• MI6: de Britse geheime dienst.
    De organisatie die in de schaduwen werkt om Groot Britanië veilig te houden voor al haar inwoonders. Het bestaat uit tecnici, sluipschutters en geheim agenten. MI6 wordt geleid door M met strakke hand. Van M krijgt iedere geheim agent zijn of haar opdrachten en zij maakt ook de belangrijkste beslissingen. Q is de baas van alle technische snufjes en zit eigenlijk altijd in zijn 'nerd cave' nieuwe dingen uit te vinden en dingen te hacken.


    Personages:
    - Benjamin Daniel Quinn 'Q' - Sylvesti
    - Curlies
    - Elena Harrison '009' - ForbesBrooks
    - Merida Freya Krayev '008' - Seaver
    - Audrey Zoe O'Brian '007' - OhMyZiam
    - Sam Jackson Wayland '004' - Tolkien
    - Chase Jake Almeida - OhMyZiam
    - Jared Flynn Thomas 'Ross Flee' - MindBreaker
    - Flynn Connor Cameron '001' - MindBreaker
    - Isiz Laine Fairchild - Gamgee
    - Jillian Morgan 'M' - Sylvesti


    Lijstje:
    Naam:
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    Leeftijd: (19+)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    speltopic


    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:35 ]


    Bowties were never Cooler

    @Tolkien Vind ik prima

    @MindBreaker Er is maar 1 Q maar een technicus mag wel. Een normale geheim agent is zoizo prima


    Bowties were never Cooler

    OhMyZiam schreef:
    Jaa - waarom is Leonardo Di caprio zo knap ?


    I have no idea. JACK. YOU CANNOT BE DEAD. DD:


    help

    Mag ik een meisje reseveren?:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marthe, you are such a sweetheart, seriously.

    Ze wordt een scherpschutter, aangezien er al veel 00's zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tolkien schreef:
    (...)

    I have no idea. JACK. YOU CANNOT BE DEAD. DD:


    Er is een deel twee van de Titanic waar Jack weer tot leven komt ofzo, ik heb hem niet gezien maar hij lijkt me echt gaaf!


    Spoiler alert: you will save yourself

    DamnBieber schreef:
    Mag ik een meisje reseveren?:Y)


    Nee, sorry. Meisjes zitten even vol


    Bowties were never Cooler

    Don't watch it. Seriously. Het is verschrikkelijk.

    I know, Cheryl. I know. Jack is ook een scherpschutter. Maar hij is overgezet naar veldwerk, al gaat hij af en toe nog op gebouwen gaan liggen.


    help

    Lijstje:
    Naam:
    Chase Jake Almeida [uitspreken als almeda]
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    - geen aangezien technici. -
    Leeftijd: (19+)
    26 jaar.
    Karakter:
    Chase is een heel erg berschermend persoon, daarbij houd hij niet van geweld. Toch wou hij wat in de criminologie doen, dus werd hij aangenomen bij de MI6 als technici. Hij is een ster op het gebied van locatie's traceren en hacken. Verder houdt hij wel van een grapje op zijn tijd maar hij kan ook erg serieus zijn.
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    Chase heeft gemillimeterd haar (bijna kaal) en is breedgebouwd. Breed als in spieren. Vroeger deed hij veldwerk, maar omdat hij niet van veldwerk houdt is hij hieruit gestapt. Hij is ongeveer 1.80 m.

    EDIT: ik heb wat dingen aangepast; naam - foto -

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:05 ]


    Het orakel van Delphi.

    MindBreaker schreef:
    (...)

    Er is een deel twee van de Titanic waar Jack weer tot leven komt ofzo, ik heb hem niet gezien maar hij lijkt me echt gaaf!


    Echt you serious ? Maar dat lijkt me best fantasy-stijl aangezien hij dan dus ineens weer levend is haha, (;


    Het orakel van Delphi.

    Nee, technici hoeven geen alias te hebben


    Bowties were never Cooler

    MindBreaker schreef:
    (...)

    Er is een deel twee van de Titanic waar Jack weer tot leven komt ofzo, ik heb hem niet gezien maar hij lijkt me echt gaaf!


    De deel twee van de Titanic die ik gezien heb gaat over dat het honderd jaar geleden is dat het schip gezonken is en dat ze een Titanic twee gebouwd hebben om de Titanic te ere, or something Like That, en dan zinkt dat schip ook weer....
    Dus nu vraag ik mij af waarom ik die gekeken heb in plaats van die waarin Jack weer tot leven komt D:

    Maar Jack is idd nooit doodgegaan. Want volgens mij is een van de eerste scènes van inception (volgens mij is het die film) op het strand. En drie keer raden wie daar spoelt hij dan aan...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inception is een totaal andere film...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Seaver schreef:
    (...)

    De deel twee van de Titanic die ik gezien heb gaat over dat het honderd jaar geleden is dat het schip gezonken is en dat ze een Titanic twee gebouwd hebben om de Titanic te ere, or something Like That, en dan zinkt dat schip ook weer....
    Dus nu vraag ik mij af waarom ik die gekeken heb in plaats van die waarin Jack weer tot leven komt D:

    Maar Jack is idd nooit doodgegaan. Want volgens mij is een van de eerste scènes van inception (volgens mij is het die film) op het strand. En drie keer raden wie daar spoelt hij dan aan...


    Die is echt al oud. :')


    Inception gaat trouwens niet over Titanic, en Leo heet daar geen Jack. Inception is een geweldige film. You should watch it. :')


    help

    Gamgee schreef:
    Inception is een totaal andere film...


    Ja, maar het gaat om het principe. Hij verdwijnt onder water aan het einde van de ene film en duikt op op het strand in het begin van de andere.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    That's what I said: Die is oud. :')


    help