• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    'Je weet dat ik van mijn eigen privacy houd,' zeg ik dan tegen hem. Zelf val ik wel altijd bij anderen naar binnen, maar dat is anders. Hij vraagt dan wat we gedaan hebben in de stad en ik lach. 'Relax, dude, we hebben gewoon wat lol gemaakt. Ik heb haar laten zien hoe een demon is en geloof me, ze deed het behoorlijk goed. Hoe ze die man manipuleerde.' Ik bekijk even mijn nagels en kijk dan Nick aan. 'Hoewel, ik heb haar natuurlijk een beetje geholpen. Kinderdemonen zijn tenminste nog beïnvloedbaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Relax, dude, we hebben gewoon wat lol gemaakt. Ik heb haar laten zien hoe een demon is en geloof me, ze deed het behoorlijk goed. Hoe ze die man manipuleerde. Hoewel, ik heb haar natuurlijk een beetje geholpen. Kinderdemonen zijn tenminste nog beïnvloedbaar.' Zei Luna en ik werd kwaad, maar hielt me nog even in en liep naar Katherine, 'Ga maar alvast naar de kamer, ik kom er zo aan' Zeg ik dan en ze knikt en loopt de kamer uit en ik loop vervolgens naar Luna. 'Je hebt haar gedwongen om iemand iets te bevelen?' Verduidelijkte ik haar, en je kon waarschijnlijk in mijn stem horen dat ik kwaad was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik houd mijn hoofd een tikkeltje scheef als Nick zegt dat Katherine maar alvast beter de kamer uit kan gaan. Hij loopt naar me toe, zodra Katherine de kamer uit is. 'Je hebt haar gedwongen om iemand iets te bevelen?' Ik moet er om lachen. 'Nah, ga je nu de boze vader uitspelen?' zeg ik sarcastisch tegen hem. 'Het enige wat ik heb gedaan, is haar laten zien hoe leuk het is om een demon te zijn.' Ik trek mijn wenkbrauwen even op naar Nick als in; ja, wat moet je dan?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Nate
    Ik kreun terug nu genietend en trek haar gezicht dichter naar me toe en draai ons makkelijk om zodat ik nu boven haar lig én ga zo verder zonder het tempo te veranderen. Mij handen staan nu als steun naast haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik houd mijn hoofd een tikkeltje scheef als Nick zegt dat Katherine maar alvast beter de kamer uit kan gaan. Hij loopt naar me toe, zodra Katherine de kamer uit is. 'Je hebt haar gedwongen om iemand iets te bevelen?' Ik moet er om lachen. 'Nah, ga je nu de boze vader uitspelen?' zeg ik sarcastisch tegen hem. 'Het enige wat ik heb gedaan, is haar laten zien hoe leuk het is om een demon te zijn.' Ik trek mijn wenkbrauwen even op naar Nick als in; ja, wat moet je dan?


    Nick
    'Nah, ga je nu de boze vader uitspelen?' Vraagt ze sarcastisch, 'Het enige wat ik heb gedaan, is het laten zien hoe leuk het is om een demon te zijn.' Zegt ze en ze trekt haar en ze trekt haar wenkbrauwen even naar me op alsof ze wilde zeggen ''Ja, wat moet je dan?'' 'Ik had je gevraagd op haar te letten, niet om haar te bevelen andere mensen slechte dingen te laten doen. En ik had je gewaarschuwd dat als je iets met haar deed ik je weet te vinden en je wilt echt geen ruzie met mij.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens lig ik onder en zijn zijn handen naast mijn hoofd als steun. Ik kijk hem aan en kus hem dan zachtjes, terwijl ik hem zijn gang laat gaan. Ik leg mijn handen op zijn kont neer en knijp er dan een keertje in, dat is gewoon wraak aangezien hij precies hetzelfde bij mij deed.

    Luna Day
    'Ik had je gevraagd op haar te letten, niet om haar te bevelen andere mensen slechte dingen te laten doen. En ik had je gewaarschuwd dat als je iets met haar deed ik je weet te vinden en je wilt echt geen ruzie met mij.' Ik zucht een keer. 'Je kan niet zeggen, dat ik niet op haar gelet heb, want dat heb ik wel degelijk gedaan. En jij bent degene die er een probleem van maakt.' Ik zwijg heel even. 'Nickie.' Hij haat die naam, dat weet ik. Ik grijns dan naar hem, hij kan me echt niets maken, ondanks dat hij een oudere demon is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik schrik even als ik haar handen op mijn kont voel en grijns dan lichtjes. Ik versnel het tempo en probeer ook diep te gaan tegelijkertijd zodat ze ook goed kan genieten. Met mijn ene hand masseer ik haar borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Je kan niet zeggen, dat ik niet op haar gelet heb, want dat he ik wel degelijk gedaan. En jij bent degene die er een probleem van maakt.' Zegt ze en ze zwijgt even, 'Nickie' Zegt ze en bij de naam word ik alleen maar kwaden en ben ik in een flits bij haar en druk ik haar naar achteren op haar bed, met mijn hand tegen haar keel.


    Don't be like the rest of them, darling

    TOPIC


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach als Nate ervan lijkt te schrikken, maar zie dan de lichte grijns op zijn gezicht. Nate gaat dan sneller, maar op de een of andere manier ook dieper. Het voelt nog veel intenser en de adem wordt me even benomen. Ik kreun dan zacht uit en druk mijn lippen in zijn hals en druk er allemaal kusjes.

    Luna Day
    Ik maak een verstikkend geluidje als Nick ineens op me afkomt en me op mijn bed drukt. Zijn hand drukt tegen mijn keel en even krijg ik geen adem. Dan grijns ik lichtelijk. Ik trek mijn knie vol omhoog in zijn maag en draai ons om. 'Dat had je niet moeten doen,' zeg ik tegen hem. Ik stomp hem in zijn maag en spring dan van het bed af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kreun lichtjes door haar lippen in mijn hals en voel dat ik bijna ga komen. Ik probeer het orgasme tegen te houden omdat ik haar ook wil laten klaarkomen. Ik leg haar been op mijn schouder waardoor ik nog dieper stoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Dat had je niet moeten doen,' Zegt ze tegen me wanneer ze ons omdraait waardoor ik ineens onder lig, ze stompt me in mijn maag en springt dan van het bed af. 'Ik doe wel eens meer dingen die ik niet had moeten doen' Mompel ik waarna ik haar tegen de muur druk, 'En ik had jouw gewaarschuwd dat je me niet kwaad moet maken, want daar ga je spijt van krijgen.' Zeg ik en houd met mijn handen haar handen vast zodat ze ze niet kan bewegen en druk tegelijkertijd haar luchtpijp dicht zodat ze weer niet kan ademen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate legt mijn been, met gemak, over zijn schouder en komt dan nog dieper in me. Ik kreun harder en heb mijn ogen gesloten. Ik bijt op mijn lip, maar kan niet voorkomen dat ik alsnog luidruchtig klaarkom.

    Luna Day
    Nick drukt me tegen de muur en zegt dat hij me gewaarschuwd had, dat ik hier spijt van ga krijgen. Hij zorgt er weer voor dat ik geen lucht krijg en ik probeer hem weg te duwen in eerste instantie. Mijn ademhaling gaat steeds moeilijker, omdat de lucht verdwijnt. Dan laat ik me gewoon verdwijnen en verschijnen in het bos. Ik wrijf even langs mijn keel en kom weer op adem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Als ze klaargekomen is laat ik mijn lichaam toe om ook te komen. Mijn spieren trillen en ik laat me vlug naast haar vallen aangezien ik anders op haar terecht zou komen. Mijn ademhaling gaat snel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate legt mijn been, met gemak, over zijn schouder en komt dan nog dieper in me. Ik kreun harder en heb mijn ogen gesloten. Ik bijt op mijn lip, maar kan niet voorkomen dat ik alsnog luidruchtig klaarkom.

    Luna Day
    Nick drukt me tegen de muur en zegt dat hij me gewaarschuwd had, dat ik hier spijt van ga krijgen. Hij zorgt er weer voor dat ik geen lucht krijg en ik probeer hem weg te duwen in eerste instantie. Mijn ademhaling gaat steeds moeilijker, omdat de lucht verdwijnt. Dan laat ik me gewoon verdwijnen en verschijnen in het bos. Ik wrijf even langs mijn keel en kom weer op adem.


    Nick
    Wanneer ze verdwijnt laat ik me verschijnen op een aantal plaatsen en zie haar dan weer in het bos, 'Heb je je ooit afgevraagd of ik een kracht heb? Zoals jij visioenen kunt zien?' Vraag ik haar dan.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling