• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat ons op het bed vallen en glij met mijn handen naar haar kont waar ik zachtjes even plagerig in knijp. Ik glij dan naar de voorkant en doe de knop van haar jeans rustig open. Ik trek die voorzichtilg naar beneden en beweeg mee, terwijl ik kusjes over haar lichaam druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick negeert wat ik zeg en ik grijns naar hem. 'Gevoelig onderwerp? Maar je bent nu toch zo gelukkig met dat mensenmeisje?' Ja, ik ben een beetje aan het uitdagen, maar nick kan dat heus wel hebben. En anders heeft hij pech. Nick zucht en vraagt dan aan me of ik op Katherine moet passen. 'Hm, durf je dat wel aan? Haar bij mij te laten?' grijns ik dan.


    Nick
    'Gevoelig onderwerp? Maar je bent nu toch zo gelukkig met dat mensenmeisje?' Vraagt ze, mij uitdagend. 'Nee, geen gevoelig onderwerp. Het leek me alleen niet nodig om er op te andwoorden.' Andwoorde ik, ik kon haar uitdagingen makkelijk aan. 'Hm, durf je dat wel aan? Haar bij mij te laten?' zegt ze grijnzend, 'Moet ik een reden hebben om dat niet te durfen? Je hebt vast wel wat barmhartigheid in je hartje en je zou een klein meisje geen kwaad doen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate laat ons vallen op het bed en ik maak een zacht geluidje als hij in mijn kont knijpt. Hij maakt de knoop van mijn broek open en stroopt die dan langzaam af. Ik kreun zachtjes door de kusjes die hij over heel mijn lichaam drukt. Nate is heel voorzichtig en ik bijt op mijn lip om niet meer te kreunen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij zegt dat het geen gevoelig onderwerp is en ik lach. 'Niet nodig? Hm, oke,' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik geloof hem niet, maar ja. 'Moet ik een reden hebben om dat niet te durfen? Je hebt vast wel wat barmhartigheid in je hartje en je zou een klein meisje geen kwaad doen.' Ik haal onschuldig mijn schouders op. 'Misschien, misschien niet. Als ze vervelend is of me irriteert...' Ik maak mijn zin niet af, maar als ze echt vervelend is, zet ik haar gewoon de kamer uit en laat haar naar een willekeurige plaats verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Niet nodig? Hm oke' zegt ze en het is duidelijk genoeg om te weten dat ze me niet gelooft, maar het kon me niets schelen wat zei dacht, als ik maar wist wat ik dacht. 'Mischien, mischien niet. als ze vervelend is of me iriteert..' zegt ze en ze aalt haar zin niet af. 'Dus dat is een ja?' vraag ik haar dan, als ze iets met Katherone zou doen zou ze daar in iedergeval spijt van krijgen en dat wist zei ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij vraagt aan me of dat een ja is of niet. 'Whatever, stuur haar maar, dan laat ik haar eens leuke dingen meemaken.' En ik grijns licht naar Nick. De dingen die ik namelijk leuk vind, zijn mensen hun levens gruwelijk maken op een manier. Ik kijk Nick aan en twijfel er niet aan dat Nick me iets wil aandoen als ik iets laat gebeuren met Katherine, maar ik kan Nick best wel aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [bNick[/b]
    'Whatever, stuur haar maar, dan kan ik eens leuke dingen meemaken.' zegt ze met een lichte grijns, 'Zal ik doen, en even zodat je heet weet, als er iets met haar gebeurt krijg je daar spijt van, twijfel daar maar niet aan' zeg ik en glimlach dan voordat ik me laat verdwijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Weet Luna niet over nick's kracht?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nope, she doesn't ^^]

    Luna Day
    Nick spreekt een soort bedreiging uit en ik grijns. 'Wat jij wilt Nick, dat zien we dan nog wel.' En ik doe een wenkbrauwwiebel. Hij verdwijnt dan en ik sluit de deur. Katherine zie ik vanzelf wel verschijnen. Ik laat mezelf weer op het bed vallen en pak mijn mobiel erbij. Een sms naar Chad. Hi Chad, ziet er naar uit dat ik vandaag voor een tijdje niet beschikbaar ben. Krijg een nichtje op bezoek, heel saai dus. Maar ik zie je daarna wel? X ly


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb eigenlijk wel zin in een gevecht tussen nick en Luna o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Me too dan echt zo'n gevecht. Niet een gevecht waar je zomaar mee klaar bent en waarbij alles weer goed komt.. maar ik vind het dan zielig voor Katherine..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Luna zal niets ergs doen (: alleen Nick zal het erg vinden ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Okay.}

    Nick
    Ik zocht Katherine op, die ik buiten vond. 'Ken je Luna nog? De tweelingzus van mama?' Vraag ik haar dan en ze knikt, 'Vind je het goed dat zij vandaag op je past?' Vraag ik haar dan en ze knikt weer, dit keer met een glimlach. Ik liep met haar mee naar de gang van Luna's kamer en ik keek toe hoe ze naar de deur liep en aanklopte voordat ik me voor de deur van mijn kamer liet verschijnen en naar binnen liep. 'Dat is geregeld, kunnen we gaan?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Na even hoor ik weer geklop op de deur en met een zucht sta ik weer op. Als ik open doe, zie ik Katherine staan. 'Kom maar naar binnen,' zeg ik dan verveeld en laat haar erin. Ze lijkt veel te erg op Leslie en Nick. En daardoor dus ook op mij. 'Dus, vertel eens kleine meid, hoe vaak heb jij al slechte dingen uitgehaald?'

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als Nick de kamer binnen komt en knik met een glimlach. 'Ja, ik ben klaar om te gaan,' zeg ik dan. Ik heb mijn motorpak aan en mijn helm in de hand. 'Waar heb je Katherine gelaten?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, ik ben klaar om te gaan,' Zegt ze dan en zie dat ze haar motorpak aan heeft en haar helm in haar hand, 'Waar heb je Katherine gelaten?' vraagt ze dan. 'Bij Luna, tweelingzus van Leslie.' Andwoord ik en trek mijn motor jack aan en pak mijn sleutel en helm.

    Katherine
    'Kom maar binnen,' Zegt Luna en ik loop naar binnen waarbij ik de kamer rondkijk en vervolgens naar haar, ze leek op mama. 'Dus, vertel eens kleine meid, hoe vaak heb jij al slechte dingen uitgehaald?' Vraagt ze dan 'Hoe bedoel je?' Vraag ik haar dan en probeerde wat wijzer te worden uit haar emoties.


    Don't be like the rest of them, darling