• MI6: de Britse geheime dienst.
    De organisatie die in de schaduwen werkt om Groot Britanië veilig te houden voor al haar inwoonders. Het bestaat uit tecnici, sluipschutters en geheim agenten. MI6 wordt geleid door M met strakke hand. Van M krijgt iedere geheim agent zijn of haar opdrachten en zij maakt ook de belangrijkste beslissingen. Q is de baas van alle technische snufjes en zit eigenlijk altijd in zijn 'nerd cave' nieuwe dingen uit te vinden en dingen te hacken.


    Personages:
    - Benjamin Daniel Quinn 'Q' - Sylvesti
    - Curlies
    - Elena Harrison '009' - ForbesBrooks
    - Merida Freya Krayev '008' - Seaver
    - Audrey Zoe O'Brian '007' - OhMyZiam
    - Sam Jackson Wayland '004' - Tolkien
    - Chase Jake Almeida - OhMyZiam
    - Jared Flynn Thomas 'Ross Flee' - MindBreaker
    - Flynn Connor Cameron '001' - MindBreaker
    - Isiz Laine Fairchild - Gamgee
    - Jillian Morgan 'M' - Sylvesti


    Lijstje:
    Naam:
    Alias: (Geheim agenten: 00...)
    Leeftijd: (19+)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)


    speltopic


    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Jaa - waarom is Leonardo Di caprio zo knap ?


    Het orakel van Delphi.

    Mag ik een vrouwelijk personage reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, nevermind, lees net dat meisjes niet meer mogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Met een jongen ernaast mag het wel, als je ze ook bijde gebruikt


    Bowties were never Cooler

    Anders mag Cheryl wel mijn meisje hebben, hoor. Ik heb niet echt inspiratie voor meisjes op dit moment. :/


    help

    Naam:
    Merida freya Krayev.
    Alias: 008
    Leeftijd: 21 jaar.
    Karakter:
    Merida is een vrij slim, lenig meisje. Sterk is ze niet, maar haar techniek en coördinatie maken dat goed. Ze kan snel denken, makkelijk leren en in korte tijd veel info opnemen. Ze is goed in turnen en vindt de freerun elementen het leukste van alles. Ze is vrij hard en het kan haar weinig schelen wat andere van haar vinden of wat andere voelen. Ze heeft dan ook geen medeleven. Ze is alleen aardig tegen de mensen die ze oprecht aardig vindt en tegenover die mensen probeert ze ook wel gevoel en medeleven te laten zien. Ze is vaak sarcastisch en kan er niet goed tegen als mensen traag van begrip zijn of niet nadenken voor ze iets zeggen. Al denkt ze wel altijd na voordat ze iets zegt, qua acties kan ze niet veel impulsiever zijn. Ze is heel erg wantrouwig en heeft de rare gewoonte dat ze niet wil dat er iemand tussen haar en een deur staat. Ze is ook een heel schrikkerig persoon. Ze is vrij goed in mensen negeren en is een prima actrice. Het probleem is echter wel dat ze een angst heeft voor spinnen en een allergie voor pinda's wat als ze niet oplet een missie kan verpesten. Er zijn niet veel mensen die er van weten en dat houd ze het liefst ook zo. De reden dat ze toch opgeleid is is omdat de angst voor spinnen als irrationeel werd beschouwt en ze niet van de allergie wisten. Ze heeft er geen problemen mee gehad dat ze niemand over dit gedeelte van haar leven mag vertellen. Ze kan soms erg lacherig zijn en heeft nog wel eens de gewoonte om mensen precies te vertellen wat ze denkt. Ze heeft vaak een erg uitgesproken mening en heeft dan ook totaal geen interesse in de mening van de meeste andere. Ze bemoeid zich in eerste instantie nergens mee, maar als je haar mening of hulp gevraagd heeft kom je ook niet meer van haar af. Ze zal werkelijk nooit opgeven en voelt zich nooit ergens verantwoordelijk voor.
    Uiterlijk:


    Extra: Merida houdt ondanks alles niet veel van alleen zijn.

    En zou ik anders nog een jongen mogen? Dan vul ik hem ook zo in.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 22:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sylvesti schreef:
    Met een jongen ernaast mag het wel, als je ze ook bijde gebruikt


    Voor twee personages heb ik niet echt tijd, aangezien ik ook nog andere RPG's, school en een leven naast Q heb xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou ook graag een jongen willen, maar ik wacht wel even af heb ten slotte al één personage.


    Het orakel van Delphi.

    Tolkien schreef:
    Anders mag Cheryl wel mijn meisje hebben, hoor. Ik heb niet echt inspiratie voor meisjes op dit moment. :/


    help

    Ik verander Jacks achternaam trouwens naar Wayland. :Y)

    I'M TOO JACE-ADDICTED.


    help

    OhMyZiam schreef:
    Ik zou ook graag een jongen willen, maar ik wacht wel even af heb ten slotte al één personage.

    Mag hoor


    Bowties were never Cooler

    -eigenlijk is zijn achternaam Morgernster, you know that right?-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    YOU SPOILY SPOILSTER.
    Morgenstern is te Duits. Ik blijf voor Wayland. Jace Morgenstern klinkt niet. :/

    Cheryl, je gaat weer off-topic. Bad you.

    So like I said, voor mijn part mag je mijn vrouwelijke perso hebben, maar ik weet niet of dat mag van Sylvesti?


    help

    Sylvesti schreef:
    (...)
    Mag hoor



    Oh oke dan maak ik wel technici aan (:


    Het orakel van Delphi.

    Mag ik zo'n Q gastje en een normale geheim agent???


    Spoiler alert: you will save yourself