• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij trekt zijn motor jack aan en pakt zijn spullen bij elkaar. 'Heeft ze een tweelingzus?' vraag ik en kijk Nick even vragend aan. Dan loop ik de kamer uit, om vervolgens naar buiten te gaan. Op naar mijn motor. 'Zullen we weer aangehouden worden, denk je?' vraag ik met een lachje aan Nick, waarna ik mijn helm opzet.

    Luna Day
    Katherine kijkt rond in de kamer en vraagt dan wat ik bedoel. Ik kijk naar haar en lach zachtjes. 'Nou, iets slechts gedaan. Mensen het leven zuur gemaakt? Mensen gepest? Ze slechte dingen doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ik hoor haar zachtjes lachen voordat ze het uitlegt. 'Nou, iets slechts gedaan. Mensen het leven zuur gemaakt? Mensen gepest? Ze slechte dingen laten doen?' Ik had één keer zoiets gedaan.. Maar dat deed er nu niet toe toch? 'Mischien' Zei ik vervolgens, 'Waarom?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik lach weer. Hier ga ik nog plezier in krijgen. 'Kom mee, Katherine. Dan gaan we samen gezellig de stad in,' zeg ik dan. Ik pak mijn jas en trek die aan. 'Heb je een jas? We willen natuurlijk niet dat je kou vat,' zeg ik met een ironische toon. Ze is een demon, die krijgen het niet zomaar koud.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    O MIJN GOD!

    Ik loop hier fucking te janken. OMG OMG OMG. Tvd, zo zielig. Aflevering 6 van seizoen 2, aan het einde. Katherine die ervoor gezorgd heeft da Jenna zichzelf bijna had doodgestoken en Elena die tegen Stefan zegt dat het voorbi is. En Stefan zijn lip trilt helemaal n hij huilt. omg


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, andere karakters. Zelfde uiterlijk.' Zeg ik als ze vraagt of Leslie een tweelingzus heeft. Ik loop achter haar aan naar buiten, 'Zullen we weer aangehouden worden, denk je?' Vraagt ze dan als ik op mijn moter stap. 'Nee, die zijn we dan al lang voorbij' Zeg ik met een grijns en zet mijn helm op en doe de motor aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, die aflevering. ... Prepare for a sad Damon volgensmij in seizoen 3.. Die is zo zielig.. Hij huilt..


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Kom mee, Katherine. Dan gaan we samen gezellig de stad in,' Zegt ze en ze pakt een jas en trekt die aan, 'Heb je een jas? We willen natuurlijk niet dat je kou vat,' Zegt ze dan met een enigszins ironische toon. Ik concentreer me en laat mijn jas verschijnen en trek die dan aan, 'Wat gaan we doen in de stad?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik vind het nog redelijk knap dat ze een jas kan laten verschijnen. Ze vraagt wat we gaan doen in de stad. 'Dat zie je zo wel. We gaan wat plezier beleven. Demonendingen doen.' Ik steek mijn hand naar haar uit. 'Kom, dan flits ik ons erheen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik flits ons naar de straat van de dokter. Dan trek ik haar zachtjes mee naar het huis.
    We gaan de wachtkamer binnen en ik trek haar op mijn schoot.

    Alexi
    Ik glimlach en kijk even om me heen, staat er hier een stereo?Ik sta recht en zie dan de stereo. Ik sluit mijn muziek er op aan en leg een leuk liedje op waar dat je op kan strippen. Ik begin iets met mijn heupen te bewegen en kijk hem uitdagend aan.

    Braxlin
    Ik blijf m'n schouders recht houden, terwijl ik op zijn schoot zit en neem zijn hand gewoon vast om met zijn vingers te beginnen spelen.
    "Het is vast niets." glimlach ik. Plots ben ik degene die hem geruststel... Iets in me is gewoon veranderd. Ik haat het om mezelf zo zwak te zien en daarom heb ik me voorgenomen om niet meer zwak te zijn. Wat er ook komt.

    Axton
    Ik leun wat op mijn ellebogen, zodat ik haar wat beter kan zien en bijt op mijn lip. Waarom heb ik haar nu weer de keus gegeven?
    Oh ja, omdat ik hier, ondanks en eigenlijk vooral door haar geplaag, enorm van geniet. M'n ogen blijven haar volgen in al haar bewegingen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine
    'Dat zie je zo wel. We gaan wat plezier beleven. Demonendingen doen.' Zegt ze en ze steekt haar hand naar me uit, 'Kom, dan flits ik ons erheen.' Zegt ze vervolgens en ik pak haar hand vast. Wat was ze van plan?


    Don't be like the rest of them, darling

    Okay...
    Ik ga eerst even heel nodig plassen xd en dan reageren ^^ ik had over de post van Nixk heengekeken aangezien tvd zo awesomr is ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik lach om wat Nick antwoord. 'Ja, waarschijnlijk wel ja. Klinkt als een uitdaging,' lach ik dan. Ik stap ook op en zet mijn motor aan. Even draai ik het gas lekker open zodat je het geluid echt hoort en daarna rijd ik weg.

    Luna Day
    Katherine pakt mijn hand vast en ik flits ons dan naar een steegje in de stad. Mooi, die is leeg. Anders had ik gelijk al iemand moeten... [compalled.... hoe heet dat in het nederlands? xd] ''dwingen''. 'Kom mee, dan gaan we slachtoffers zoeken,' zeg ik dan. Ik heb haar hand losgelaten en begin met lopen. 'Het is heel simpel. Je gaat gewoon in iemands gedachten en laat ze dan slechte dingen doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, waarschijnlijk wel ja. Klinkt als een uitdaging,' Zegt ze lachend, ze stapt ook op en zet haar motor aan waarna ze wegrijd. Mischien een paar seconden daarna rij ik ook weg en ga ik naast haar rijden waarbij ik nog wat sneller ga rijden en nu voor haar rijd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick rijdt in eerste instantie naast me, maar gaat dan heel irritant voor me rijden. Ik vernauw mijn ogen licht en geef meer gas, zodat ik hem weer voorbij rijd. Ik draai de grote weg op en zigzag dan tussen de auto's door. Dit is altijd een geweldig gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Luna flitst ons naar de stad en al bijna direct word ik weer overspoelt door de emoties van andere mensen, 'Kom mee, dan gaan we slachtoffers zoeken, het is heel simpel. Je gaat gewoon in iemands gedachten en laat ze dan slechte dingen doen.' Zegt ze dan en ik kijk haar aan terwijl ik naast haar loop. 'Waarom zou ik dat doen?'


    Don't be like the rest of them, darling