• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zo zielig !!!!!! :( Van Braxlin]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ze zegt dat ik niet over haar weet en ik kniel bij haar neer, zodat ik op ooghoogte ben. 'Arm kind, heeft je moeder je nooit iets over mij vertelt? Niet dat zij al zo lang er vanaf weet dat ik nog besta. Je moet weten, je moeder en ik zijn door verschillende mannen een demon geworden. Zij door je vader en ik door een man uit het dorp waar we toen nog woonde. En raad eens, ik kan visioenen zien. Dacht je dat ik niet wist wie je was, toen je met Jake verscheen bij mijn deur? Toen Leslie weg was gehaald door Nate?' en ik kijk haar aan. 'Precies. Dus doe nu maar gewoon iets. Manipuleer een mens en laat diegene iets slechts doen. Gevecht, stelen, wat dan ook. Dan zal je zien dat het leuk is.' Ik glimlach naar Katherine, ik wil haar namelijk niet bang maken ofzo. Eerlijk waar niet. Ik heb het beste voor met Katherine, daarom doe ik dit ook. Katherine is een demon en ik leer haar hoe ze dat moet zijn.

    Leslie Day
    Nate gaat door en ik kreun iets harder wanneer er zelfs een vierde vinger bij me naar binnen gaat. 'I-ik kom bijna,' haper ik dan als ik voel dat een hoogtepunt al snel dichterbij komt. Het laken klem ik nog steviger vast tussen mijn handen en mijn ademhaling is zwaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Mijn lid is al helemaal stijf door haar kreunen en haar genot. Ik pers er nog een 5de vinger bij en lik iets sneller nu.
    Mijn duim draait rondjes over haar heupen.

    [vraagje kan Luna dan ook niet zien dat Leslie vreemdgaat?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ik bel u zo met de datum waarop u naar de chemotherapie kunt. Ik moet nog de bevestiging van het ziekenhuis krijgen. Als er geen vragen meer zijn, kunnen jullie gaan." de dokter probeerde het duidelijk wel vriendelijk te zeggen, maar zoiets krijg je gewoon niet vriendelijk gezegd.
    "Hoe lang zal die chemo duren?" vraag ik met rustige stem.
    "Dat kan van weken tot maanden gaan. Het valt allemaal te zien hoe uw lichaam reageert op de chemo."
    "En als ik genees... zal ik er dan nog gevolgen van ondervinden?" mijn stem blijft gewoon rustig en normaal.
    "Er zal altijd mogelijkheid zijn dat de kanker weer opkomt, maar die kans is zeer klein. Er is misschien kans dat u wat minder kracht hebt dan eerder. Zware dozen zal u misschien beter links laten liggen. Maar er is meer kans dat u geen last meer ondervind, eenmaal de kanker helemaal is verslagen."
    Ik knik. "Goed." zeg ik gewoon. Mij is het duidelijk genoeg. Ik kijk Joshua aan om te zien of hij nog wat wil vragen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nee, dat kan ze niet :Y) alleen slechte dingen ^^]

    Leslie Day
    Ik weet niet hoe Nate het echt voor elkaar krijgt, maar ik kom met een zachte schreeuw klaar. Mijn ademhaling gaat gejaagd en ik kijk dan naar Nate. De bobbel in zijn broek is heel duidelijk te zien, maar eerst moet ik echt even op adem komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Ik bel u zo met de datum waarop u naar de chemotherapie kunt. Ik moet nog de bevestiging van het ziekenhuis krijgen. Als er geen vragen meer zijn, kunnen jullie gaan." de dokter probeerde het duidelijk wel vriendelijk te zeggen, maar zoiets krijg je gewoon niet vriendelijk gezegd.
    "Hoe lang zal die chemo duren?" vraag ik met rustige stem.
    "Dat kan van weken tot maanden gaan. Het valt allemaal te zien hoe uw lichaam reageert op de chemo."
    "En als ik genees... zal ik er dan nog gevolgen van ondervinden?" mijn stem blijft gewoon rustig en normaal.
    "Er zal altijd mogelijkheid zijn dat de kanker weer opkomt, maar die kans is zeer klein. Er is misschien kans dat u wat minder kracht hebt dan eerder. Zware dozen zal u misschien beter links laten liggen. Maar er is meer kans dat u geen last meer ondervind, eenmaal de kanker helemaal is verslagen."
    Ik knik. "Goed." zeg ik gewoon. Mij is het duidelijk genoeg. Ik kijk Joshua aan om te zien of hij nog wat wil vragen.


    Joshua
    Ik open mijn mond even en sluit die dan weer even. 'Zijn er nog andere bijwerkingen? Door die chemo?' De dokter kijkt me even aan. 'Naast de haren en de vermoeidheid bedoelt u?' Ik knik. Hij kijkt mij even aan en dan naar Braxlin. 'De stralen zullen u baarmoeder raken waardoor er een grote kans ontstaat dat u geen kinderen meer kan krijgen. Maar het is niet onmogelijk. U zult u ook misschien misselijk voelen. Veel water drinken en rusten, raad ik u aan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    [Nee, dat kan ze niet :Y) alleen slechte dingen ^^]

    Leslie Day
    Ik weet niet hoe Nate het echt voor elkaar krijgt, maar ik kom met een zachte schreeuw klaar. Mijn ademhaling gaat gejaagd en ik kijk dan naar Nate. De bobbel in zijn broek is heel duidelijk te zien, maar eerst moet ik echt even op adem komen.


    Nate
    Ik glimlach, druk een kusje op haar lies, ga naar boven en streel even over haar wang waarna ik een kus op haar lippen plant.
    Ik luister naar haar snellere ademhaling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate drukt nog een kusje op mijn lies, waardoor er net een rilling door me heen trekt. 'Pestkop,' beschuldig ik hem dan. Hij komt weer bij me en streelt over mijn wang. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik kijk hem aan. 'What do you want?' fluister ik dan. Ik breng mijn hand richting de bobbel in zijn broek en streel er dan zachtjes over. Zijn boxer zal wel knellen denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ze zegt dat ik niet over haar weet en ik kniel bij haar neer, zodat ik op ooghoogte ben. 'Arm kind, heeft je moeder je nooit iets over mij vertelt? Niet dat zij al zo lang er vanaf weet dat ik nog besta. Je moet weten, je moeder en ik zijn door verschillende mannen een demon geworden. Zij door je vader en ik door een man uit het dorp waar we toen nog woonde. En raad eens, ik kan visioenen zien. Dacht je dat ik niet wist wie je was, toen je met Jake verscheen bij mijn deur? Toen Leslie weg was gehaald door Nate?' en ik kijk haar aan. 'Precies. Dus doe nu maar gewoon iets. Manipuleer een mens en laat diegene iets slechts doen. Gevecht, stelen, wat dan ook. Dan zal je zien dat het leuk is.' Ik glimlach naar Katherine, ik wil haar namelijk niet bang maken ofzo. Eerlijk waar niet. Ik heb het beste voor met Katherine, daarom doe ik dit ook. Katherine is een demon en ik leer haar hoe ze dat moet zijn.

    Leslie Day
    Nate gaat door en ik kreun iets harder wanneer er zelfs een vierde vinger bij me naar binnen gaat. 'I-ik kom bijna,' haper ik dan als ik voel dat een hoogtepunt al snel dichterbij komt. Het laken klem ik nog steviger vast tussen mijn handen en mijn ademhaling is zwaar.


    Katherine
    Ze knielt bij me neer zodat ze op gelijke hoogte als mij is, 'Arm kind, heeft je moeder je nooit iets over mij vertelt? Niet dat zij al zo lang er vanaf weet dat ik nog besta. Je moet weten, je moeder en ik zijn door verschillende mannen een demon geworden. Zij door je vader en ik door een man uit het dorp waar we toen nog woonde. En raad eens, ik kan visioenen zien. Dacht je dat ik niet wist wie je was, toen je met Jake verscheen bij mijn deur? Toen Leslie weg was gehaalt door Nate?' Vraagt ze, bijna wil ik haar vertellen dat ik ook een gave heb.. Maar bedenk me dan dat ze dat of al weet of het 'Precies. Dus doe nu maar gewoon iets. Manipuleer een mens en laat diegene iets slechts doen. Gevecht, stelen, wat dan ook. Dan zal je zien dat het leuk is.' Zegt ze dan. Ik kijk om me heen en zie dan een man uit de zij deur van een soort kroeg lopen en loop dan naar hem toe en probeer hetzelfde als Luna deed, wat eigenlijk best makkelijk leek te zijn. 'Zie je de juwelier aan de overkant van de straat? Ik wil dat je daar het raam inslaat , de juwelen pakt waar je bij kunt en dan weg rent' Zeg ik dan en de man liep het steegje uit en deed wat ik had gezegd. Ik moest toegeven dat het leuk was.. In een rare manier maar ik kon voelen wat hij voelde toen ik hem beveelde het te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    O mijn god. Dit was zo zielig.

    Damon is zo lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    O mijn god. Dit was zo zielig.

    Damon is zo lief.


    Wat is er gebeurt?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate drukt nog een kusje op mijn lies, waardoor er net een rilling door me heen trekt. 'Pestkop,' beschuldig ik hem dan. Hij komt weer bij me en streelt over mijn wang. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik kijk hem aan. 'What do you want?' fluister ik dan. Ik breng mijn hand richting de bobbel in zijn broek en streel er dan zachtjes over. Zijn boxer zal wel knellen denk ik.


    Nate
    Ik kreun als ik haar hand op mijn stijve voel door de stof van mijn trainingsbroek. 'jou.' fluister ik zachtjes en trek mijn trainingsbroek naar beneden waardoor ik terug enkel in mijn boxer lig. Mijn hand glijd terug tussen haar benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Katherine geeft me geen antwoord, maar ze doet het wel. Ik glimlach. Goede meid is ze zo. Misschien is ze toch best wel leuk, hoewel ik haar wel een beetje gemanipuleerd heb. Dat kan niet bij volwassen demonen, maar kinderdemonen zijn gewoon minder sterk. Ach, zo erg is het toch niet? Want doordat ik haar een beetje gemanipuleerd heb, zal ze het ook wel leuk vinden. Ik zie hoe een man naar de overkant gaat en dan bij de juwelier een ruit inslaat. Hij pakt juwelen en rent er mee weg. Ik grijns. 'Goed zo, Katherine,' zeg ik dan. 'Laten we maar teruggaan. Anders heb je straks nog een ongeruste vader.' Ik laat de manipulatie wegvloeien, zodat ze ook niet meer de neiging heeft om andere mensen het verkeerde pad op te sturen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurt?


    Elene was haar ketting kwijt, doordat die eraf gerukt was door die Alzachry, of hoe je zijn naam ook spelt. En Damon kwam die terugbrengen, hij zei dat hij van haar hield, maar liet het haar ook weer vergeten... Zo zielig en lief <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Nate
    Ik kreun als ik haar hand op mijn stijve voel door de stof van mijn trainingsbroek. 'jou.' fluister ik zachtjes en trek mijn trainingsbroek naar beneden waardoor ik terug enkel in mijn boxer lig. Mijn hand glijd terug tussen haar benen.


    Leslie Day
    Hij kreunt en dat alleen door met mijn hand over zijn stijve te gaan. Ik moet er zachtjes om lachen en Nate fluistert dat hij mij wil. Hij ontdoet zichzelf van zijn trainingsbroek en ligt er enkel nog in zijn boxer. Zijn hand verdwijnt dan tussen mijn benen. 'Nee nee nee nee nee,' zeg ik met een lachje. Ik pak zijn hand daar vandaan en kijk hem aan. 'Jij gaat genieten,' zeg ik dan. Ik druk een kus op zijn lippen en ga dan echt boven hem hangen. Ik trek, al zij het met een beetje moeite, zijn boxer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.