• MI6: de Britse geheime dienst.
    De organisatie die in de schaduwen werkt om Groot Britanië veilig te houden voor al haar inwoonders. Het bestaat uit tecnici, sluipschutters en geheim agenten. MI6 wordt geleid door M met strakke hand. Van M krijgt iedere geheim agent zijn of haar opdrachten en zij maakt ook de belangrijkste beslissingen. Q is de baas van alle technische snufjes en zit eigenlijk altijd in zijn 'nerd cave' nieuwe dingen uit te vinden en dingen te hacken.


    Personages:
    - Benjamin Daniel Quinn 'Q' - Sylvesti
    - Curlies
    - Elena Harrison '009' - ForbesBrooks
    - Merida Freya Krayev '008' - Seaver
    - Audrey Zoe O'Brian '007' - OhMyZiam
    - Sam Jackson Wayland '004' - Tolkien
    - Chase Jake Almeida - OhMyZiam
    - Jared Flynn Thomas 'Ross Flee' - MindBreaker
    - Flynn Connor Cameron '001' - MindBreaker
    - Isiz Laine Fairchild - Gamgee
    - Jillian Morgan 'M' - Sylvesti


    Lijstje:
    Naam:
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    Leeftijd: (19+)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    speltopic


    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: Benjamin Daniel Quinn
    Alias: Q
    Leeftijd: 19
    Karakter: Op het eerste gezicht is Benjamin een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naief, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn en heeft een minderwaardigheidscomplex. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn intresse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naive, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Uiterlijk:


    Benjamin is zo'n 1.85 lang en nou niet erg gespiert, al heeft hij ze wel. Hij heeft kort bruin haar dat vaak erg warrig zit. Zijn ogen zijn bruin-groenig en hij glimlacht eigenlijk altijd wel.


    Bowties were never Cooler

    Mag ik alvast een meisje reserveren? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    sure


    Bowties were never Cooler

    Ik wil ook graag een meisje reserveren.

    Twijfel.... Ik wil eigenlijk wel een meisje reserveren, als het mag?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okay. Prima. Als een van jullie M wil zijn, zou dat heel fijn zijn. Probeer ook wat met leeftijden te varieren


    Bowties were never Cooler

    Wauw, dit lijkt me echt een leuke rpg, mag ik een meisje reserveren, ik vul hem deze avond nog in x


    Het orakel van Delphi.

    Okay, hierna zet ik de meisjes stroom even stop


    Bowties were never Cooler

    IKDOEMEEIKDOEMEEIKDOEMEE.

    Gimme a guy. ^^ En ik zou ook graag een meisje willen. Als ik ook een jongen neem, lijkt me dat niet echt een probleem. ^^


    help

    Naam:
    Audrey Zoe O'Brian.
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    007 -oke dit is best wel cool ahah-
    Leeftijd: (19+)
    20 jaar.
    Karakter:
    Audrey is een echt vechtbeest, wanneer je het tegen haar opneemt weet je het bijna zeker dat je het kan schudden. Ze is erg leergierig en houdt ervan om anderen te helpen. Als je haar op straat zou zien lopen, zou je denken dat het een echt meisje-meisje is. Dit is niet helemaal correct, Audrey houd niet van die typische-meisjes dingen.
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    Jennifer Lawrence

    Audrey heeft blond haar dat mooi over haar schouders valt. In haar blauwe ogen is altijd een twinkeling te zien. Verder draagt ze graag lekker zittende kleding. Het maakt haar niet zoveel uit hoe ze eruit ziet. Audrey is niet heel groot.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 18:56 ]


    Het orakel van Delphi.

    Meisje en jongen is idd goed. No problemo


    Bowties were never Cooler

    Mag mijn jongen opgeleid zijn als sluipschutter en dan uiteindelijk in het veld ingezet geweest zijn? Als dat een zin is?


    help

    Naam: Sam Jackson Wayland. Aangezien hij de naam Sam haat, en de naam Jackson nog meer, stelt hij zichzelf voor als Jack.
    Alias: 007. I had to. 004
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Karakter: Op het eerste zicht lijkt Jack het type dat zich niet veel aantrekt van wat er om zich heen gebeurt. Eigenlijk is dat ook wel zo. Hij kan zich volledig focussen op één enkel voorwerp of op één enkele persoon en de rest om zich heen vergeten.
    Jack heeft een geweldige karaktertrek die bij sommigen misschien ver te zoeken is: Vertrouwen. Als iemand hem in vertrouwen neemt, zal hij dit vertrouwen amen en nooit niet schenden. Ook niet als er op hem gedreigd wordt, bijvoorbeeld met belangrijke informatie die hij misschien, of misschien niet weet. Als hij het weet, zal hij het nooit van zijn leven vertellen. Hij is een doorzetter, koppig en laat zich niet makkelijk ompraten.
    Jack heeft weinig zwakke plekken en er zijn amper mensen die die zwakke plekken kennen.
    Jack is nogal impulsief. Hij heeft een goede intuïtie, een intuïtie die het haast nooit mis heeft. Hierop vertrouwt hij dan ook, en als hij impulsief handelt, komt het bijna altijd tot een goed einde. Natuurlijk kan het ook grandioos verkeerd lopen...
    Jack is nogal vrijpostig, maar op een grappige manier. Hij is humoristisch, maar vaak ook op een ironische, misschien ietwat sarcastische manier. Sommigen kunnen zijn humor misschien verkeerd begrijpen, maar dat ligt nooit aan Jack zelf.
    Jack is intelligent. Hij heeft een hoog IQ en heeft goede mensenkennis. Hij kan af en toe ietwat streng zijn, en is ook wel snel aangebrand, maar over het algemeen hangen mensen vaak om hem heen.
    Jack lijkt perfect, geweldig, onverslaanbaar, maar dat is hij niet. Hij voelt zich ongelofelijk snel schuldig en heeft een duistere kant. Het is een kant die bijna nooit bovenkomt, omdat hij niet wilt dat iemand ervan weet. Dit komt ook doordat zijn verleden zo mysterieus is. Als iemand hem erover vraagt, kan hij heel kwetsende dingen doen en zeggen.
    Uiterlijk:




    Leonardo DiCaprio.
    Jack heeft een vrij atletisch figuur. Hij lijkt niet bijster sterk, maar zijn kracht is dan ook niet bruut. Het is eerder het kennen van het menselijk lichaam en weten hoe je daarmee om kan gaan. Jack heeft sterke handen. Hij heeft al meer dan eens een glas kapot geknepen in momenten van woede. Hij reageert deze woede niet echt op anderen af, maar het is best wel eng om zijn gezicht te zien als hij kwaad is.
    Jack ziet er nonchalant uit, maar zijn blik kan snel veranderen, net zoals de uitdrukking op zijn gezicht. Hij kan zijn uitdrukkingen perfect in de hand houden tegenover vijanden, maar tegenover vrienden laat hij meestal zien hoe hij zich echt voelt.
    Jacks haar is blond en zit meestal wild door elkaar. Hij haat gel en perfect liggende kapsels.
    Zijn ogen zijn groen, diepgroen. Hij heeft diepe ogen waar je snel in kan verdwalen. Niet dat hij dit als een 'kracht' of zo gebruikt. Het gebeurt dikwijls nogal per ongeluk en het is moeilijk om je blik los te scheuren van die ogen.
    Ze zijn scherp en geconcentreerd. Zijn wenkbrauwen staan meestal bedenkelijk, maar toch is er altijd dat ene element waaruit je kan opmaken in welke mood Jack is.
    Jack kleedt zich vrij klassiek. Hij geeft niet echt veel om zijn uiterlijk.
    Extra: Oorspronkelijk was Jack opgeleid als een sluipschutter, maar ook in beweging mist hij haast nooit doel. Nadat bleek dat Jack tot veel meer in staat was dan alleen op gebouwen gaan liggen om mensen neer te schieten, hebben ze hem ook ingezet als veldagent.
    Jacks verleden is complex. Hij spreekt er haast nooit over en er is ook haast niemand die er iets van weet. Wel weet iedereen dat zijn zusje werd vermoord, samen met zijn neef en zijn tante toen ze op reis waren. Het was een moord, geen ongeval. Daar is geen twijfel over.

    Juch. Ik voel me nu zo onorigineel. BUT I DON'T CARE. I will always love him. En ik gebruik Leo echt teveel..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 23:05 ]


    help

    Zeker


    Bowties were never Cooler

    Is alles zo goed ingevult?


    Bowties were never Cooler