• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk vragend naar Nate als hij zegt dat 'dit' raar zal klinken. 'maar ik ben ook ergens blij dat ik je ontvoert had.' Even val ik stil en denk erover na. Als hij dat niet had gedaan, dan hadden we hier nu niet gezeten. 'Misschien waren dingen dan wel makkelijker voor je geweest, als je het niet had gedaan,' zeg ik zachtjes. Ik zie Nate's rode wangen en druk dan op beiden een kusje. 'Een kusje voor je rode wangetjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Maar dan had ik jouw niet leren kennen en ik laat met alle liefde me nog eens zo snijden als dat betekend dat ik jouw kan redden.'
    Ik wrijf over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik wacht geduldig totdat ze zich geeft aangekleed en heb nu opeens een grondige hekel aan de dokters.
    Kunnen ze niet gewoon zeggen wat er is?!

    Alexi
    Ik grinnik als ik zijn woorden hoor 'kon je me dat niet voorstellen voor ik deze kleren aantrok?' zeg ik nepboos en dan kijk ik hem ondeugend aan. 'Nu mag jij ze uitrekken hoor...' Ik zwijg even en grijns dan lichtjes. 'Tenzij je wil dat ik strip?' Bij strippen hoort plagen en ik hoop voor hem dat hij dat nog weet.

    Braxlin
    Als ik eenmaal aangekleed ben, kijk ik hem weer glimlachend aan. Ik neem zijn hand vast en wacht dan tot hij iets gaat doen.
    Ik blijf staan wachten tot hij iets doet en houd me ondertussen gewoon sterk. Ik moet niet bang zijn. Alles komt goed.

    Axton
    Ik bijt even op m'n lip, terwijl ik haar aankijk.
    "Hmm, da's een moeilijke vraag." Grijns ik dan. Ik streel zacht over haar rug en glimlach.
    "Waar jij zin in hebt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik flits ons naar de straat van de dokter. Dan trek ik haar zachtjes mee naar het huis.
    We gaan de wachtkamer binnen en ik trek haar op mijn schoot.

    Alexi
    Ik glimlach en kijk even om me heen, staat er hier een stereo?Ik sta recht en zie dan de stereo. Ik sluit mijn muziek er op aan en leg een leuk liedje op waar dat je op kan strippen. Ik begin iets met mijn heupen te bewegen en kijk hem uitdagend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt weer op mijn lip en glimlach naar Nate. 'Laten we er maar gewoon voor zorgen dat het niet meer nodig is om mij te redden en ook niet meer nodig is dat jij zo'n litteken krijgt.' Ik druk dan zachtjes een vederlicht kusje op de plek waar onder andere het litteken zit. 'Doet het nog pijn?' vraag ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Who wants to meet one of my people? I'm borred.. Kinda.. Ben bezig met een boekverslag en tegelijkertijd Supernatural aan het kijken x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben bezig met een betoog te schrijven o 3o

    Erhh, ik heb Luna, Sky, en Hayden ^^.. Chooooose, maar ik reageer wel langzamer... Want dit betoog moet voor mrogen geschreven woorden :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, mijn boekverslag moet uiterlijk morgen ingeleverd worden en dan heb ik voor donderdag nog 2 powerpoints om te maken :') Ik had een 8.9 op een repetitie van aardrijkskunde (: En moet waarschijnlijk morgen praten met volgensmij de teamleider van school over de overplaatsing naar de andere klas.. Aangezien ze er nog niet uit zijn..

    Ik post wel wat met Nick.. }

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay, dan antwoord ik wel met Hayden c:

    En ik ga NU beginnen met het betoog xd Ik kijk ondertussen The Big Bang Theory c:

    en succes :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik liep de kamer uit naar de kantine, Katherine was naar een van haar vrienden en als het goed is was Hayden in de kantine. Toen ik de kantine inliep zag ik haar zitten en sloeg ik van achter mijn handen om haar heen, 'He' Zeg ik vervolgens met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik ben in de kantine, gewoon wat aan het eten, en voel dan ineens twee armen om mij heen. Ik kijk achterom en glimlach dan naar Nick. 'Hi,' zeg ik vrolijk glimlachend terug. 'Moet je ook wat eten?' vraag ik en ik steek een broodje met kaas naar hem uit. 'Of heb je al gegeten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hi,' Zegt ze met een glimlach als ze zich omdraait, 'Moet je ook wat eten?' Vraagt ze dan en ze steekt een broodje met kaas naar mij toe. 'Of heb je al gegeten?' Vraagt ze vervolgens. 'Geen honger' Andwoorde ik, eigenlijk was dat niet waar, ik had een soort misselijk gevoel in mijn maag. Maar het rare was dat een demon niet ziek werd.. Zelfs niet misselijk. Ik schudde het uit mijn gedachten en ging naast haar zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [... Ik weiger om verder te posten als je Nick laat doodgaan >m<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hij gaat niet dood.. In iedergeval nog niet. Ik denk dat ik hem gewoon ziek laat worden, maar er wel een oplossing op word gevonden.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij geen honger heeft en ik knik dan. 'Oké, dan eet ik het zelf op,' zeg ik. Voordat ik verder eet, druk ik een kus op zijn lippen en kijk de kantine rond. 'En, wat gaan we doen vandaag?' vraag ik aan hem. 'Heb je zin om met de motor te gaan rijden ofzo?' Ik eet verder en kijk Nick weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.