• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( van mij mag je beginnen (: )

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 9:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omdat er vraag was naar een nieuw krantenartikel

    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik kijk naar de wekke op het kastje. 06:57 Geven de rode cijfers aan. Ik zucht en laat me op bed vallen. Waarom kan ik niet een gewoon leven lijden? Zingen, dansen, een vriendin hebben die leeft en doen wat ik wil. In plaats van al mijn wensen heb ik het verpest. Ik heb het zingen en dansen opgegeven, wou een gezin, heb geen vriendin en zit met een baby van een paar maanden... Ik zucht en sluit mijn ogen. Als ik bijna slaap val ik uit bed, maar heb de kracht niet op te staan dus blijf ik liggen en val opnieuw in slaap.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 12:07 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Langzaam werd ik wakker en keek even naar Zayn die nog lag te slapen. Voorzichtig maakte ik me los uit zijn greep, om hem niet wakker te maken, en drukte een klein kusje op zijn neus. Ik draaide me om, om naar de wekker te kijken en vervolgens uit bed te stappen. Normaal zou ik rond deze tijd nog wel blijven liggen en proberen te slapen, maar had honger. Slaperige slofte ik naar de logeerkamer toe en klopte zacht op de deur. Zonder op antwoord ik wachten opende ik de deur en keek verbaasd naar Niall die op de grond lag te slapen. Even twijfelde ik of ik hem wakker moest maken, maar liet hem uiteindelijk slapen. Hij kon zijn slaap ook wel goed gebruiken. Zacht sloot ik de deur en liep naar beneden. Eenmaal beneden liep ik regelrecht naar de keuken om alle spullen bij elkaar te zoeken en aan de pannenkoeken voor het ontbijt te beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Het is nog geen halfuur later of Jayden wekt me door zijn gehuil. Ik sta langzaam op en pak hem op. Ik loop naar beneden en zie Louis in de keuken. "Hey, Lou." Glimlach naar hem en loop naar hem toe. "Hoe gaat het?" Vraag ik hem. Ik til Jayden over mijn schouder en ruik al wat er aan de hand is. "Jullie hebben zeker geen luiers per toeval?" Jayden blijft maar huilen en huilen, ik krijg hem niet stil. "Wat is er nou?" Vraag ik hem, hij opent zijn oogjes en kijkt me aan. Dan gaat hij weer verder, maar dit keer wat rustiger. "Jay, wat is er? Heb je honger?" Niet dat Jayden reageert, maar hij stopt wel langzaam met huilen. Als ik nog meer tegen hem praat begint hij te lachen en te brabbelen. "Daar is mijn Jayden weer." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Vrolijk neuriede ik mee met de muziek die ondertussen ook al in de keuken te horen was. De energie die ik vannacht te kort kwam, had ik nu nog steeds niet helemaal terug. Maar was wel al een stuk vrolijker. 'Goedemorgen, Nialler.' Zei ik vrolijk en draaide me om. 'Ik heb honger, maar verder goed. En met jou?' Na die woorden draaide ik me weer om en draaide de pannenkoek om. 'Als Harry niets heeft achtergelaten, dan ben ik bang van niet.' Ik liep naar de andere kant van de keuken om een bord uit de kast te pakken en keek over mijn schouder even naar Niall die met Jayden bezig was, wat er voor zorgde dat hij langzaam stopte met huilen. Het was lief om te zien.
    'Wat was je vandaag eigenlijk van plan?' Vroeg ik twijfelend, aangezien Zayn en ik straks allebei weg zouden gaan en echt niet wist wat Niall van plan was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Doe rustig aan. Ik moet zo zelf naar school.]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawaad Malik
    Nog half slaapdronken tasten ik naast me. Maar het enige wat ik voelde waren dekens. Langzaam opende ik mijn ogen en kwam er al snel achter waarom. Louis was weg. Ik gaapte en rekte me uit. Ik was nog altijd moe maar toch stond ik op. Het bed was te koud zonder Louis. Ik rilden toen mijn voeten de vloer raakte en ik wreef even in mijn ogen. Ik stond moeizaam op en slofte naar beneden. Ik hoorde op de trap, de muziek al en snel liep ik naar de keuken, waar ik Louis, Niall en zijn baby aantrof. Ik ging achter Louis staan en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Goedemorgen Boo.' Ik kuste zijn schouder even. 'En Niall.' Vervolgde ik terwijl ik even naar de jongen keek. Ik gaapten nog een keer en keek over Louis zijn schouder heen om te zien wat hij aan het maken was.

    [hazza komt pas later. Moet weer door met werken ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Langzaam word ik wakker van het babygehuil van Puck, kreunend knipperde ik een paar keer met mijn ogen en weerde me toen naar de wekker, die volgens mij iets van zeven uur aan gaf, ik kon het niet helemaal zien. Ik drukte een kusje op Harry's kaak, voordat ik me uit zijn greep wurmde en de dekens van me af sloeg. Een koude rilling gleed over mijn rug toen er een windvlaag langs mijn rug heen gleed. Ik vis Harry's t-shirt tussen onze kleding uit en laat deze over mijn hoofd heen zakken en liep snel naar Puck's kamertje, geen idee hoe lang het meisje al lag te huilen. Gauw duwde ik de deur open en het gehuil werd alleen maar harder. Ze zat rechtop in haar bedje. 'Hey, meisje, hoe lang zit je hier al? Shhh.' Ik tilde Puck uit haar bedje en wreef rustgevend over haar ruggetje heen. Direct werd ze al wat kalmer. 'Kom op, gaan we papa wakker maken.' Lief drukte ik een kusje op haar hoofdje, voordat ik terug liep naar de slaapkamer van Harry en mij, waar Harry nog gewoon lag te slapen. Grijnzend legde ik Puck op Harry's borstkas neer, deze kroop vrolijk omhoog en pakte met haar hele handje Harry's neus vast, om er in te knijpen. Een vrolijke lach rolde over mijn lippen en snel zorgde ik er weer voor dat ik tussen de warme lakens lag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Vrolijk zong ik mee met een muziek terwijl ik de pannenkoek op het bord gooide en weer verder ging. Langzaam kreeg ik toch mijn energie weer terug en verdween de vermoeidheid. 'Kan ik je vast blij maken met een pannenkoek?' Vroeg ik aan Niall en wees naar het bord. 'Of toch liever iets anders?' Voegde ik er nog aan toe en opende de koelkast om te kijken wat er verder nog gebruikt kon worden voor het ontbijt. Uiteindelijk haalde ik nog een bak aardbeien tevoorschijn om deze ook op het aanrecht neer te zetten. Ik keek even met een glimlach opzij toen iemand zijn armen om mijn middel sloeg. 'Goedemorgen' zei ik tegen Zayn en lachte zacht. 'Volgens mij is er hier iemand moe.' Ondertussen ging ik weer gewoon verder met het ontbijt. 'Maar hoop dat jullie toch wel honger hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    mijn hand, vloog naar mijn gezicht toen er in mijn neus geknepen werd. ik opende net op tijd mijn ogen om te zien dat het Puck was, anders had ik geslagen. Snel legde ik mijn hand op puck haar hoofdje en zuchten vermoeid. Hier was het veelte vroeg voor. Ik gaapte een keer en kantelde mijn hoofd naar Serena en er verscheen automatisch een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Goedenmorgen, pumpkin.' ik gaf haar een kort kusje, waarna ik iets omhoog ging zitten tegen de muur en legde Puck in mijn armen, die meteen mijn vinger beet greep en er aan begon te sabbelen. 'Nee, sufkop, daar komt geen melk uit. dan moet je bij mama wezen.' Grijnsde ik en tikte zachtjes op haar neus, waardoor ze een raar gezicht trok. 'Dus, doe dat shirt maar weer uit, dat vinden Puck en ik allebei veel leuker.' Grijnsde ik naar Serena en duwde mijn neus even in haar wang. Ik had nooit gedacht dat het zo goed zou voelen om wakker te worden als een gezin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    De volgende ochtend word ik wakker door geprik in mijn zij. Vermoeid open ik mijn ogen en kijk in het gezicht van Hailey die me aankijkt met grote ogen. Ik kijk opzij. Mijn ogen worden groot. Shit! Ik vlieg overeind en kleed me vlug aan in simpele kleding. Dan til ik Hailey op en ren naar beneden. Vlug maak ik eten klaar en kijk toe hoe Hailey heet. Vanmiddag zou Harry haar ook komen ophalen. Zenuwen spoelen door mijn lichaam. Ik bijt hard op mijn lip en schud mijn hoofd. niet aandenken. 'Kom je, je moet naar school,' glimlach ik en pak Hailey haar handje vast. Samen lopen we naar buiten. Ik zucht diep en kijk voor me uit. Ik was helemaal de kluts kwijt en weet nog steeds niet wat ik nou moet doen. Wat als Harry Hailey van me af zou pakken? Dan zou ik echt verhuizen naar de noordpol


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Ik kijk een beetje bot zodra Zayn besluit dat hij mij ook even goedemorgen komt zeggen. "Goodmorning." Mompel ik waarna ik Louis' aanbod afsla. "Ik wacht wel." Ik draai me om en loop naar de woonkamer. Ik leg Jayden op de bank en sta op om de afstandbediening te pakken. Ik ga weer op de bank zitten en zap wat rond. Als ik erachter kom dat er niks is zet ik de tv weer uit. Ik sta op om toch een pannenkoek te halen. Ik loop naar de keuken en zie dat ze samen pannenkoeken bakken terwijl ze knuffelen. Ik besluit noet te storen en glip de keuken uit. Als ik terugkom ligt Jayden op zijn buik, voor het eerst. "JAYDEN! JONGENS KIJK! JAYDEN IS UITZICHZELF OMGEROLD!" Gil ik als een hystirische moeder. Ik heb de taak van twee dus ze kunnen het me niet erg kwalijk nemen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Ik keek even verbaasd naar Niall toen hij een beetje bot naar Zayn keek. Verstandig hield ik mijn mond en haalde mijn schouders op, om weer om te draaien en verder te gaan met het eten. 'Ik hoor wel als je van gedachten veranderd' zei ik tegen Niall toen hij mijn aanbod afsloeg. Ik pakte een aardbei om vervolgens me een kwartslag te draaien en deze voor Zayn zijn mond te houden. 'Jij gaat mijn ontbijt niet afslaan toch?' Vroeg ik met een pruillipje en grinnikte al snel weer. Ik kon niet anders dan vrolijk zijn bij Zayn in de buurt. ''Niall niet zo hysterisch alsjeblieft.' Riep ik en keek ik de richting van de woonkamer. Ik wist niet wat hij nu eigenlijk gilde aangezien ik nog steeds te druk was niet Zayn en het ontbijt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    ik rolde even met mijn ogen toen Niall me bot aankeek. Wat had ik nu weer fout gedaan? moestik hem dan ook knuffelen en een kusje geven? Niall liep weg en ik duwde mijn lippen in Louis zijn nek. 'Ik zou niet durven.' Grinnik ik en neem een hap van de aardbei, die hij voor mijn mond houd. als ik hem op heb kriebel ik even over Louis zijn buik heen. 'Wat gaan we nou doen vandaag?' vroeg ik lief. Ik werd nu wel echt nieuwsgierig. Niall begon plots hysterisch te gillen. Iets over jayden. Ik leunde iets naar achter om de woonkamer in te kijken en zag Jayden op zijn buik liggen. ik lachte even. 'Geweldig. pak de camera' Lach ik. ja, dit was toch het moment dat de moeders hysterisch naar de fotocamera renden. en Aangezien Niall die taak nu had. maar dit zou dus beteken dat Jayden binnenkort ook ging zitten en kruipen en zou de echte pret beginnen. Ik draaide Louis om in mijn armen en duwde hem tegen het aanrecht aan. 'Nu wil ik ook echt snel een kindje boo.' Jammerde ik.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''