• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    We kijken elkaar aan en ik lach zachtjes als hij naar me grijnst dat hij en het huis volledig tot mijn beschikking staan. Hij noemt me een prinses. Ik grijns lichtjes en kus hem nog even zachtjes terug. 'Je moet weten, ik heb altijd de gewoonte om te vragen of iemand voor me gaat strippen, als diegene zegt dat hij tot mijn beschikking staat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar dan aan. 'Oke dan?' mompel ik iets verwondert en leg muziek aan. 'Niet lachen.' zeg ik tegen haar en probeer dan zo sexy mogelijk te bewegen en ondertussen mijn shirt uit te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kijkt me aan en trekt zijn wenkbrauw op. Ik lach er zachtjes om en hij legt de muziek aan. Hij zegt tegen me dat ik niet moet lachen en hij beweegt dan en ik bijt op mijn lip. Aangezien het er echt heel schatig uitziet. Ik fluit een keer naar hem. 'Je bent sexy,' zeg ik dan met een knipoog. Het litteken op zijn borstkas maakt mij niets uit, aangezien ik zelf ook littekens heb. En eigenlijk zit er geen verschil tussen de littekens, ze komen beiden door mij. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Ik kijk naar Nate met een bede glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik rol met mijn ogen en schop mijn schoenen uit. Ik beweeg nog steeds en doe dan mijn jeans uit. 'Sorry love, verder ga ik niet.' zeg ik met een brits accent. Ik knipoog naar haar en ga dan in mijn boxer naast haar zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En waar is de enthousiasme gebleven?' vraag ik met een pruillipje aan hem. 'Ik vond het namelijk best wel leuk om je te zien strippen...' Hij noemt me love en zegt dat hij niet verder gaat. Hij knipoogt naar me, wat mijn hart verwarmt, en komt naast me zitten. Hij heeft alleen nog maar een boxer aan. 'Jammer,' zeg ik plagerig. 'Hoewel ik het toch best goed voor elkaar heb. Jij alleen in je boxer en ik gewoon nog al mijn kleren aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Daag je me nu uit?' grijns ik en begin nu aan de rand van haar shirt te prutsen. 'Misschien moet ik je maar even helpen met die kleren.'
    Ik streel even over de huid onder haar shirt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Misschien is de vraag beter, voel je je uitgedaag? Want in dat geval... misschien.' Ik grijns terug naar hem. Nate friemelt aan de rand van mijn shirtje en zegt dat hij me misschien maar even moet helpen met deze kleren. Ik lach erom en kijk hem aan. Er trekt een kleine rilling door me heen door zijn vingers die strelen over de huid onder mijn shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek voorzichtig haar shirt uit en begin kusjes te drukken over haar schouders en dan over haar buik.
    Mijn vingers blijven over haar huid strijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt mijn shirtje uit en ik bekommer me niet om mijn littekens, aangezien Nate ook een litteken heeft. Dan is het minder erg. Hij drukt kusjes over mijn schouders en mijn buik en zijn vingers strelen over mijn huid. Ik kan het niet voorkomen dat een zachte kreun over mijn lippen rolt. Ik bijt op mijn lip en streel door Nate`s haar heen. Nog steeds ben ik degene die het minste naakt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik besluit niet verder te gaan aangezien ik niet weet of ze het wel wil, de vorige keer heeft ze me alleszins weg geduwd.
    En ik wil haar niet het gevoel geven dat het bij mij alleen daar om draait.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [... Heeft ze hem de vorige keer weggeduwd? Of bedoel je bij de watervallen?]

    Leslie Day
    Nate lijkt niet verder te gaan en ik kijk hem dan aan. 'Is er iets?' vraag ik dan zachtjes en onzekerheid overvalt me. Misschien dat hij het niet wil, dat hij me niet aantrekkelijk vindt door de littekens. Of omdat ik dikker aan het worden ben, door de zwangerschap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nou ja eigenlijk afgewezen iets xd]

    Nate
    'Nee hoor, ik wil me niet opdringen.' zeg ik glimlachend en druk terug een kusje op haar wang nu.
    Mijn vingers glijden nog steeds over haar huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Is dat het echt, of ligt het aan mij?' vraag ik dan zachtjes aan hem. Ik sluit heel even mijn ogen, aangezien ik bang ben dat het aan mij ligt. Dit wordt gewoon allemaal versterkt door die hormonen en eigenlijk is dit een uitvergroting van hoe ik me normaal gesproken zou voelen.

    [Het was geen afwijzing xd Les waarschuwde hem alleen dat ze dan zichzelf een soort van kon verliezen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee ik bedoelde de vorige keer xd op school]

    Nate
    Denkt ze nu echt dat het aan haar ligt? 'Natuurlijk ligt het niet aan jouw, het is gewoon dat je toen op school niet wilde en jah... ik wil niet dat ik enkel seks met je wil.' glimlach ik geruststellend en strijk over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [*krabt aan het hoofd* je moet me toch echt even helpen herinneren xd]

    Les
    Ik kijk hem aan en denk terug aan de keer van school. 'Toen was ik gewoon bang dat we gesnapt zouden worden,' zeg ik zachtjes en kijk Nate aan. Hij streelt over mijn wang en ik bijt hard op mijn lip om de gedachtes tegen te gaan. 'Ik-' begin ik dan, maar weet niet eens wat ik echt wil zeggen. Ik ga Nate niet vertellen wat ik nu allemaal denk, doemdingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.