• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Glucio schreef:
    (...)

    (Ik had haar laten opnemen, toen ik erachter kwam dat dit topic er was en dat er leven was en ik een samenvatting had gehad? Nou ja, laat maar)


    {Ik heb hem al aangepast, sorry.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    Als er word opgenomen slaak ik een tevreden zucht. "Nee, ik wou even weten of je op je werk bent, waar is Jayden? Kan ik hem ophalen?" Ik vraag alles wat er in me opkomt, aangezien ik nog steeds niks weet. Ik kijk even de winkel in en zie een hele groep. Ook Harry is binnen, zal dat wel goed komen met Rosalie en Hailey? Ik richt me weer op mijn gesprek met Skyler, ik los de rest later wel weer op.


    Skyler Daffney Thompson

    Een opgelucht gevoel trok door mij heen, wanneer er niks aan de hand bleek te zijn. 'Ik ben net klaar en Jayden is bij de crèche dus je kan hem ophalen, als je wilt,' antwoordde ik Niall, terwijl ik doorging met mijn spullen pakken, om te vertrekken. 'Waar ben je nu dan?' vroeg ik ook maar gelijk, aangezien ik dat eigenlijk helemaal niet wist. We moesten echt eens wat meer communiceren over de plannen van de dag. Ach, tot nu toe was het op deze manier ook altijd wel goed gegaan, dus eigenlijk moest ik niet zeuren, maar het zou toch wel handig zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Ik liep mee naar de kassa en griste de laatste leuke dingen onderweg daarnaartoe mee. 'Lach niet, Styles. Ik ben nog steeds niet over mijn streepjes verslaving heen' zei ik zelfs toch ook lachend. Het was iets typisch geworden en ook niet meer zou veranderen. Zelf begroette ik het meisje achter de kassa ook en hield de helft van de uitgezochte spullen achter. De pandamuts bleef toch een van de leukste dingen die er tussen zat, vond ikzelf nog steeds. 'Papa is gewoon een panda' zei ik lachend en Harry met Puck bleef er lief uitzien. 'Iemand zal de verslaving moeten overnemen' zei ik onschuldig en bij het horen van Larry kwam er een glimlach op mijn gezicht. Ik was blij dat deze momenten toch ook weer terugkwamen. Dat de vriendschap er weer was. 'Misschien wel.' Toen hij met een glimlach afrekende, legde daarna de overgebleven spullen neer om deze zelf af te rekenen. 'Geen commentaar.' zei ik streng tegen Harry, wetende wat zijn woorden zouden zijn en pakte niet veel later het tasje aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Toen ik had afgerekend kwam Louis nog met meer spullen aanzetten. ik wilde mijn portemonnee alweer pakken, maar toen Louis betaalde maakte ik een afkeurend geluidje. Louis wist wat het was en na zijn worden hield ik toch mijn mond maar dicht. Wel drukten ik mijn lippen weer tegen zijn wang. ''en peet papa is een matroosje.'' lachte ik en weer klapte Puck vrolijk in haar handjes. Ik legde de tassen onder in het mandje van de kinderwagen. ''We moeten wachten op Eirwen.'' Zei ik stil, toen ik weer naar haar en dus ook naar Rosalie en Hailey keek. Echt niet dat ik haar ging halen. automatisch bleven mijn ogen op Hailey hangen. Ik staarde zelfs. maar ik moest wegkijken omdat ik woede boven voelde borrelen. Ik was zo boos op Rosalie dat ze dit verzwegen had en dan ook nog eens mij de schuld gaf van dat alles. Ze had gewoon meteen moeten aankloppen. En nu wist ik het en was ik nog steeds geen vader. mijn kaken verstrakten weer om de opkomende tranen weer tegen te houden. mijn handen klemde ik om het stuur en razendsnel draaide ik me om naar Louis en stak ik mijn armen uit. ''Ik wil een knuffel.'' Piepten ik. Ja, ik was een jongen van 25 en wilde een knuffel van mijn beste vriend om me te kalmeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Ik ben net klaar en Jayden is bij de crèche dus je kan hem ophalen, als je wilt." Snel knik ik, later kom ik erachter dat ze dat niet ziet... "Waar ben je nu dan?" Ik kijk even om me heen. "In een straat met winkels..." Mompel ik dan. Ik zwaai even snel in de winkel en loop dan richting de chrèche. "Ik haal Jayden op, zal ik daarna naar huis komen?" Vraag ik aan de telefoon terwijl ik me een weg richting het gebouw maak. Het is niet zo ver lopen, ben er zo.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Ik keek naar Rosalie. "Ja he." Ik legde ze in het mandje. Ik keek even naar Harry, die naar Hailey staarde. Ik zou zo wel even met hem praten als hij nog niet weg was. Hij was zo'n lieve jongen, maar ik zag iets onbekends in zijn ogen. Ik keek naar Rosalie toen ze aan kwam met een aantal shirtjes. Ik haalde er een aantal uit. Weer groen en blauw. "Dezen zijn leuk. " Ze kwam ook nog met 2 vestjes. Die waren cute en waarschijnlijk was het inderdaad slim om die ook te hebben. "Slim, Rose." Ik legde ze in mijn mandje. "Zullen we gaan afrekenen?" Ik zag plots dierenmutsen liggen. Ik pakte een llamamuts en een konijnenmuts. Die waren heel leuk. Ik liep naar de kassa en legde alles op de balie. Het meisje achter de balie was aardig en stelde gelukkig geen awkwarde vragen. Ik betaalde rustig en keek naar Rosalie. "Zie ik je dan morgen?" Ik glimlachte naar haar en pakte de twee tassen van het meisje aan. Alleen nog twee fopspenen en luiers en dan was het goed. Ik was zo opgelucht.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even. Vanuit mijn ooghoek zie ik Niall zwaaien. 'Hé,' schreeuw ik maar hij loopt al weg. Ik glimlach even naar Eirwen en kijk even voor een seconde naar Harry. Ik grinnik. 'Ach, ik was hopeloos toen ik erachterkwam dat ik zwanger was van Hailey. Achteraf kwam ik erachter dat ik van alles was vergeten, maar volgens mij heb jij nu wel alles,' glimlach ik. Ik wacht tot ze afgerekend heeft en knik dan. Ik grijns even. 'Ja, ik zie je morgen. Zal ik naar jouw toekomen,' vraag ik haar. Ik geef haar een knuffel. 'En bel me als ik je ergens mee moet helpen of gewoon voor iets.' Ik grijns even en kijk naar Hailey. 'Kom je,' vraag ik haar. Ze knikt. Ik glimlach nog even naar Eirwen. Oké nu moet ik dus langs Harry heen. Ik haal diep adem. Dit was behoorlijk awkward. Ik zag Hailey al naar Harry kijken en daarna naar mij. Goed. Ik was dus gedumpt door Niall, want hij was weg. Dat werd dus in mijn eentje met Hailey over straat lopen. Ik pak Hailey haar handje vast. Shit, ik moet de sokken nog afrekenen. Waar zit ik met mijn hoofd? Vlug loop ik terug en reken met een vage glimlach de sokken af. De vrouw kijkt me even verbaasd aan. Dan volgt mijn mobiel weer. Ik zucht geïrriteerd aan, til Hailey op en met mijn vrije hand pak ik mijn mobiel. 'Ja?' Ik luister naar de ratelende stem aan de andere kant. Werk... Fijn. Ik reken vlug af en knik met een bedankje. Ik pak de tas met moeite. 'Sorry ik hoorde niet wat je zei,' zeg ik kalm. Ik zet Hailey weer neer. Ik zwaai nog even naar Eirwen en loop dan al pratend richting de uitgang van de winkel. Ik kijk even naar opzij als we langs Harry en Louis lopen en probeer te glimlachen. Hailey zwaait even naar ze en ik besluit het zo te laten. Ik zwaai nog even naar Eirwen en loop dan de winkel uit. Daar zeg ik even gedag tegen Zayn, voordat ik richting huis loop. Het gesprek met mijn werk probeer ik zo snel mogelijk af te ronden, maar de vrouw blijft maar zeuren. Halverwege is het me gelukt en kijk ik met een glimlach naar Hailey die vrolijk om zich heen kijkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Harry moest er zo meteen echt voor zorgen dat ik niet nog meer spullen zo pakken, want anders is de halve winkels straks leeg. 'Ook geen afkeurende geluiden, Hazz' zei ik en duwde met een glimlach het tasje in zijn handen. Blij dat hij er verder ook niet meer op in ging. Ik trok een pruillipje bij zijn volgende woorden, maar hield dat niet lang vol door zijn lippen tegen mijn wang. 'Dat valt niet te ontkennen. Alleen was de matrozenmuts uitverkocht.' Mijn blik bleef op Harry gericht, bang dat ik anders nog meer leuke spullen zou zien. 'Hopelijk schiet ze wel op' zei ik zacht en kon het niet laten om even om te kijken. Het was vreemd..Eerst kom je iemand nooit tegen en dan ineens iedere keer. Harry zijn reactie zei genoeg, maar besloot om toch maar heel even mijn mond dicht te houden. Ik was het met hem eens, maar mijn woorden zouden op dit moment niet heel veel helpen. Wel liep ik regelrecht op hem af op het moment dat zijn kaken verstrakten en opkomende tranen probeerde tegen te houden, om vervolgens zijn armen naar me uit te steken. 'Hazz krijg altijd een knuffel' zei ik zachtjes en gaf hem opnieuw in een knuffel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kwam wat op adem toen Louis me een knuffel gaf, maar toen Rosalie me voorbij liep, terwijl Hailey zachtjes zwaaide, liepen de tranen al snel over mijn wangen. ''Ik haat haar.'' Snikte ik zacht toen Rosalie weg was. Ik had de neiging Hailey uit haar handen te trekken en haar voor alles uit te maken om haar vervolgens eens te laten voelen hoe het voelt als iemand je, je kind afpakt. want dat is wat ze deed. ik begroef mijn gezicht in louis nek en snikte zacht. het kon me niets schelen wat andere mensen nu wel niet van me zouden denken. Ik snapte niet waarom Rosalie me het verteld had, terwijl ze nu toch deed alsof Hailey niet van mij was. Alsof ze me niet kenden. Trut. Het enige wat ze deed was mijn leven overhoop schoppen en daarna weer weglopen. en dan was ik hier gemeen omdat ik enkel een one-night-stand met haar had gehad en daarna nooit meer van me had laten horen. Nou, wat zij deed vond ik veel erger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek naar haar. "Is goed." Ik keek haar even na en liep toen naar Harry en Louis. Ik durfde eigenlijk niks te zeggen. Harry leek zo van streek. Ik snapte dat ook wel weer. Rosalie had hem vertelt dat hij nog een kind had na 4 JAAR! Ik zou ook overstuur zijn. Boos zelfs. Ik zuchtte zacht. Zielige Hazza. Hij had zijn hormonen niet onder controle gehad, meer niet. Nu had hij een tweede kindje van 4 die hij niet te zien of bezoeken kreeg. Ik aaide even door Harry's krullen. "Harry, kan ik je asjeblieft even spreken. Ik weet dat je het moeilijk hebt, maar het is belangrijk." Ik hoopte gewoon dat hij niet boos zou worden. Ik wilde zowel Harry als Rosalie als Hailey helpen. Ik zuchtte even. Ook ik had het er lastig mee. Ik wilde dat iedereen met elkaar overweg kon, maar dat kon natuurlijk niet. Ik keek even naar Puck. Ze was zo cute met haar pandamuts op. Ze leek zo erg op Harry.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Een heel klein stapje zette ik naar achter om Harry zijn tranen weg te kunnen vegen en toen daarna toch gewoon weer in een knuffel te trekken. 'Ik weet het. Ik weet het' zei ik zachtjes en haalde mijn hand door zijn krullen. 'Ik ga morgen wel eens met haar praten. Dit kan niet langer zo' zei ik nog net zo zacht. Dit moest stoppen en er moest duidelijkheid komen. Rosalie wist zelf volgens mij ook niet meer wat ze wilde en dat zorgde ervoor dat we het allemaal niet meer wisten. Of eigenlijk wel, maar het ging niet zonder samenwerking. Het enige wat wel duidelijk was is Harry hier echt aan onderdoor ging. Het was allemaal teveel en dan om het dan ook in een keer te verwerken. Dat ging niet. Dat lukte niemand. Automatisch verstrakte mijn greep iets toen Harry zijn gezicht in mijn nek begroef en zacht snikte. Mijn hand ging nog steeds door zijn krullen in de hoop dat het toch nog steeds iets zou kalmeren. 'Het komt allemaal wel goed en daar zullen we allemaal voor zorgen.' Bij de woorden van Eirwen liet ik Harry los en keek ze beide vragend aan. Eirwen eerder of ik buiten moest wachten en Harry of die wel wilde praten.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 21:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Louis kalmeerde me. Zijn worden en zijn hand die door mijn krullen ging. Het voelde zo prettig en vertrouwd. In zijn armen voelde ik me het veiligst.
    ik schok en kromp iets in elkaar toen ik een hand door mijn krullen voelden. Gewoon omdat ik voelde dat het niet Louis zijn hand was. ik kon Louis zijn hand onderschijden van honderden andere handen die door mijn haar gingen. Best eng eigenlijk. Maar ik ontspande al iets toen ik Eirwen haar stem hoorden. heel langzaam liet ik Louis los en snoof even waarna ik mijn tranen wegveegden. Ik slikte even en knikte langzaam, waarna ik Louis echt los liet, maar wel meteen zijn hand greep. ''Wat is er?'' vroeg ik stil aan Eirwen. Ik snapte uit, ik wil je even spreken. heus wel op dat, dat onder vier ogen was. Maar ik had toch geen geheimen voor Louis en hij mocht alles weten. Daarbij, werd ik iets kalmer van zijn aanrakingem

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nou nu is Rosalie een bitch ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek naar Louis. Het liefst had ik Harry onder vier ogen gesproken, maar ik zag ook hoe graag hij Louis erbij wilde hebben. "Ik weet dat je Rosalie vanalles verwijt en ik snap het. Toch wil ik je dat je een paar dingen weet. Luister asjeblieft gewoon even en wordt asjeblieft niet boos." Ik keek even naar Harry en nam een hap lucht. "Hailey wil je heel graag op haar verjaardag hebben. Je hoeft niks te kopen of wat dan ook. Er zijn zou al heel veel voor de koter betekenen." Ik zuchtte even. "Rosalie heeft het vertellen aan je heel lang uitgestelt, te lang. Maar ze deed her omdat ze je niet tot last wilde zijn. Nu voelt ze zich er heel slecht over, dus wees asjeblieft niet de wraakzuchtig op haar." Ik deed een stapje achteruit, een klap verwachtend. Ik wilde niet geraakt worden. A. Styles kon best hard slaan, harder dan je zou verwachten en B. Ik wilde nu niet nog iets breken... Of erger.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    niet boos worden? hoe kon ik hier nu niet boos om worden? Ik kneep bijna Louis hand fijn en ik beet hard op de binnenkant van mijn wang om kalm te worden, maar het lukte niet. ''Me niet to last wilden zijn? Nee, natuurlijk niet! daarom komt ze nu even doodleuk aankloppen, nog op dezelfde dag dat ik echt vader ben geworden. schopt mijn leven omver, maakt mijn relatie kapot en loopt nu langs alsof ze me niet kent! Als ze me niet to last had willen zijn, had ze zichzelf beter meteen van een brug kunnen gooien!'' gilde ik. de tranen liepen over mijn wang en mijn stem had aan alle kanten getrild en was uitgeschoten. Puck lach ondertussen ook te huilen. Ik was boos. Ik was zo boos. Natuurlijk wilde ik naar Hailey haar verjaardag. Het was mijn kind. Maar hoe zou ik dat moeten doen dan? Dat was toch onmogelijk als Rosalie deed of ze me niet kenden. Trillend pakte ik Puck uit de kinderwagen. ''Stil maar, papa is hier. niet huilen.'' ik drukte het kleine meisje stevig tegen me aan en huilde gezellig met haar mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''