• MI6: de Britse geheime dienst.
    De organisatie die in de schaduwen werkt om Groot Britanië veilig te houden voor al haar inwoonders. Het bestaat uit tecnici, sluipschutters en geheim agenten. MI6 wordt geleid door M met strakke hand. Van M krijgt iedere geheim agent zijn of haar opdrachten en zij maakt ook de belangrijkste beslissingen. Q is de baas van alle technische snufjes en zit eigenlijk altijd in zijn 'nerd cave' nieuwe dingen uit te vinden en dingen te hacken.


    Personages:
    - Benjamin Daniel Quinn 'Q' - Sylvesti
    - Curlies
    - Elena Harrison '009' - ForbesBrooks
    - Merida Freya Krayev '008' - Seaver
    - Audrey Zoe O'Brian '007' - OhMyZiam
    - Sam Jackson Wayland '004' - Tolkien
    - Chase Jake Almeida - OhMyZiam
    - Jared Flynn Thomas 'Ross Flee' - MindBreaker
    - Flynn Connor Cameron '001' - MindBreaker
    - Isiz Laine Fairchild - Gamgee
    - Jillian Morgan 'M' - Sylvesti


    Lijstje:
    Naam:
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    Leeftijd: (19+)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    speltopic


    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik kan echt geen foto vinden voor mijn persoon ):

    Ik heb ook lang gezocht, zoek anders op actiefilms, dan kom je op een gegeven moment wel uit op een persoon (:


    Het orakel van Delphi.

    Dan doe je dat later


    Bowties were never Cooler

    Naam: Jared Flynn Thomas
    Alias/schuilnaam: Ross Flee
    Leeftijd: 19
    Karakter: Jared is een typische computernerd en zit al sinds jongs af aan bijna altijd achter de computer. Hij doet graag aan computergames waar veel geweld in zit, en daarom vind hij het ook zo gaaf dat hij van alles mag ontwerpen voor de geheim agenten. Toen hij voor het eerst hoorde over MI6, was hij verkocht. Vanaf die dag was hij helemaal fan van James Bond en droomde hij heel vaak over een leven bij MI6.
    Uiterlijk:



    Qua uiterlijk past Jared op geen enkele manier bij MI6. Hij ziet er jong uit voor zijn leeftijd, waar hij altijd van baalt. Hij fraagt meestal een muts, pet of hoed, omdat zijn haar niet plat wil blijven liggen en alle kanten op springt als hij hem af doet. Als hij zonder hoofddeksel loopt, vinden veel mensen hem schattig, dodelijk, voor een jongen van 19.



    Naam: Flynn Connor Cameron
    Alias: 001
    Leeftijd: 21
    Karakter: Flynn leeft voor zijn werk. Niets of niemand is belangrijker. Vrienden heeft hij niet, omdat hij is opgegroeid in MI6. Zijn moeder was een geheim agente, net zoals zijn vader. Ze horen altijd klaar te staan voor missies, en woonden daarom in MI6. Zijn hele leven al traint Flynn dus voor zijn baan. Vanaf jongs leerde hij hoe mensen het best te vermoorden, maar zelf wil hij dat niet doen. Hij verwond ze alleen en brengt altijd levende criminelen MI6 in. Op zich is dat veel slimmer, want overhoringen kunnen veel opleveren. Voor hem betekenen vrouwen niets meer dan een leuk nachtje.
    Uiterlijk:





    Flynn besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk. Hij is ongeveer 1.96, dat is lang. Hij is ook gespierd, en niet lelijk. Zijn haar moet altijd perfect zitten, anders gaat hij de deur niet uit.

    extra: Wat hij voor iedereen geheim houd, is de waarheid over het litteken op zijn arm. Het heeft de vorm van een huilende wolf, en staat voor een wilde stam in het noorden van Afrika. Toen zijn moeder hoogzwanger was, ging ze toch op missie naar Afrika. Midden in haar reis, werd Flynn geboren. Hij is door een of andere sjamaan beschermd met dat litteken, maar sommige gelovigen zien het als een "teken van de duivel"

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:23 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die eerste is cute hehe


    Het orakel van Delphi.

    Bijdan, maar vooral Jared zijn erg ongeloofwaardig. Proberr daar wat aan te doen aub


    Bowties were never Cooler

    Seaver schreef:
    (...)

    De deel twee van de Titanic die ik gezien heb gaat over dat het honderd jaar geleden is dat het schip gezonken is en dat ze een Titanic twee gebouwd hebben om de Titanic te ere, or something Like That, en dan zinkt dat schip ook weer....
    Dus nu vraag ik mij af waarom ik die gekeken heb in plaats van die waarin Jack weer tot leven komt D:

    Maar Jack is idd nooit doodgegaan. Want volgens mij is een van de eerste scènes van inception (volgens mij is het die film) op het strand. En drie keer raden wie daar spoelt hij dan aan...


    Als je op google titanic 2 intypt, krijg je mijn titanic 2 :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sylvesti schreef:
    Bijdan, maar vooral Jared zijn erg ongeloofwaardig. Proberr daar wat aan te doen aub


    ga het veranderen!


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (...)

    Als je op google titanic 2 intypt, krijg je mijn titanic 2 :P


    Het ziet er niet uit als iets dat ik ooit zou kijken...

    Mag ik anders als er genoeg jongens zijn een meisjes technicus?
    En anders een jongen, sluipschutter...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Meisjes technicus mag

    Hou het maar even bij 1 meisje per persoon, sorry

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik had de naam van mijn technicus veranderd in -> Chase Jake Almeida <- ik weet niet of je het al gezien had ;d


    Het orakel van Delphi.

    Ik heb Jared veranderd


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sylvesti schreef:
    Meisjes technicus mag

    Hou het maar even bij 1 meisje per persoon, sorry


    Geeft niet, als er ooit wel weer meisjes bij mogen dan misschien?
    Dan laat ik het de k ik toch bij één personage


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer beginnen we ?


    Het orakel van Delphi.

    OhMyZiam schreef:
    Wanneer beginnen we ?


    Spoiler alert: you will save yourself