• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee, daar is niks mis mee. Mannen moeten toch lekker zelf weten of ze make-up gebruiken.

    Misschien is er wel wat mis met onze opvatting van mannen die make-up gebruiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    t is geen probleem toch?
    Als het maar niet te veel is. ;3


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Daar is helemaal niets mis mee. Ieder mens is gelijk, dus ook in zijn of haar keuzes. Als een man make-up wil dragen, dan heeft hij daar net zoveel recht op als een vrouw.


    I believe in yesterday.

    In principe zou er dan ook wat mis zijn met de vrouwen die het dragen, want wie bepaald dat alleen vrouwen make-up mochten te dragen? Ik ben een vrouw en ik draag het niet, is er nu wat mis met mij? Nee. Make-up is ieders eigen keuze.
    ja, dit is mijn tweede reactie in het topic xd


    You are beautiful, you are love.

    Kom op USERS, kunnen jullie geen normale stellingen bedenken?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 12:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nooo, I like that. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oneens, waarom zou er anders mannen make-up bestaan?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:04 ]


    I might not be the same, but that's not important.

    Oneens. Mensen moeten doen wat ze zelf leuk vinden.


    Do what people say you can't.

    DarkSavior schreef:
    Kom op crew, hebben jullie geen normale stellingen meer?

    Even een reactie hier op... Er zijn soms van die periodes waarin er héél weinig goede stellingen beschikbaar zijn. Deze worden, zoals jij vast wel weet, bedacht door de users. Als er geen goede stellingen voorhanden zijn, dan worden er stellingen uitgezocht die nog enigszins acceptabel zijn. Tot slot vind ik 't niet erg dat er af en toe van die onzin stellingen zijn. Het hoeft niet altijd zo serieus ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Even een reactie hier op... Er zijn soms van die periodes waarin er héél weinig goede stellingen beschikbaar zijn. Deze worden, zoals jij vast wel weet, bedacht door de users. Als er geen goede stellingen voorhanden zijn, dan worden er stellingen uitgezocht die nog enigszins acceptabel zijn. Tot slot vind ik 't niet erg dat er af en toe van die onzin stellingen zijn. Het hoeft niet altijd zo serieus ^^

    Ik heb in dat topic zoveel goede stellingen gezien, maar dan komen ze met zoiets. Vind ik, persoonlijk, onzinnig. Dit is gewoon een persoonlijke voorkeur en geen echt discussie punt in mijn ogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb in dat topic zoveel goede stellingen gezien, maar dan komen ze met zoiets. Vind ik, persoonlijk, onzinnig. Dit is gewoon een persoonlijke voorkeur en geen echt discussie punt in mijn ogen.

    Die stellingen komen dan waarschijnlijk nog ^^ Het systeem werkt een lijst af waar ook stellingen staan die al zóveel eerder zijn toegevoegd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Die stellingen komen dan waarschijnlijk nog ^^ Het systeem werkt een lijst af waar ook stellingen staan die al zóveel eerder zijn toegevoegd.

    Dat weet ik, maar dan kun je toch onzinnige of nergens op slaande stellingen eruit halen? Of tenminste stellingen eruit halen waar niet over gediscussieerd kan worden, wat ook het doel van dit topic is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat weet ik, maar dan kun je toch onzinnige of nergens op slaande stellingen eruit halen? Of tenminste stellingen eruit halen waar niet over gediscussieerd kan worden, wat ook het doel van dit topic is.

    Ik kan niet in die lijst zien en weet niet hoe 't er op dit moment voor staat, maar het kan zijn dat door die 'onzinnige' stellingen eruit te halen, er weinig overblijft. Maar dan nog vind ik 't niet erg dat er af en toe zo'n stelling tussen staat :Y) Ik zie er de humor wel van in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    Natuurlijk niet. Als een man graag make up wil dragen, doet hij dat toch? Zou niet weten wat daar mis mee zou moeten zijn.


    --