• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het is in onze maatschappij nou niet bepaald normaal, maar dat gaat nog niet zeggen dat er wat mis is met die mensen. Oneens dus :].


    i put the fun in funeral

    Weer zo'n soort stelling. Nouja, ik vind het raar. Voor mijn idee klopt het niet echt, maar als mannen dat graag willen moeten ze dat zelf maar weten c:


    26 - 02 - '16

    Eerlijk toegegeven, ik zou raar opkijken als ik een man met mascara zie rondlopen en oogschaduw. Dat betekent dat er dan ook iets mis met ze is, want het is hun eigen keuze en die is niet 'mis'.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pygmalion schreef:
    Al vind ik het wel 'raar', er is op zich helemaal niets mis mee.


    Chaos is a ladder.

    oneens. dat zou hetzelfde zijn als je zegt dat er iets mis is met vrouwen die make-up dragen!
    Je moet gewoon doen waar je, je lekker bij voelt! En als dat nou toevallig make-up dragen is, dan moet je dat lekker doen.


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    In Korea doen ze het allemaal.
    +

    Madonna schreef:
    Ik zou niet weten waarom.


    Tijd voor koffie.

    Hm, oneens.
    Al denk ik bij mannen die té veel make-up op hebben dat er iets los zit, lolol.
    Maar dat denk ik hetzelfde bij vrouwen. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oneens, make-up is niet alleen voor vrouwen! Bijv. Bill Kaulitz (Tokio Hotel) Draagt ook make-up. Ik heb hier geen moeite mee hoor! Ze mogen het lekker zelf weten. Mij boeit niets.

    ligt eraan, als hij beroemd bent dan is het normaal als hij foundation enzo gebruikt. Maar als hij niet beroemd is vind ik het wel een beetje raar;$


    live your life like every day is the last<3

    Iets mis absoluut niet. Moeten ze lekker zelf weten.
    Maar mooi vind ik het vaak niet.


    Bowties are cool

    Oneens.
    Alle acteurs/zangers/... doen dit toch? Natuurlijk is het wel te zien hoeveel. Als een man overdag met lipstick of oogschaduw rondloopt, zal ik ook wel eens raar kijken. Maar dat is ver gezocht natuurlijk...
    Op carnaval gebeurt dit toch ook?
    Ach ja, ik heb er niets op tegen. Als die mensen dat willen doen, dan doen ze dat maar.
    xx, Blijheid

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 15:00 ]


    If it is meant to be, it will be !

    Uhm, ik heb er niks op tegen als mannen make-up dragen, maar toch zou ik het wel raar vinden als ik in het dagelijks leven mannen zou zien met mascara, oogschaduw etc. op. Maar natuurlijk moet iedereen het zelf weten.


    If I was James Dean, you could be my Audrey

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.


    .it's up to you to make dreams come true

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.

    This:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Mijn God, dit is al net zo'n onzin als die stelling dat mannen die onder de zonnebank gaan 'verwijfd' zouden moeten zijn.
    Het zal best dat mensen er vreemd van op zouden kijken omdat het in onze cultuur niet als 'gewoon' of 'mannelijk' wordt gezien, maar kom op, als je daaruit dan ook meteen concludeert dat er 'iets mis' moet zijn met een man die wél make-up draagt, heb je een nogal bekrompen blik op de wereld. Je kunt het er best mee oneens zijn of het lelijk vinden, maar dat betekent nog niet dat je op grond van een uiterlijk aspect zoals dit hoeft te oordelen over de persoon zelf of zijn mentale gezondheid, waar het in deze stelling wel nogal naar klinkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan