• Wat ik sowieso lees:
    - Bromances
    - One Direction Stories

    Wat ik misschien lees:
    - Justin Bieber stories
    - OP stories
    - Voetbal stories

    Ik zal bij elke story een kijkje nemen, sowieso!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik heb een nieuwe story, er staat nu alleen nog maar een proloog online, maar binnenkort ga ik echt beginnen:
    Dancing in the rain ~Niall J. Horan
    Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    As Light As A Feather • Niall Horan



    "You may not know it, but she's as light as a feather." He grinned.
    The other boy became angry. "What did you do with her?"
    "Nothing. Well, maybe. Are you sure you want to know?"
    "No, I don't. Stay away from her!"
    "Okay, only if you tell her."
    The other boy didn't know this was all a joke.


    # One Direction exists
    # Spoken and written in Dutch
    # Starts 17 March 2013
    # Written by GoingNowhere




    Wanneer Veerle One Direction ontmoet, verandert haar leven. Ze leert wat verliefd zijn nou écht is, maar ook hoe je diep ongelukkig kunt zijn. Haar leven slaat om tot een hel en helaas kan ze haar gevoelens niet met iemand delen. Langzaamaan raakt ze haar vriendinnen kwijt. Misschien had ze One Direction nooit moeten ontmoeten.

    http://www.quizlet.nl/stories/110248/friendzoned--niall-horan-story/ :D


    if you close your eyes, you can create a world without troubles.




    . ... I heard my parents were deceased and could not stop crying. ...
    . ... How konde they leave me? They promised me that I could live with them again! ...
    . ... I lay in my bed and screamed "Mommy Daddy I'll be back! I miss you!" I shouted in my room crying
    ...







    - Nederlands gesproken
    - hoofdpersonages: Maddy Adams & Harry stylez
    - Belangrijke nevenpersonages: Liam James Payne & Tessa Smiths
    - Op 09/03/13 gestart
    - Start na 5 abo's
    - Verdriet en liefde
    - One Direction bestaat

    My life without parents || Harry Stylez & One Direction


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik heb wel een Bieberstory voor je.
    Lipfinity - Bieber.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn vriendin schrijft een hele goede Niall story, ze heeft al bijna 200 abo's dus dat zegt wel wat!

    Hier Klikken!

    Het heeft nu al 64 hoofdstukken, maar het worden er heel snel meer want ze activeert er wel ns 3 of 4 in een dag!

    Het is zeker de moeite waard om te lezen, en ik zou het echt super vinden als je haar dat ook laat weten door een abo!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ben je op zoek naar een Hongerspelen fanfic van een beroepstribuut? Het verhaal van iemand die getraind is om te vechten, te moorden en nog belangrijker: te winnen? Dan is dit een verhaal voor jou!

    'Beroepstribuut' is een verhaal over Mike Temple. Hij is een beroepstribuut, afkomstig uit district 2. Zal het hem lukken om de 68e Hongerspelen te overleven?
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/110898/hongerspelen-beroepstribuut/[/url]

    Hoi
    Ik heb een fantasy verhaal:
    Het gaat over engelen en vampieren (al zijn ze niet wat je je er nu bij voorstelt :p). De engelen willen de aarde overnemen. Maar wat zal dat betekenen voor de mensen? Gaan de vampieren hier tegen vechten? Wat is de rol van de wicca's? (Ik wil dit verhaal heel graag ook écht uitbrengen maar wil het eerst "testen").
    Ik hou ervan als mensen eerlijk zeggen wat ze ervan vinden en waarom :p
    Hierbij dus de link (hopelijk neem je een kijkje) :)

    http://www.quizlet.nl/stories/110799/engelen-en-vampieren/

    Maar ik heb ook enkele one direction stories :) Deze vind ik zelf de beste;
    http://www.quizlet.nl/stories/107862/dreams-come-true--the-script-amp-one-direction/
    http://www.quizlet.nl/stories/110457/unknown--louis-tomlinson/

    Hopelijk zit er iets tussen :)


    A reader lives a thousand lives

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong



    Beauty and the Beast

    Adam Gold is de rijkste en arrogantste man van de Provence. Hij heeft grote invloeden op het Franse plattelandsdorp en alle inwoners walgen van deze verbitterde jongeman. Als op een koude winternacht een oude vrouw aanbelt, lijkt alles nog normaal. Maar dat bleef het niet lang. Deze oude vrouw was een tovenares en ze smeekte Adam om onderdak voor het noodweer. Adam weigerde haar met zulk bruut geweld, dat de tovenares hem in een lelijke man veranderde. Een afschuwelijke man, een beest. De vloek zal enkel kunnen verbroken worden op het moment dat hij op iemand verliefd wordt en diezelfde persoon ook op hem verliefd wordt. Als dit niet gebeurt voor zijn 21ste verjaardag, de dag dat het laatste rozenblaadje van de magische roos van de tovenares valt, zal hij voor altijd als Beest moeten leven. Belle woont samen met haar vader Maurice in boerderij in de Provence. Ze hebben een kleine boekwinkel waar het hele dorp hun boeken koopt. Iedereen vind Belle nogal raar doordat ze altijd leest en daardoor wordt ze vaak verstoten door de andere dorpelingen. Behalve door Gaston. De sterkste en opvallendste man van het dorp. Hij is verliefd op haar maar Belle niet op hem. Wanneer Maurice voor nieuwe boeken het dorp uit moet, verdwaald hij en komt hij uit bij het paleis van Prins Adam. De dienaren van Adam zijn uitermate vriendelijk tegen Maurice maar Adam moet niets van deze vreemdeling hebben en sluit hem op in één van zijn kerkers. Belle wordt ongerust en gaat op zoek naar haar vader. Een besluit die haar voor altijd bij zal blijven.

    [!] Wijkt enorm af van de verhaallijnen van Disney en Once Upon A Time omdat ik er mijn eigen versie van wil maken. [!]


    Chaos is a ladder.

    OP-story ook goed? : )
    Ik ga het gewoon proberen : D

    http://www.quizlet.nl/stories/104081/from-enemies-to-lovers/
    Hayden & Robin haten elkaar, maar ze worden bij elkaar gezet voor een project en worden gedwongen om met elkaar samen te werken.
    Ze komen erachter dat ze het stiekem wel goed met elkaar kunnen vinden.


    Het zou super zijn als je hem leest : D


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Het is een OP, maar wel de moeite waard om te lezen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.