• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee zolang het niet teveel is maar dat vind ik bij vrouwen ook dus...


    Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.

    ...

    Als het acteurs zijn is het goed , dan moet het voor de film maar in het echt moet ik er niet aan denken dat een vriend opeens met make-up aan komt zetten of een make-up tasje heeft ! haha ik zie het al helemaal voor me xd


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Pygmalion schreef:
    Al vind ik het wel 'raar', er is op zich helemaal niets mis mee.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Licet schreef:



    "You think there's something wrong with me?"


    hahaha *dies*


    If you're going to hell, keep going

    Nee, echt niet! Bij de één ziet het er leuk uit, bij een ander niet.


    Rebels on the run!



    Lijkt me duidelijk wat mijn mening is. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Absoluut niet, zolang ze het maar natuurlijk houden. Geen smokey eyes, plamuurgezichtjes en gekleurde lippen voor mij. Als ze hun pukkeltjes wegwerken, hun wenkbrauwen doen, concealer gebruiken vind ik het prima.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij make-up hoef je niet gelijk aan Mascara en dat soort duidelijk zichtbare dingen te denken. Mannen zijn ook onzeker, ik snap het best als ze spul gebruiken om iets te camoufleren.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Barnabas schreef:



    Lijkt me duidelijk wat mijn mening is. (cat)

    HAHHA.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:29 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet echt alledaags om te zien, maar er is helemaal niks mis mee.


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    er is op zich niks mis mee, maar bij welk geslacht dan ook, ik vind het persoonlijk mooier als je nog wel iets natuurlijks zie en niet helemaal ondergeschminkt zit


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.


    helemaal mee eens, mijn broer draagt ook make up en Adam Lambert ( geweldige zanger) ook. En ik vind dat Adam Lambert zijn make-up beter draagt dan de kindjes is mijn klas (die een abnormaal dikke laag foundation en mascara op doen)


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    In deze maatschappij is het normaal dat vrouwen make-up dragen, maar ik zie niet in waarom mannen het niet zouden kunnen doen


    Chasing goals.

    Parachutes schreef:
    Natuurlijk niet. Als een man graag make up wil dragen, doet hij dat toch? Zou niet weten wat daar mis mee zou moeten zijn.


    “Things never happen the same way twice.”

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.

    Eyeliner bij mannen kan zooo hot zijn ^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder