• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oneens. In de film wereld draagt elke man make-up. Van foundation tot witte schmink, alles kan daar gewoon. En in de ''normale'' wereld? Ach, tuurlijk kijken we er raar van op maar als een man zich daar goed/lekker bij voelt moet hij dat gewoon kunnen doen. Niks raar aan als een man zijn puistjes ook eens wilt camoufleren (cat)

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.


    Tell me about it, stud.

    Bieberen schreef:
    Oneens. In de film wereld draagt elke man make-up. Van foundation tot witte schmink, alles kan daar gewoon. En in de ''normale'' wereld? Ach, tuurlijk kijken we er raar van op maar als een man zich daar goed/lekker bij voelt moet hij dat gewoon kunnen doen. Niks raar aan als een man zijn puistjes ook eens wilt camoufleren (cat)


    dit


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    xChatoyant schreef:
    nee er is niks mis met mannen die make-up gebruiken. Toch ligt het er ook aan hoeveel.,,.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Nee, make-up is echt niet alleen voor vrouwen. Al moet ik toegeven dat ik eyeliner bij mannen niet zo mooi vind..


    ~

    Oneens. Ik zou het wel een beetje vreemd vinden maar ik zou niet meteen zeggen dat er iets mis is met een man die make up gebruikt.


    Search the light in the darkest days and see you're not alone

    Oneens. Alle make-up is voor mannen en vrouwen. Kijk naar emo's deze mensen dragen vaak ook eyeliner. Ik vind het zelf super knap als een jongen emo is en eyeliner draagt.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    oneens. moet iedereen zelf weten.


    Fus Ro Dah!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:20 ]


    Muziek is mijn zuurstof

    SweetNiallx schreef:
    Oneens. Alle make-up is voor mannen en vrouwen. Kijk naar emo's deze mensen dragen vaak ook eyeliner. Ik vind het zelf super knap als een jongen emo is en eyeliner draagt.


    Muziek is mijn zuurstof



    "You think there's something wrong with me?"

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:23 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ergens vind ik het wel een raar idee.. Om een man nou even met mascara over straat te zien lopen.
    Maar emo's gebruiken ook eyeliner en zoals hierboven ook al gezegd is, mannelijke filmsterren worden ook opgemaakt.
    Dat betekent niet gelijk dat die mensen niet sporen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oneens!


    Nov 19 | I wonder about you, quiet girl.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom zou ik? Ik wil mijn benen niet showen! Ik wil gewoon af en toe mijn ballen luchten!


    Ik kon niet stoppen met lachen toen ik dit las, haha. Geweldig zulke reacties :P


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.