• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Rustig maar, als je het niet wil, dan doen we het niet.' zeg ik zachtjes. ok ik heb ook mijn behoeftes maar ga haar niet dwingen of proberen over te halen om met me naar bed te gaan.

    [Leslie wilde het niet omdat ze zich slecht zou voelen tegenover Jake]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wrijf even met mijn hand over mijn voorhoofd om de warboel in mijn hoofd te ontrafelen. 'Ja, dat weet ik,' zeg ik zachtjes terug. 'Maar ik wil het wel..' Ik kijk Nate aan en bijt op mijn lip. 'I-ik kan gewoon even niet.. nadenken. Hormonen spelen op, ik word langzaamaan..' gek. Ik wil het woord niet uitspreken, want anders knapt Nate straks op me af. 'Ik heb even een minuutje nodig,' mompel ik dan en sta op, zonder shirt aan, en loop richting de badkamer. Ik weet nog waar die is, van de vorige keer en ik kijk mezelf dan aan in de spiegel. Al gauw is er een scherf verschenen en ik kijk ernaar. Even houd ik die in mijn hand, maar dan denk ik aan mijn woorden aan Jake. Ik heb het hem beloofd. Mijn hoofd bonkt even en ik leg de scherf weer neer op de wasbak. Niet doen, Leslie. Niet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik kijk Nick aan als hij mij er weer aan herinnert dat ik hem vroeger gevraagd heb om niet te vertellen aan Leslie dat ik nog leefde. 'Het verbaast me eigenlijk dat je dat toen gedaan hebt, aangezien je alles lijkt over te hebben voor Leslie, is het niet?' zeg ik dan, wat een beetje gemeen is. Aangezien Nick nooit toegeeft over gevoelens of wat dan ook, daar ken ik hem lang genoeg voor. 'En het is ironisch dat je zegt dat ik van een keer oppassen niet dood ga, omdat dat inderdaad zo is, tenzij Katherine ineens een sterrenschot door mijn lichaam heensteekt. En waar moet ik antwoord op geven? Je hebt niet eens wat gevraagd.'


    Nick
    'Het verbaast me eigenlijk dat je dat toen gedaan hebt, aangezien je alles lijkt over te hebben voor Leslie, is het niet?' zegt ze dan en ik geef er geen andwoord op, 'En het is ironisch dat je zegt dat ik van een keer oppassen niet dood ga, omdat dat inderdaad zo is, tenzij Katherine ineens een sterrenschot door mijn lichaam heensteekt. En waar moet ik andwoord op geven? Je hebt niet eens wat gevraagt.' Zegt ze dan en ik zucht. 'Zou je vandaag op Katherine kunnen letten?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 7:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik kijk haar iets verward aan en laat een trainingsbroek verschijnen. Het is net als de vorige keer. Ik zucht en doe de trainingsbroek aan. Ondertussen pak ik mijn gsm en stuur een berichtje naar Daphne. Dank je voor het geruststellen maar hij is niet komen opdagen... ik heb het verprutst.. :( X Nate Ik zucht en leg de gsm dan weg. Het voelt niet goed, dat loverboygedoe maar het kan niet anders...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt hard op mijn lip om mezelf in te houden. Niet doen, Leslie. Niet doen. Ik adem diep in en uit. Mijn handen trillen licht en de tranen staan hoog. Ik wil het niet, maar het voelt bijna alsof ik het móét doen. De scherf laat ik dan weer verdwijnen en gauw loop ik terug naar Nate. Ik zeg niets maar ga hem dan gewoon knuffelen. Ik wil zijn sterke armen om me heen voelen. Mijn hoofd druk ik tegen zijn schouder en houd mezelf in om niet te huilen of te snijden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek haar dichter tegen me aan en streel door haar haren ondertussen. Ik druk een kus op haar kruin en blijf zo even stil haar knuffelen.
    Ik denk niet dat ze behoefte heeft aan woorden maar ze verward mij waarschijnlijk nog meer dan dat ze haarzelf verward.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate doet gelukkig wat ik wil en het voelt heel veilig bij Nate, in zijn armen. Geen problemen, alleen dit veilige gevoel. Geen hormonen, niets. De streling door mijn haar is een geruststelling en ik zucht een keer zachtjes. 'Sorry,' fluister ik dan, 'ik wil wel verder, maar omdat je stopte raakte ik onzeker.. En ik dacht dat het aan mij lag, dat je het niet wilde. En als er eenmaal een donkere gedachte erin is geslopen, dan raak ik overstuur en heb de neiging om mezelf.. pijn te doen.' Dat klinkt minder hard dan snijden. 'Sorry.' Dit heb ik allemaal gefluisterd en met mijn hoofd in zijn hals.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Nick negeert wat ik zeg en ik grijns naar hem. 'Gevoelig onderwerp? Maar je bent nu toch zo gelukkig met dat mensenmeisje?' Ja, ik ben een beetje aan het uitdagen, maar nick kan dat heus wel hebben. En anders heeft hij pech. Nick zucht en vraagt dan aan me of ik op Katherine moet passen. 'Hm, durf je dat wel aan? Haar bij mij te laten?' grijns ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate doet gelukkig wat ik wil en het voelt heel veilig bij Nate, in zijn armen. Geen problemen, alleen dit veilige gevoel. Geen hormonen, niets. De streling door mijn haar is een geruststelling en ik zucht een keer zachtjes. 'Sorry,' fluister ik dan, 'ik wil wel verder, maar omdat je stopte raakte ik onzeker.. En ik dacht dat het aan mij lag, dat je het niet wilde. En als er eenmaal een donkere gedachte erin is geslopen, dan raak ik overstuur en heb de neiging om mezelf.. pijn te doen.' Dat klinkt minder hard dan snijden. 'Sorry.' Dit heb ik allemaal gefluisterd en met mijn hoofd in zijn hals.


    Nate
    'Ik stopte omdat je de vorige keer niet wilde.' zeg ik zachtjes en druk een klein kusje op haar lippen. 'En het ligt niet aan jouw hoor.' glimlach ik haar geruststellend toe. Ik knuffel haar nog wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik dacht dat het aan mij lag, wat dus in feite ook zo is. Je stopte namelijk vanwege mij, maar dat is anders..' Mompel ik een beetje vaag. Ik druk dan maar gewoon mijn lippen op die van Nate. 'Ik wil het wel,' fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik kus hem zachtjes door en ga met mijn hand door zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nu nog steeds?' vraag ik iets aarzelend tegen haar lippen aan en streel terug over haar naakte huid. Over haar schouders, haar heupen, de bovenkant van haar borsten. Ik kus haar dan terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt aarzelend of ik nog steeds wil. Zijn handen strelen over mijn lichaam en ik zucht zachtjes, in plaats van een kreun, tegen zijn lippen aan. 'Ja, ik wil het nog steeds.' Mijn handen zitten nog steeds in zijn haar, maar glijden dan af naar zijn borstkas waar ze zachtjes strelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik haak haar bh los dan en druk kusjes op haar borsten. De bh valt naast de zetel op de grond. Ik til haar dan op met mijn handen op haar kont zodat ze min of meer genoodzaakt is om haar benen om mijn middel te slaan en begin al zoenend, richting de slaapkamer te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate maakt mijn bh los en ik kreun zachtjes als hij kusjes op mijn borsten drukt. Hij tilt me dan en ik voel zijn handen op mijn kont. Mijn benen sla ik om zijn middel en ik kus Nate gewillig terug. Hj loopt ergens heen en ik denk dat het de slaapkamer is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.