• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Drama
    Aardrijkskunde
    Engels
    Geschiedenis.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 14:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Drama
    Muziek
    Engels
    Mentor uur


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik moest even denken wat alle standaard vakken ok alweer zij hoor. ik heb echt al 2 jaar geen standaard vakken meer. bahallfe wiskunde en engels

    Wiskunde, drama, Scheikunde en biologie.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 14:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Scheikunde.
    Biologie.
    Wiskunde.
    Engels.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dat is toch niet iedereen die zijn vakken noemt?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sikowitz schreef:
    ik moest even denken wat alle standaard vakken ok alweer zij hoor. ik heb echt al 2 jaar geen standaard vakken meer. bahallfe wiskunde en engels

    Wiskunde, drama, Scheikunde en biologie.


    Wiskunde is toch geen standaardvak? Volgend jaar pas, toch? Ik kan het nog laten vallen, immers.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nessje schreef:
    Dat is toch niet iedereen die zijn vakken noemt?


    Ik snap je formulering niet. ;$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik denk dat Ness bedoeld dat nog niet iedereen heeft gezegd wat ie wilt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik zal niet meer reageren, ik moet weg mensjes het spijt me


    Dont say why me, say try me

    Crudelis schreef:
    (...)

    Wiskunde is toch geen standaardvak? Volgend jaar pas, toch? Ik kan het nog laten vallen, immers.


    ik ben al twee jaar van de middelbare school af he. Ik had vorig jaar zelfs wiskunde en rekenen. maar op de opleiding die ik nu heb gelukkig maar allen rekenen.
    veder heb ik allemaal vakken die te maken hebben met mijn opleiding.
    ik heb dus niets meer te maken met Aardrijkskunde, geschiedenis, biologie, scheikunde en dat soort dingen. Ik moest dus even denken wat voor vakken jullie nog allemaal hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)

    ik ben al twee jaar van de middelbare school af he. Ik had vorig jaar zelfs wiskunde en rekenen. maar op de opleiding die ik nu heb gelukkig maar allen rekenen.
    veder heb ik allemaal vakken die te maken hebben met mijn opleiding.
    ik heb dus niets meer te maken met Aardrijkskunde, geschiedenis, biologie, scheikunde en dat soort dingen. Ik moest dus even denken wat voor vakken jullie nog allemaal hebben.


    Ja, maar ik dacht dat het allemaal al jaren zo was. ;D Ik heb dit jaar ook rekenen, net zoals volgend jaar en het jaar daarna... -.- Het enige rekenvak in mijn pakket, hoe dom.
    Welke opleiding deed je nou ook alweer? Volgens mij had ik dat al eens gevraagd, ergens. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Ja, maar ik dacht dat het allemaal al jaren zo was. ;D Ik heb dit jaar ook rekenen, net zoals volgend jaar en het jaar daarna... -.- Het enige rekenvak in mijn pakket, hoe dom.
    Welke opleiding deed je nou ook alweer? Volgens mij had ik dat al eens gevraagd, ergens. ;p

    ik zit nu op het grafisch lyceum. heb nog geen specifieke opleiding, want doe nu het basisjaar. volgend jaar moet ik echt een opleiding gaan kiezen en dat word waarschijnlijk art en design. tenminste als ik er een go voor krijg ga mijn keuzemodule. '3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    ik zit nu op het grafisch lyceum. heb nog geen specifieke opleiding, want doe nu het basisjaar. volgend jaar moet ik echt een opleiding gaan kiezen en dat word waarschijnlijk art en design. tenminste als ik er een go voor krijg ga mijn keuzemodule. '3


    Omg, daar moet je dus heel creatief voor zijn, niet? :') Ik ben echt de slechtste in knutselwerkjes of tekenen, niet normaal meer hoe ik een boom maak. Een stokkenpoppetje is voor mij nog ingewikkeld. Nou, ik hou het mooi bij journalistiek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bezig met het rooster maken, de mensen die nog geen vakken hebben genoemd krijgen nog even de tijd... Als ik het rooster af heb, heb je pech!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zijn er mensen die nog een taal in het rooster willen? Ik hem momenteel alleen Engels...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'