• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als je wilt, kunnen ze ook naar Harry en Louis komen, die zitten ergens in een van de gangen op de eerste verdieping volgens mij.

    Oh, en Kristen is onvindbaar. :') Ik ga eens opnieuw leren tekenen in de vakantie, ik heb toch weinig te doen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Als je wilt, kunnen ze ook naar Harry en Louis komen, die zitten ergens in een van de gangen op de eerste verdieping volgens mij.

    Oh, en Kristen is onvindbaar. :') Ik ga eens opnieuw leren tekenen in de vakantie, ik heb toch weinig te doen.

    ik heb de twins, haz en lou laten tegenkomen. want daar wist ik iets leukers mee, dan naar de kantine. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Houd iemand hier van Geordie Shore? x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nope. Haat Geordie Shore, Jersey Shore is veel beter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    waar moet ik nou op reageren?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    voor de mensen die vroegen naar het rooster, ik ben hem nu aan het afmaken^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jeey.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rooster is af^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'



    Is het te lezen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je bent geweldig Buddy (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omg. 2 uur wiskunde, dan ga ik gewoon dood weet je.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Omg. 2 uur wiskunde, dan ga ik gewoon dood weet je.


    Alsof er iemand twee uur gaat luisteren XD
    De helft zal er wel uitgestuurd worden, en de andere helft loopt strafwerk op. (Like my class^^)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Iemand heeft gewoon een geodriehoek in het plafond gegooid XD Het zag er wel hilarisch uit :'D Bij wiskunde, ik haat wiskunde en ik haal er nooit voldoendes voor. Maar 1 voldoende van een proefwerk, ik sta nog voldoende gemiddeld^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    sorry mensen maar ik denk niet dat ik deze week nog reageer om verschillende redens:
    slaapgebrek
    pesthumeur
    gebroken hart -achtig iets (lang verhaal)
    geen tijd i.v.m. school
    paar dingen tussen mijn vrienden die ik moet regelen
    en gewoon echt even geen zin meer in alles hebben :c
    misschien reageer ik zaterdag ofzo weer, maar ik beloof niks


    Dont say why me, say try me