• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij opent zijn mond een stukje en ik glimlach erdoor. Ik zoen Nate intens en leg mijn hand tegen zijn wang. Hij streelt over mijn heupen, waardoor er kippenvel op mijn huid verschijnt. Nate doet gewoon iets met me, vanbinnen en vanbuiten. Ik probeer mezelf gewoon rustig in te houden, aangezien ik voel dat de hormonen weer opspelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Onze lippen bewegen mooi op elkaar en ik probeer haar nog wat dichter naar me toe te trekken.
    Ik ga dan terug verder met over haar heupen te strijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel dat naarmate we meer zoenen, hoe meer zin ik erin krijg. 'De hormonen spelen op,' fluister ik tegen zijn lippen. 'Wat betekent dat ik straks ineens misschien de kleren van je lijf scheur..' Ik druk dan nog kusjes op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik haal mijn lippen dan glimlachend van haar lippen. We hebben de hele avond en de hele nacht dus als ze dat echt wil hebben we tijd genoeg.
    Al lijkt het me niet zo heel fijn of romantisch hier. 'Zullen we wat eten?' vraag ik haar dan en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij haalt zijn lippen van die van mij af en ik zie zijn glimlach. 'Weet je dat je echt een heel lief uiterlijk hebt?' zeg ik dan met een scheef glimlachje. Nate stelt voor om wat te eten en ik knik. 'Ik weet niet wat je allemaal hebt meegenomen?' zeg ik dan. 'Maar aangezien ik voor twee eet, zal het vast wel opkomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik haal van alles uit de mand. Fruit, sandwiches met van alles erop en een fles met drank zonder alcohol.
    Voor haar situatie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet even naar huis, dus ik reageer later, baaaay, toozzzzoo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk naar wat hij allemaal uit de mand haalt en als eerste pak ik een sandwich. Ik zie dan de fles zonder alcohol. 'Je denkt aan de baby,' glimlach ik zacht naar Nate. Ik neem weer een hap van de sandwich en kijk Nate aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach. Uiteraard denk ik aan de baby, het kan mijn kind zijn maar enkel een dna onderzoek kan dat uitwijzen.
    Ik schenk 2 glaasjes vol en geef haar er eentje. Ik pak dan ook een sandwich voor mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik druk een zachte kus op Nate's wang en neem het glas van hem aan. Ik drink ervan en laat de smaak ervan diep tot me doordringen. Hm, proeft goed. 'Wat denk jij dat het wordt? Een jongen of een meisje?' vraag ik dan uit interesse aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hm een jongen. Ik weet niet waarom. Al zou een meisje echt wel schattig zijn, zeker als ze op jouw lijkt.' Ik neem een hap van de sandwich en kijk haar ondertussen lief aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben niet schattig,' mompel ik met een lichte blos op mijn wangen. Ik kijk naar de sandwich en neem er een hap van. 'Totaal niet schattig.' Ik haat het ook nog eens om te blozen. Voorzichtig kijk ik weer naar Nate en ik zie de lieve blik in zijn ogen en smelt daarbij. 'Ik vind het echt oneindig lief dat je me hierheen hebt meegenomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze bloost en het ziet er zo lief uit dat ik haar het liefst voor altijd bij me houd. Veilig in het huisje waar niemand haar van me kan afpakken. Ik glimlach en kijk haar aan. Ik strijk een lok haar terug achter haar oor. 'Jij zorgt ervoor dat ik lieve dingen wil doen. Door te glimlachen, door te leven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand gaat zacht langs mijn gezicht en ik kijk Nate aan. 'En jij zorgt ervoor dat ik bloos, als je de lieve dingen doet,' zeg ik met een verlegen glimlach. Vroeger was ik nooit verlegen, hoewel ik destijds bij Nick ook een muurbloem was. Maar dat is weggegroeid, totdat ik weer echt verliefd werd, op Jake. 'En voorlopig blijf ik nog wel leven en glimlachen, aangezien ik bij jou ben.' Ik neem weer een hap van de sandwich, die ondertussen al bijna op is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen. Ik pak nog een sandwich en kijk even naar de watervallen en dan naar haar.
    'Weet je... dit zal raar klinken, maar ik ben ook ergens blij dat ik je ontvoert had.' zeg ik met iets rodere wangen. Anders zouden we hier nooit gezeten hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'