• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Elene was haar ketting kwijt, doordat die eraf gerukt was door die Alzachry, of hoe je zijn naam ook spelt. En Damon kwam die terugbrengen, hij zei dat hij van haar hield, maar liet het haar ook weer vergeten... Zo zielig en lief <3


    Ow, dat stukje. Yeah.. He's really sweet, hij is nog liever (:
    Ik haat het dat ik je niet meer mag vertellen x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Ik kan jouw toch ook laten genieten ondertussen.' protesteer ik lichtjes en help haar dan met mijn boxer.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ow, dat stukje. Yeah.. He's really sweet, hij is nog liever (:
    Ik haat het dat ik je niet meer mag vertellen x'D


    Be calm ^^ ik heb vandaag al drie afleveringen gekeken :Y) en ga nu de vierde kijken, gheehhe ^^

    En ik hoorde van Naoomz dat hij in seizoen 3 heel lief is en ook moet huilen ofzo... BUT DON'T TALK ABOUT IT!

    Want ik wil het zelf zien :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik krijg seizoen 3 volgende week van eeen vriendin te leen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Katherine geeft me geen antwoord, maar ze doet het wel. Ik glimlach. Goede meid is ze zo. Misschien is ze toch best wel leuk, hoewel ik haar wel een beetje gemanipuleerd heb. Dat kan niet bij volwassen demonen, maar kinderdemonen zijn gewoon minder sterk. Ach, zo erg is het toch niet? Want doordat ik haar een beetje gemanipuleerd heb, zal ze het ook wel leuk vinden. Ik zie hoe een man naar de overkant gaat en dan bij de juwelier een ruit inslaat. Hij pakt juwelen en rent er mee weg. Ik grijns. 'Goed zo, Katherine,' zeg ik dan. 'Laten we maar teruggaan. Anders heb je straks nog een ongeruste vader.' Ik laat de manipulatie wegvloeien, zodat ze ook niet meer de neiging heeft om andere mensen het verkeerde pad op te sturen.


    Katherine
    'Goed zo, Katherine. Laten we maar teruggaan. Anders heb je straks nog een ongeruste vader.' Zegt ze dan en ik knik. Ik wilde hier weg, wat had papa vandaag gedaan?

    {Zullen we Hayden en Nick weer terug laten komen? Dat van Katherine en Luna heeft vast wel een tijdje geduurt.. En anders spoelen we verder? x'D Ik heb zin in dat gevecht.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hm, nee, mag niet, anders raak ik afgeleid,' grinnik ik. 'O, en geloof me, ik zal zo ook genieten.' Ik knipoog naar Nate. Als zijn boxer uit is, dwing ik hem gewoon om zo te blijven liggen. Ik laat me dan over zijn stijve heen glijden en begin zachtjes op en neer te wippen. Ik druk dan mijn lippen op die van hem, zodat hij niets kan zeggen om er tegenin te gaan.

    Luna Day
    Katherine knikt en ik pak haar hand weer beet. Ik laat ons terug verschijnen in mijn kamer op school en ga dan zelf op mijn bed zitten. 'Heb je enig idee hoe laat je vader je komt halen?' vraag ik haar dan.

    [Is goed Ellie ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg mijn handen op haar heupen en kus haar vurig terug. Ik help haar met mijn handen en mijn kreunen worden gedempt door haar lippen.
    Hier had ik echt naar verlangt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen liggen op mijn heupen en ik beweeg iets sneller. De kus is vurig en ik bijt dan zachtjes op zijn onderlip. Mijn handen staan op zijn borstkas, zodat ik voor mezelf nog enige steun heb. Zo kan ik beter op en neer bewegen, wat ik dus ook doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik voel het genot door me heen gaan en geniet van haar. Mijn duimen strelen terug over de huid van haar heupen en bewegen mooi mee.
    Ik laat mijn lippen naar haar half afzakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Heb je enig idee hoe laat je vader je komt halen?' Vraagt Luna aan mij en ik schud mijn hooft. Maar bijna direct daarna hoorde ik de deur opengaan en zag ik papa naar binnen lopen. 'Nu dus' Voegde ik er aan toe.

    Nick
    In plaats van te kloppen loop ik gewoon naar binnen, Katherine zei 'Nu dus' En ik had zo'n idee dat het met mij te maken had. 'Wat hebben jullie gedaan?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn duimen strelen over de huid bij mijn heupen en zijn lippen gaan naar mijn hals. Ik blijf hem berijden en ga iets sneller weer, maar daarna vertraag ik. Op deze manier laat ik hem wel dieper in me komen. Traag en diep, snel en oppervlakkiger. Ik ga voor traag en diep, ook een beetje om Nate te pesten.

    Luna Day
    Ik kijk op als ik Nick hoor binnenkomen. 'Niet beleefd om eerst te kloppen?' zeg ik dan tegen hem en trek een wenkbrauw op. 'We zijn samen gezellig de stad in geweest,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Dus deze oppasmiddag, is voorbij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kreun iets gefrustreerd tegen haar hals aan maar leg me er dan bij neer.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.

    [Nu iets dat me invalt: bedriegen is niet erg? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ghehe, I figured that out. Leslie vindt het niet erg dat het gebeurt. Het is niet iets slechts voor Leslie, dus Luna ziet het niet ^^]

    Leslie Day
    Ik hoor de gefrustreerde kreun van Nate en ik grijns naar hem. 'Wat is er, Nate?' vraag ik fluisterend in zijn oor. Ik druk een kusje vlak onder zijn oor en ga nu weer iets sneller.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik had zo'n idee dat je je niet stond om te kleden of zoiets, dus kloppen was een beetje overbodig.' Zeg ik simpelweg, 'We zijn samen gezellig de stad in geweest, dus deze oppas middag, is voorbij.' Zegt ze 'Wat hebben jullie gedaan in de stad?' Vroeg ik, en ik vroeg mezelf af waarom ik doorvroeg als ik zeker wist dat ik het antwoord niet wilde horen


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik kreun terug nu genietend en trek haar gezicht dichter naar me toe en draai ons makkelijk om zodat ik nu boven haar lig én ga zo verder zonder het tempo te veranderen. Mij handen staan nu als steun naast haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'