• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little schreef:
    [Ik reageer zometeen

    Nu heeft Niall hetzelfde als Liam, of niet soms?
    ]


    Jupp, dit is best gaaf zo'n spoiler...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Hopeloos keek ik naar Louis. Ik was hier echt niet goed in. Het enige wat ik wist, was dat we Niall onmogelijk alleen konden laten. 'Jij gaat nergens heen.' Zuchten ik uiteindelijk en stond op om hem tegen te houden. Natuurlijk, wilde ik alleen zijn met Louis. maar ik zou er wel voor zorgen dat morgen mijn dag werd. dan ging ik namelijk even heel egoïstisch doen en hem voor mezelf opeizen. maar ik kon dat nu gewoon niet maken. 'Het spijt me echt enorm voor je Niall en je kan nu niet in je eentje thuis gaan zitten met die kleine. Dus geef hem maar hier er drink je chocomelk.' Oke, het was officieel. ik was hier echt slecht in. Maar wat moest ik dan doen? samen met hem gaan zitten huilen? ik had geen flauw idee van hoe hij zich voelde. al zou zelf waarschijnlijk meteen van een brug afspringen als Louis plots dood zou gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik kreeg weer een berichtje van Eirwen, en las hem snel door. 'Bedankt dat je op Drake wilt passen. Tot morgen' mompelde ik en ik knuffelde Denise even dankbaar. 'Nou hup, gaan jij' zei ze en zo snel als ik kon rende ik de deur uit, waarbij ik snel mijn autosleutel van het kastje greep. Snel stapte ik in mijn auto, startte hem en deed mijn gordel om. Met mijn ogen strak op de weg gericht reed ik naar het ziekenhuis. Daar stapte ik zo snel mogelijk uit, gooide letterlijk het portier dicht en deed de auto op slot. Mompelend liep ik naar binnen, waarbij ik gelijk naar de balie liep. 'Kan ik u helpen?' vroeg de vriendelijke stem. 'Waar ligt Eirwen Cadwalader?' vroeg ik. Ik kreeg de kamer toegewezen en stapte gelijk in de lift. De andere mensen erin negeerde ik en op de juiste verdieping stapte ik eruit. Na een paar meter lopen naderde ik de kamer waar Eirwen in lag, en maakte voorzichtig de deur open. Ik zag Eirwen liggen en zacht stapte ik de kamer in, waarna ik de deur sloot. 'Hoe gaat het met de weeën?' vroeg ik en ik nam plaats in de stoel naast het bed. Nieuwsgierig bekeek ik haar even. 'Wat is er?' vroeg ik bezorgd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik ging recht zitten en keek Niall aan. Zijn verhaal was niet zomaar iets, en ondanks ik samen met Zayn wilde zijn, maakte me het niet meer uit dat hij nu voor de deur stond. De hopeloze blik blik van Zayn was me niet ontgaan en beet kort op mijn lip. 'Nialler toch. Ik vind het echt heel erg voor je.' zei ik zacht en trok hem in een knuffel. Ik wist niet goed wat te zeggen. Er waren dingen die ik wilde zeggen, maar omdat ik niet wist of dat heel verstandig zou zijn, hield ik mijn mond dicht. Ik knikte langzaam. 'Het is goed dat je hier naartoe bent gekomen, en hebt ons helemaal niet gestoord. Maar Zayn heeft gelijk, want jij gaat helemaal nergens naartoe. Ja, straks naar de logeerkamer.' Mooi niet dat hij nog dit huis nog verliet. Deze jongen kon volgens mij zo van stemming wisselen en tot eigenlijk alles in staat zijn. Niet dat het vreemd was, maar alsnog. Zelf zou ik ook alles kunnen verzinnen uitvoeren als er iets met Zayn zou gebeuren. 'Maar ben het helemaal eens met de woorden van Zayn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    Jupp, dit is best gaaf zo'n spoiler...


    Dawhh. Als Liam het ook weet, steunt ie Niall. ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    (...)

    Jupp, dit is best gaaf zo'n spoiler...


    Ik ben het met je eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hoe doen jyllie dat? En is het al de volgende dag? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Laat maar weet al hoe het moet (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Hoe doen jyllie dat? En is het al de volgende dag? ]


    Uhh, nee. We zitten nog ergens midden in de nacht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [o okee colgens mij zit Rosalie nog steeds op straat, maar ja. Nu ligt ze in bed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Ik krijg het gevoel dat jullie me niet vertrouwen..." Tuurlijk vertrouwen ze me niet, ik ben tot alles in staat, maar ik zal niks doen aangezien Jayden nu alleen van mij is. Ik haal mijn schouders op draai me om en zucht. "Dan blijf ik wel hier, als jullie het niet erg vinden. Jullie mogen het eerlijk zeggen, want jullie kunnen ook wakker blijven dankzij Jayden die melk wil en er geen moeder is die hem dat kan geven." Vertel ik. "Tenzij jullie een paar pakken in de koelkast hebben..." Ik ga op de bank zitten en hou Jayden op mijn schoot. Hij lijkt abnormaal veel op Skyler, maar de blauwe ogen zijn toch wel echt van mij. Ik kijk naar Louis en Zayn. "Bedankt." Glimlach ik zwakjes naar ze.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    'Nialler, natuurlijk vertrouwen we je wel, maar het is dat je moet niet alleen zitten. Dat werkt niet en een beetje gezelschap kan nooit kwaad.' Ik ging met mijn rug tegen de leuning zitten, om mijn benen weer op te trekken en wierp een blik op Zayn. 'Als we het erg vonden was het niet voorgesteld. En dit is eerlijk, maar maak je geen zorgen om ons. Wij redden het wel, toch Zayn?' Vroeg ik en dacht na. Uiteindelijk knikte ik langzaam. 'Als het goed is staat er nog wel wat in de koelkast.'
    Ik pakte mijn beker chocolademelk van tafel en vouwde mijn handen eromheen. Ik had het koud en mijn ogen vielen haast dicht van vermoeidheid, maar liet het niet merken en glimlachte naar Niall. 'Daar zijn vrienden voor en daarbij is het niets.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Even keek ik vreemd. 'We hebben melk zat, maar geen babymelk.' Ik duwde Louis weer op de bank en kroop op mijn schoot op met opgetrokken benen naar Niall te kijken. 'Misschien dat Harry was poeder heeft laten staan vanmiddag.' Daar zag ik hem best voor aan namelijk. Ik gaapten en legde mijn hoofd op Louis borstkas en sloot mijn ogen even. 'Vinden jullie het ook geen bedtijd?' Vroeg ik, met een ligt dwingende ondertoon. Ik wilde slapen. En aangezien Niall hier bleef slapen en ik niet wist wat Louis morgen van plan was, dus ook niet wist D het nog doorging als Niall hier was, had ik het hard nodig ook. Alowel. Als morgen weer iedereen om hulp kwam vragen en ik Louis weer moest delen bleef ik gewoon heel de dag slapen. Oke, ik was echt een slechte vriend. Maar et kam gewoon omdat et al laat was en ik mijn mannetje voor mezelf misten. Als ik Louis plots kwijt was, zou ik ook graag willen dat mijn vrienden er voor me waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik haal mijn schouders op. "Dan drinkt hij toch gewone melk? Dernet heeft hij het ook gedronken." Ik onderdruk een gaap en meek dat ook hun best moe zijn. Ik sta op om naar de deur te lopen. "Slapen dan?" Ik hoor het zachte gesnurk van Jayden en glimlach. Eiegnlijk hadden we sky ofzo als tweede naam moeten doen, dan had hij nog iets van Skyler. Maar Beau klonk zo lief erbij, Jayden Beau Horan, dat we daarvoor hebben gekozen. Ik gaap nogmaals en wacht tot Zayn en Louis ook opstaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte bedenkelijk bij de woorden van Zayn, want hij had een punt. Mijn beker stond alweer op tafel en sloeg gelijk mijn armen op Zayn heen toen hij op mijn schoot kroop. Ik hield mijn mond verder dicht aangezien ik teveel moeite moest doen om nog wakker te blijven. Mijn hand haalde ik door Zayn zijn haar en als antwoord op zijn vraag knikte ik alleen. Het antwoord van mij was al lang genoeg duidelijk. Eigenlijk waren wel meer dingen dat, maar daar hadden we het niet meer over. Het zou toch alleen maar herhaling zijn. Ik keek toe hoe Niall naar de deur liep. 'Ja, een heel goed plan. Volgens mij kunnen we dat allemaal wel gebruiken.' Ik keek weer even naar Zayn. Een ding was zeker en dat was ik morgen dus echt niet beschikbaar was om opnieuw te helpen, en mijn dag met Zayn zou doorbrengen, tenminste ik hoopte dat het zou lukken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer