• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little schreef:
    Ik moet Liam ook nog sturen. Ik denk gewoon maar naar de les ofzo.


    Niall moet ook nog ergens heen, kunnen ze samen gaan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Heb Liam net gestuurd, je kan Niall hem achterna sturen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maar is het niet handig als er een vast rooster komt ofzo? Want iedereen is nu ergens anders en ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met me twins aan moet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Maar is het niet handig als er een vast rooster komt ofzo? Want iedereen is nu ergens anders en ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met me twins aan moet.


    Dat idee had ik ook al, maar na wat rondvragen vond iedereen het leuker om zelf een les te kiezen en wanneer de musicals zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ii heb ook nog een karakter lopen waar ik nig niks gedaan mee heb, feel free 2 talk 2 Rose
    en ja het is het 3de/4de uur-ish xD

    Mógge mensen! ben net uit mijn bed gerold is hier 7.45 am (ongveer) ben echt kapot... twee dagen op een rij om een uur gaan slapen en er zo vroeg weer uit (vraag me niet waarom zo vroeg) ik heb in 2 dagen +/- 14 uur slaap gekregen! normaal in le vakantie/weeken slaap ik tussen de 10-12 uur! (ik weet het veel te veel, maar doordeweeks slaap ik echt heel slecht en weinig..)

    nauja ga zo meteen weer op scarlet reageren, daarnawachten tot mijn friend wakker is klaarmaken om weg te gaan en daarna zal ik niet veel meer reageren...


    Dont say why me, say try me

    Zianourryx schreef:
    (...)

    Dat idee had ik ook al, maar na wat rondvragen vond iedereen het leuker om zelf een les te kiezen en wanneer de musicals zijn.

    Ik vin het maar enorm chaotisch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Ik vin het maar enorm chaotisch.


    Ja, klopt....Ik denk dat ik toch maar eens een vast rooster ga maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Ik vind het maar enorm chaotisch.


    Hm, we kunnen ook doen dat iedereen pas repetitie het derde en het vierde uur heeft en de lessen verder zelf indeelt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nessje schreef:
    Is mijn naam zo moeilijk? Het zit nogwel in engelse woorden! Xd


    Nee, maar ik vergeet de naam van je karakter altijd. Ik wil haar altijd Alice noemen op de een of andere manier.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ja er was ook al duidelijk dat de helft nu repetities had
    en dat wij het daarna zouden kregen (wij=de rest)


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    ja er was ook al duidelijk dat de helft nu repetities had
    en dat wij het daarna zouden kregen (wij=de rest)


    Dan kunnen we beter niet splitsen, vooral niet omdat bepaalde personages repetitie hebben terwijl hun tegenspelers les hebben. Het beste lijkt mij dat we vaste tijden voor de repetities afspreken en je daarna zelf je les kunt indelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Nee, maar ik vergeet de naam van je karakter altijd. Ik wil haar altijd Alice noemen op de een of andere manier.


    ga je gang, het lijkt toch wel op Allison...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    ga je gang, het lijkt toch wel op Allison...


    Dan is Alice haar bijnaam. c; Of Nessa...


    Reading a good book is like taking a journey.

    BigFatLiar schreef:
    ja er was ook al duidelijk dat de helft nu repetities had
    en dat wij het daarna zouden kregen (wij=de rest)

    Ja, dat heb ik gelezen. Maar ik weet dus niet wie er les hebben en wie er naar de repetitie moeten. En aangezien iedereen ergens anders zit.. En er. Zoals ik heb begrepen. Maar 2 mensen in de kantine zitten...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Crudelis schreef:
    (...)

    Dan is Alice haar bijnaam. c; Of Nessa...


    Nessa? Waar haal je dat van daan? xd


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'