aan iemand voor je verjaardag,' grijns ik. 'Je bent bijna jarig,' zeg ik haar. Ze knikt en kijkt dan smekend naar Eirwen. Ik lach zacht. 'Nee niet zo doen. Je mag niet smeken,' lach ik en ze kijkt mij sipjes aan. Ik trek haar in een knuffel en zucht diep. 'Misschien mag het van Niall,' glimlach ik. Of van Eirwen. Ach. Het was al leuk als iedereen kwam naar Hailey's verjaardag. Niall kwam zo ie zo met Skyler en Jayden, ik hoop dat Eirwen, Liam, Drake en Mckanzie ook komen. Het zou leuk zijn. Of Harry, Louis en Zayn kwamen weet ik niet. Harry moest ik nog vragen. Ik wil hem ook echt vragen, maar zoals hij daar nu staat met Louis. Ik durf het niet, maar hij had wel het recht... Ik bijt op mijn lip. Ik moest het vragen, niet via via. Ik hoor het uit mezelf te vragen. Ik draai me naar Eirwenn en lgimlach even. 'Ik moet Harry ook vragen voor Hailey haar verjaardag, toch?' Ik aarzel even en bijt op mijn lip. Ik zucht diep. 'Oké we zijn hier nu voor jouw,' zeg ik snel. 'Shirtjes,' zeg ik bedenkelijk en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    'Ze lijkt echt op jou, Hazza' zei ik weer zo vrolijk als bijna altijd, en was blij om zijn lach weer te horen. Ik zocht door naar kleertjes en zonder er erg in te hebben zong ik zachtjes mee met een of ander liedje dat in mijn hoofd zat. Mijn keuze verschilde heel erg van elkaar, maar er zaten aardig wat streepjes tussen. Ach, wie zou ik zijn als dat er niet tussen zou zitten. Een grinnik verliet mijn mond bij het zien van Puck met een pandamuts. 'Die moet je echt meenemen, Hazz. Die is echt geweldig.' Toen het lachen het hel snel verging volgde ik zijn blik en was lichtelijk verbaasd bij het zien van Eirwen met Rosalie. 'Laten we dat maar doen.' zei ik zachtjes, wetende dat het anders niet goed zou gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik keek naar Rosalie. "Dat zou fijn zijn." Ik haalde een hand door mijn haren. Ik zag Hailey aan komen lopen met een grote beer. Ze begon eerst bij Rosalie te bedelen en toen bij mij. Misschien zou ik haar die beer wel geven voor haar verjaardag. Ik nam de beer uit het kleine meisje haar handen en legde het in mijn mandje. Ik ging even door mijn hurken om op ooghoogte te zijn. "Niet tegen mama zeggen hoor."Ik glimlachte naar kleine Hailey en ging weer staan. Ik keek naar Rosalie. "Inderdaad, maar ik zou het hem voorzichtig brengen. Hij heeft het vrij zwaar. Toch denk ik wel dat hij zou willen komen." Ik keek even om naar de rekken met shirtjes. "Kom. Nog een paar shirtjes. Dan kunnen we naar huis." Ik haalde 6 paar warme sokken en 8 paar normale sokken van het rek. Dat zou vast ook wel genoeg zijn. Bij de shirtjes wist ik het niet goed meer, behalve dat ik weer alles dubbel moest hebben. Een in blauw en een in groen. Ik begon rustig door de rekken te gaan. Ik glimlachte toen ik een shirtje vond waar op stond: Mama's little rockstar. Ik liet ze aan Rosalie zien. Die wilde ik zoizo hebben.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik was blij dat Louis me begreep en snel liep ik naar de kassa. Ik lachte even toen ik Louis zijn deel zag. Vooral streepjes. Typisch, Louis, maar ik vond het leuk. Ik begroeten het meisje achter de kassa en legde alles neer. Ook de pandamuts. Toen deze was gescande deed ik hem meteen weer op bij Puck. "Nu lijk je helemaal op papa, want papa heeft ook een pandamuts." Kirde ik en kriebelde over het kleine neusje van mijn baby meisje, dat weer vrolijk lag te brabbelen. "En als je dan ook nog een streepjes rompertje aanheb, lijk je ook op Louis. Maar dan hadden we je beter Larry kunnen noemen." Meteen klapte Puck in haar handjes, alsof ze het er mee eens was. Ik rekende glimlachend af. Al volde ik me wel wat ongemakkelijk met Rosalie op de achtergrond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Als er word opgenomen slaak ik een tevreden zucht. "Nee, ik wou even weten of je op je werk bent, waar is Jayden? Kan ik hem ophalen?" Ik vraag alles wat er in me opkomt, aangezien ik nog steeds niks weet. Ik kijk even de winkel in en zie een hele groep. Ook Harry is binnen, zal dat wel goed komen met Rosalie en Hailey? Ik richt me weer op mijn gesprek met Skyler, ik los de rest later wel weer op.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:25 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    Ik zucht even en glimlach. Ik lach even. 'Oké dan help ik,' glimlach ik. Vaag zie ik hoe Eirwen iets tegen Hailey zeg, maar probeer het tussen hen te laten en er zelf niet zo naar te luisteren. Het bracht een glimlach op mijn gezicht hoe iedereen met Hailey omging. Vrienden zoals Eirwen had ik nodig. Natuurlijk had ik nog andere vriendinnen, maar niet zoal Eirwen. Ik denk aan alle vorige verjaardagen van Hailey. Die gedachte maakt me gewoon somber. Ik hoop dan ook dat dat iets is dat ze zich later niet meer zal herinnerne. ik slik de brok in mijn keel weg, maar dit jaar is het anders. Dit jaar komen er wel veel mensen en hopelijk doet het er dan niet toe dat ze geen opa en oma erbij heeft. Ik kijk naar het kleine meisje en bijt hard op mijn lip. Ik kijk naar Eirwen en glimlach even. Ik knik zachtjes. Ik maakte het voor iedereen zwaar. Voo Hailey, voor Harry, voor mezelf, voor vrienden die ik met mijn problemen opzadelden. Misschien had ik het Harry nooit moeten vertellen. Dan had hij die last niet. Ik had me nooit moeten laten verleiden door Harry, dan had Hailey niet de pijn gehad van geen opa en oma hebben en alle andere kleine dingetjes, maar dan had ik ook geen geweldige dochter zoals Hailey gekregen en dat terwijl Hailey het beste is dat me is overkomen. Ik zucht diep. Geweldige dingen hebben nou eenmaal hun offers. Ik kijk weer naar Eirwen en glimlach.
    'Ja ik ga het Harry zeggen, ooit. Voor zaterdag,' besluit ik uiteindelijk. Ik kijk even om naar hem en Louis. Nu liet ik hem met zijn dochter bezig zijn. Hij was hier voor Puck, neit voor mij en niet voor Hailey. Het zou egoïstisch zijn als ik die tijd voor Hailey op eis. Het kwam wel. Ik kijk weer naar Eirwen en glimlach. 'Zes shirtjes.' Ik knik en loop naar de rekken met shirtjes. Ik lach als ik de shirtjes zie. 'Die zijn schattig, die moet je nemen,' lach ik en bijt op mijn lip. Hailey pakt mijn handje vast en met een glimlach kijk ik haar aan. Dan kijk ik door de rekken naar de shirts. Ik pak er twee vesten uit. 'Misschien ook handig voor als ze het koud krijgen,' vraag ik Eirwen en leg ze voor haar neer over de rekken, voordat ik weer verder zoek. Uiteindelijk pak ik er nog een paar uit. 'Kies maar,' glimlach ik en pak Hailey haar handje weer vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ @Nessje Skyler heeft gereageerd (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Aahhwww <33


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Laat maar." Ik hang op na een paar keer de voice-mail te krijgen. Ik loop de winkel in en zie nogal wat bekenden. "Dafuqq? Ik ben een kwartier weg en er word een fucking hele groep geroepen?" Grijns ik. Ik kijk even naar iedereen. Rosalie, Hailey, Eirwen, Louis & Harry. Wacht! Hazz en Rosalie... Ik kijk even naar hun twee, maar richt me dan op Hailey.


    (Ik had haar laten opnemen, toen ik erachter kwam dat dit topic er was en dat er leven was en ik een samenvatting had gehad? Nou ja, laat maar)


    Happy Birthday my Potter!