• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik moet toegeven dat ik het wel raar zou vinden als een man met mascara of lipgloss rondt loopt maar dat komt omdat zoiets niet (veel) voorkomt in onze samenleving, niet omdat er iets mis is met die persoon.


    4:21 ''We'll be alright''

    Ja die is (yeah)+:P+(lol)=crazy


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    mensen heb recht op hun recht wtf -.-?
    Maar bill kaulitz bijvoorbeel ;3


    Yoww =3

    nee ik vind niet dat er iets mis mee is.
    ik zou eerder zeggen dat er iets mis is met de mensen die denken dat ze het recht hebben om te oordelen over wat een ander doet/leuk vind.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    nee ik vind niet dat er iets mis mee is.
    ik zou eerder zeggen dat er iets mis is met de mensen die denken dat ze het recht hebben om te oordelen over wat een ander doet/leuk vind.


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Nee, ik bedoel maar: Meisjes gebruiken ook make-up, maar wat is daar dan goed/fout aan? Is daar iets mis mee? Sommige mannen doen het voor hun beroep, en tja, daar kunnen ze nou eenmaal niet onderuit.


    I will keep watch.

    Madonna schreef:
    Ik zou niet weten waarom.


    Mee eens.


    We always think caged birds sing, but in fact, they cry

    Square schreef:
    Mijn God, dit is al net zo'n onzin als die stelling dat mannen die onder de zonnebank gaan 'verwijfd' zouden moeten zijn.
    Het zal best dat mensen er vreemd van op zouden kijken omdat het in onze cultuur niet als 'gewoon' of 'mannelijk' wordt gezien, maar kom op, als je daaruit dan ook meteen concludeert dat er 'iets mis' moet zijn met een man die wél make-up draagt, heb je een nogal bekrompen blik op de wereld. Je kunt het er best mee oneens zijn of het lelijk vinden, maar dat betekent nog niet dat je op grond van een uiterlijk aspect zoals dit hoeft te oordelen over de persoon zelf of zijn mentale gezondheid, waar het in deze stelling wel nogal naar klinkt.


    Niks aan toe te voegen. C:

    Oneens, ik vind het juist mooi als een jongen eyeliner draagt.

    Tja, moeten ze lekker doen als ze willen toch?
    Hoewel het ook to much kan zijn, maar dat is ook bij vrouwen dus daarop kun je niet oordelen.
    En spay tan moet natuurlijk l.ijken!! haha (dries roelvink ;p)

    Wiarda schreef:
    Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.


    Dat was ik dus ook van plan om ge gaan zeggen!


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Mannen met mke up zijn smaxy :x
    Nouja emo/scene make up dan, en ja ik ben emo/scene xD
    Ik vind dat echt awesome bij emoboys enso :/

    NPB x


    Wretched&Divine <3

    Ligt er aan , Ik bedoel je kan wel zeggen dat je het goed keurt zegmaar , Maar als mijn vriend opeens met Mascara en Lipgloss aan zou komen zou dat niet zo prettig zijn... Maar het is ieder zijn eigen mening toch


    You glow differently when you're actually happy.

    Als het is om een puistje ofz dan maakt het toch helemaal niet uit? Ik ben ook geen fan als meisjes tien kilo oogschaduw en eyeliner opsmeren hoor.
    Xo


    Life was much easier when Blackberry en Apple were just fruits

    Neeeeee, iedereen kiest wat hij of zij leuk vind om te doen, jongens kunnen toch ook wel Make up? Als ze dat. Leuk vinden? DUHH.


    May StarClan light your path.