• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ugh, is ze echt zo dom? 'Omdat je een demon bent, die horen dat soort dingen te doen. Zie het als je plicht,' zeg ik tegen haar. Ik ga achter een man lopen. 'Het is heel simpel,' zeg ik tegen Katherine. 'Kijk maar.' Ik ga naast de man lopen en kijk hem aan. Ik vang zijn blik. 'Ga met me mee,' dwing ik hem en hij kan niet weigeren. Hij loopt mee naar het steegje en ik kijk hem aan. 'Ik wil dat je een man gaat beroven, maar doe het opvallend. Ga in een gevecht met hem.' De man herhaalt mijn woorden en loopt de steeg dan weer uit. 'Kijk maar wat er gebeurt, Katherine.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Omdat je een demon bent, die horen dat soort dingen te doen. Zie het als je plicht,' Zegt ze dan en gaat achter een man lopen, 'Het is heel simpel, kijk maar.' Zegt ze dan en gaat naar de man lopen en kijkt hem aan, 'Ga met me mee' Dwingt ze hem op een rare manier en ik volg haar en de man naar het steegje. 'Ik wil dat je een man gaat beroven, maar doe het opvallend. Ga in een gevecht met hem. Kijk maar wat er gebeurt, Katherine.' Zegt ze dan als de man het steegje uitloopt en ik volg hem met mijn ogen, de man pakt opvallend de portemonnee uit de jaszak van een man en die man vraagt wat hij aan het doen is. Hij slaat de man tegen zijn kaak en ze beginnen te vechten. 'Dat wil ik niet doen.' Zeg ik vervolgens, ik kon voelen wat de man voelde, hij wilde het niet doen maar kon niet anders.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Katherine doet wat ik zeg en volgt wat er gaat gebeuren. Er staat een zelfgenoegzame glimlach op mijn gezicht en ik zie hoe alles in werking gaat zoals ik dat wil. Ze raken in een gevecht en omstanders blijven naar ze kijken. Sommige zitten zich te bedenken wat te doen en ik zie iemand de politie bellen. Ach, het is leuk voor zolang het duurt. Katherine zegt dan dat ze het niet wil doen. 'Ach, kom op Kath, je zal zien hoe leuk het is,' zeg ik dan tegen haar. 'Doe het. Anders zal ik ervoor zorgen dat je moeder slechte dingen over je te horen krijgt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ach, kom op Kath, je zal zien hoe leuk het is. Doe het. Anders zal ik ervoor zorgen dat je moeder slechte dingen over je te horen krijgt.' Zegt ze dan. 'Wat voor slechte dingen?' Vraag ik haar, ik had niets gedaan.. Toch?

    {Eten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Omg, Nick is ineens een klein meisje ^^]

    Luna Day
    Katherine vraagt aan me wat voor slechte dingen. 'Doe het nou maar, oké? Ik weet genoeg slechte dingen over je en anders kan ik je wel iets slechts láten doen. Dus of je doet het vanuit jezelf... Of ik dwing je om het te doen. Jouw keuze,' zeg ik met een glimlach.


    [moet etne]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Braxlin
    Ik blijf m'n schouders recht houden, terwijl ik op zijn schoot zit en neem zijn hand gewoon vast om met zijn vingers te beginnen spelen.
    "Het is vast niets." glimlach ik. Plots ben ik degene die hem geruststel... Iets in me is gewoon veranderd. Ik haat het om mezelf zo zwak te zien en daarom heb ik me voorgenomen om niet meer zwak te zijn. Wat er ook komt.

    Axton
    Ik leun wat op mijn ellebogen, zodat ik haar wat beter kan zien en bijt op mijn lip. Waarom heb ik haar nu weer de keus gegeven?
    Oh ja, omdat ik hier, ondanks en eigenlijk vooral door haar geplaag, enorm van geniet. M'n ogen blijven haar volgen in al haar bewegingen.


    Joshua
    Ik knik iets glimlachend en dan komt de dokter. 'Meneer Devine en mevrouw Evermore?'
    Ik trek Braxlin recht en volg de dokter dan.

    Alexi
    Mijn handen glijden over mijn eigen lichaam naar de ander kant van mijn shirt en ik kijk hem iets ondeugend aan waarna ik die met trage bewegingen over mijn hoofd trek. Ik beweeg nog steeds langzaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate laat ons vallen op het bed en ik maak een zacht geluidje als hij in mijn kont knijpt. Hij maakt de knoop van mijn broek open en stroopt die dan langzaam af. Ik kreun zachtjes door de kusjes die hij over heel mijn lichaam drukt. Nate is heel voorzichtig en ik bijt op mijn lip om niet meer te kreunen.


    Nate
    Ik trek dan haar slipje ook uit waardoor zij nu de enige is die volledig naakt ligt. Ik begin over haar lipjes te wrijven en breng mijn hoofd iets dichter zodat ik ook kusjes kan drukken. Ik voel even of ze al nat is en laat een vinger bij haar naar binnen glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel hoe mijn slipje uitgetrokken wordt en bedenk me dan iets. 'Gemeen,' fluister ik tegen hem. Aangezien ik nu degene ben die helemaal naakt is, terwijl Nate nog zijn boxer en zelfs een trainingsbroek aan heeft. Ik kreun weer zachtjes en iets harder als hij dan een vinger bij me naar binnen laat glijden. Ik ben al nat geworden en kijk dan met een opgewonde blik naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik lach zachtjes en laat nog een vinger bij haar naar binnen glijden en beweeg die rustig. Mijn lippen maken ondertussen kennis met haar clitje en ik probeer het zo lekker mogelijk voor haar te doen. Mijn andere hand ligt voor steun op haar heup.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate lacht zachtjes en ik sluit mijn ogen weer als hij nog een vinger bij me naar binnen laat glijden. Mijn ogen gaan gelijk weer open, een klein beetje van de schrik, als ik zijn lippen bij mijn clitje voel. Een kreun rolt weer over mijn lippen en ik bijt op mijn lip. 'Ga door,' fluister ik dan en druk mijn hoofd in het kussen om mezelf niet rare dingen te laten doen. Zoals in een sekmachine veranderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik pers er met gemak nog een 3de vinger bij en lik voorzichtig over haar clitje aangezien het een gevoelige plek is.
    Ik vraag me wel af hoeveel vingers ze aankan. 'Leslie wat is het maximum van vingers?' glimlach ik naar haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    Ik knik iets glimlachend en dan komt de dokter. 'Meneer Devine en mevrouw Evermore?'
    Ik trek Braxlin recht en volg de dokter dan.

    Alexi
    Mijn handen glijden over mijn eigen lichaam naar de ander kant van mijn shirt en ik kijk hem iets ondeugend aan waarna ik die met trage bewegingen over mijn hoofd trek. Ik beweeg nog steeds langzaam.

    Braxlin
    We lopen mee naar binnen en ik ga op een van de twee stoelen voor de bureau van de dokter zitten.
    "We hebben de uitslag." begint de dokter meteen. "Ik vrees dat het een niet al postitieve situatie is waarin u bent beland..."
    Ik kijk de dokter ongeduldig aan. Kan hij het nou niet gewoon zeggen.
    "Mevrouw Evermore... U hebt darmkanker. Er is misschien nog iets aan te doen. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden, dus met chemotherapie kunnen we u nog redden. Het wordt heel vermoeiend. Iedereen reageert wel anders op chemo, maar velen worden er ziek van en verliezen hun haren."
    Mijn gedachten waren blijven haperen bij kanker. Zo'n walgelijk woord. Hoe kan ik het nu hebben? Kanker is iets wat andere mensen overkomt. Maar niet mij. Het eerste wat ik denk is: papa mag het niet weten.
    Nee, ik ga hem niks zeggen. Ik overwin die kanker en laat hem erbuiten. Dan moet hij niet lijden, samen met mij. Als het kon, zou ik het zelfs voor Joshua verzwijgen, maar die had het nu gehoord en zou me moeten vervoeren en zou m'n haren zien verdwijnen... Die optie was er niet.
    1 ding was duidelijk. Ik zou die kanker overwinnen. Ik heb nu eindelijk geluk gevonden in mijn leven. Ik ben niet bereid het nu al op te geven. Ik bal mijn handen tot vuisten, terwijl ik voor me uit staar. Nee, die kanker gaat me niet klein krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Er komt weer een vinger bij me naar binnen en ik kreun weer zachtjes. Hij likt weer en ik grijp met mijn handen in de lakens. Hij glimlacht naar me en vraagt me wat het maximum vingers is. 'Wat dacht je van een babyhoofdje?' zeg ik tegen hem. Aangezien ik van Katherine ben bevallen destijds, is het aardig rekbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Kanker? Het woord blijft hangen en het liefst wil ik nee gillen. Ik ben opvallend stil en kijk strak voor mijn hoofd. Het kan niet, het mag niet! Verdomme, waarom moet het juist Braxlin zijn die kanker krijgt? Mijn grip om haar hand versterkt iets. Ik ben bang om haar los te laten, alsof ze elk moment door mijn vingers kan glippen en verdwijnen in de diepte. 'Wanneer begint de chemo?' vraag ik dan stilletjes.

    Nate
    Mijn lippen vormen even een o. Ik voel me nu even stom maar doe dan gewoon verder. Na een tijdje pers ik er nog een 4de vinger bij.
    Mijn tong speelt terug met haar clitje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    [Omg, Nick is ineens een klein meisje ^^]

    Luna Day
    Katherine vraagt aan me wat voor slechte dingen. 'Doe het nou maar, oké? Ik weet genoeg slechte dingen over je en anders kan ik je wel iets slechts láten doen. Dus of je doet het vanuit jezelf... Of ik dwing je om het te doen. Jouw keuze,' zeg ik met een glimlach.


    [moet etne]


    Katherine
    'Doe het nou maar, oké? Ik weet genoeg slechte dingen over je en anders kan ik je wel iets slechts láten doen. Dus of je doet het vanuit jezelf... Of ik dwing je om het te doen. Jouw keuze,' zegt ze dan met een glimlach. 'Je weet niets over mij' Bracht ik er tegenin, omdat dat gewoon niet kon, ik wilde dit niet doen. Ik wilde geen mensen dwingen, 'Wat zou ik ze dan moeten laten doen?' Vroeg ik haar dan vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling