• Wat ik sowieso lees:
    - Bromances
    - One Direction Stories

    Wat ik misschien lees:
    - Justin Bieber stories
    - OP stories
    - Voetbal stories

    Ik zal bij elke story een kijkje nemen, sowieso!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Plotseling staan ze stil. Eén van hen draait zich om - en tot mijn grote schok herken ik hem. Dat is Liam Payne van One Direction. Ik heb echter geen tijd om te geschokt te zijn, want hij gebaart naar boven. Wat moet er boven zijn? Mijn blik volgt die van hem en dan begrijp ik het. We staan naast een boom met veel takken en veel bladeren. Moeten we daarin klimmen?

    Een meisje komt vast te zitten in een jungle met de leden van One Direction en heeft géén idee hoe ze daar terecht is gekomen. Langzaam maar zeker komt ze erachter hoe en waarom ze daar vast zit. En natuurlijk komt daar ook nog het vleugje romantiek aan te pas, vanuit een bijzondere hoek!

    Lijkt dit verhaal je leuk? Neem dan een kijkje!
    [url] http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/
    [/url]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.
    - Start bij 5 abo's.

    klik hier voor de story


    Don't tchange for other people, just stay youre self




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start binnenkort
    - lange hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    x


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Give me Love - One Direction



    One day you will do things for me that you hate. That is what it means to be family.



    A friend is someone who knows all about you and still loves you



    - Edward Christopher Sheeran
    - Lauren Aria Sheeran
    - One Direction
    - 100% Nederlands



    Lauren Aria Sheeran is geadopteerd toen ze 4 was door familie Sheeran. Sindsdien heeft ze een sterke band met haar pleegbroer Ed. Als hij op een dag besluit voor zijn zang carriere te kiezen en naar London verhuist verwaterd hun band en gaat Lauren haar gedrag drastisch achteruit. Haar moeder bepaald dat ze naar London moet gaan om daar een nieuw leven op te starten. Ze is immers 17. Om niet gelijk te verdwalen in London, blijft ze een maand bij haar pleegbroer Ed slapen. Daar maakt ze kennis met het leventje van een beroemdheid. Ze ontmoet nieuwe mensen, krijgt te maken met onzekerheden, leugens en andere dingen die voor problemen zorgen, maar daarbij krijgt ze ook veel nieuwe vrienden zoals de jongens van One Direction en misschien wel met liefde.

    Vooral met Harry Styles en Ed Sheeran dus. Verder hebben de andere jongens van 1D ook een grote rol. Hoop dat je een kijkje neemt. Er is enkel de proloog.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lost in Lies
    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer

    Keira Rosalie Knight lijkt het perfecte leventje te leiden. Ze woont in een groot landhuis, ze heeft een bos in haar beschikking, eigen paarden, veel kleding en dienaren die haar bedienen. Niets is wat het lijkt. Twee jaar geleden is haar moeder overleden en sindsdien gaat de band met haar vader drastisch achteruit. Beetje bij beetje komt Keira erachter dat haar leven is gebaseerd op leugens. Ze gaat de strijd aan en opzoek naar de waarheid. Wil ze die wil weten en wat voor een effect heeft het? Een verhaal vol over leugens, onbetrouwbaarheid en vol met angst.

    Het is een OP en het heeft 21 hoofdstukken, maar ik ga een week op vakanties, dan zullen er niet echt hoofdstukken komen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I will find you- One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Twee meiden studeren aan de beste dansschool van Engeland en een van de beste van de wereld. Mensen over de hele wereld komen daarheen. Op die school worden mensen uitgekozen voor allemaal sterren, clips en concerten. Zo ook bij artiesten als One Direction. Wat als zij elke dag naar jouw komen kijken om te zien hoe je danst? Blijft het zakelijk of ontstaan er liefdes? Het leven van Amy en Lauren. Vooral Harry en Niall Het heeft 11 hoofdstukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hotel Atkinson


    Made by: Frodo
    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Heeft nog niet zoveel hoofdstukken
    - Onbekende personen
    - Horror


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fbi Malik


    Live is what you make, so make it beautiful

    This is a Story about Love,
    But it’s not a Love Story.

    Mijn verhaal: ‘It’s Not a Love Story’ gaat over 2 meiden die in contact komen met de jongens van One Direction. Het verhaal begint in Amsterdam, maar uiteindelijk moeten de jongens terug naar Londen. Ze hebben echter al een sterke band gekregen, vriendschappelijk maar de liefde komt ook al een beetje om de hoek kijken. Hoe gaat het als de jongens in Londen zitten? Is iedereen wel te vertrouwen en wat doet de afstand met de vriendschappen en gevoelens?

    Vanavond komt het eerste stukje online, maar ik kan helaas niet beloven dat ik heeel veel kan gaan schrijven, want ik heb school, stage en werk. Druk druk druk.
    Ik merk dat er op Q veel 16+ verhalen zijn met, naar mijn mening, overdreven veel seks. Als je dat prachtig vind in een verhaal ben ik bang dat je bij mijn verhaal misschien niet helemaal goed. Ik vind het veel leuker om de gevoelens en handelingen te beschrijven.
    Neem een kijkje bij mijn verhaal en doe er mee wat je wilt.
    Xx Kyara
    <3


    'So Mom What's The Job Of My Father? I really wan't to know that' 'Honey I not can tell you that' 'Why?'
    -Begint bij 5 abo's
    -Neem abo ik waarshuw niet
    -Cover komt eraan.
    -Justin Bieber Bestaat
    -Op het begin gedeeltelijk engels daarna alleen maar nederlands

    KLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKKLIKLIKLIKLIKLIIKLKI

    http://www.quizlet.nl/stories/109842/daylight--larry-stylinson/

    Larry.


    Love isn't just something you take, it's given.

    http://www.quizlet.nl/stories/92918/escape/

    - Onbekende personen.
    - 1 tot 2 hoofdstukken per dag.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski verandert dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkelt af. Stap voor stap. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.

    Ik heb nog wel een onbekende story die nog moet beginnen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    BEGINT BIJ MINIMAAL 5 ABO'S!



    Lost in Dreams[url]


    & deze:






    ~What doesn't kill you makes you stronger
    ~Just me myself and I


    Rose en Nereah kunnen elkaar totaal niet uitstaan, totdat ze op een kamp komen waarbij ze samen zullen moeten overleven. Zal ze dit lukken? En kunnen ze elkaar overleven?



    heel erg bedankt als je een kijkje neemt en een abo:)[/url]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Net hieraan begonnen, hope you'll like it!
    Art connects to music. « One Direction »


    Simple, but effective.