• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Negeer het, Zayn. Je weet dat je niets fout doet.' Zei ik zachtjes, en hoefde me niet om te draaien om zijn reactie te zien. Ondertussen kende ik hem goed genoeg om die te weten. Een zacht gemurmel verliet mijn mond toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. 'Het is je maar geraden ook.' Lachte ik en bleef Zayn met een lieve blik aankijken. 'Dat is voor jou nog steeds een verrassing, maar je komt er snel genoeg achter.' Antwoordde ik en beet op mijn lip. De manier waarop hij het vroeg, wilde ik het al bijna vertellen. Het moment dat Zayn iets naar achter leunde, deed ik hetzelfde, want werd nu toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Een lach verliet mijn mond en waarschijnlijk dacht ik op dit moment toch weer hetzelfde als Zayn, en hield mijn mond dus verder maar dicht. Een kus drukte ik gelijk op zijn lippen toen Zayn me omdraaide en tegen het aanrecht duwde. 'Het komt goed, Zayn, echt waar aangezien we dat allebei willen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik hoor Louis nog wat zeggen maar negeer het. Als Zayn roept dat ik de camera moet pakken sla ik op hol. "De camera!" Snel ren ik naar een kastje, leeg. Een ander, ook leeg. "WAAR IS JULLIE CAMERA?!" Gil ik als een moeder, misschien neem ik mijn taak te serieus... Nog voor ik erachter kom dat ik mijn mobiel nog heb kirt Jayden heel lief waarna hij bijna van de bank valt. Ik pak hem nog net op tijd en zet hem terug op zijn buik om een foto te maken. Nadat die is gemaakt zet ik Jayden op de grond om ervoor te zorgen dat hij niet weer bijna valt. "Misschien moeten ik en Jayden zo maar gaan..." Zeg ik als ik Louis en Zayn zie zoenen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Waar kan Mackenzie heen? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ze zijn niet aan het zoenen?]

    Zayn Jawaad malik
    'In de la, onder de salontafel!' Gil ik naar Niall, terwijl ik Louis met glinsterende ogen aan blijf kijken en zijn shirt in mijn handen klemt. Ik kirde vrolijk na zijn worden en duwde mijn neus in zijn wang. Ik kon niet wachten. Ik zag het al helemaal voor me. Ik begon enthousiast op en neer te wiebelen en piepten. het liefst ging ik nu naar het adoptiebureau om ons op te geven. Samen met Louis een kindje hebben. Wie wilde dat nu niet. ik schok op van Niall en beet op mijn lip. 'Wat, waarom?' Natuurlijk wist ik waarom. Ik zou me in zijn plaats ook enorm ongemakkelijk voelen. maar ik kon er niets aan doen. Ik moest gewoon heel de dag aan Louis zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [ze zijn niet aan het zoenen?]

    Zayn Jawaad malik
    'In de la, onder de salontafel!' Gil ik naar Niall, terwijl ik Louis met glinsterende ogen aan blijf kijken en zijn shirt in mijn handen klemt. Ik kirde vrolijk na zijn worden en duwde mijn neus in zijn wang. Ik kon niet wachten. Ik zag het al helemaal voor me. Ik begon enthousiast op en neer te wiebelen en piepten. het liefst ging ik nu naar het adoptiebureau om ons op te geven. Samen met Louis een kindje hebben. Wie wilde dat nu niet. ik schok op van Niall en beet op mijn lip. 'Wat, waarom?' Natuurlijk wist ik waarom. Ik zou me in zijn plaats ook enorm ongemakkelijk voelen. maar ik kon er niets aan doen. Ik moest gewoon heel de dag aan Louis zitten.


    (volgens Louis worden zijn lippen weer op die van Zayn gedrukt...)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [maar daarna praten hij toch weer gewoon? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Niall was weer terug naar Jayden, dus dan hoort hij het niet. Ben het vergeten erbij te zetten, maar dan weet je het nu^^)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [oke, nou laat maar. is gewoon goed zo dan toch.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Jij bent en blijft geweldig' zei ik tegen Zayn en zijn glinsterende ogen lieten me alleen maar glimlachen. Deze jongen wist niet wat hij met me deed, maar het was bijna niet uit te leggen ook. Mijn armen sloeg ik weer om Zayn zijn middel en moest toegeven zijn vrolijkheid was aanstekelijk. Ik wist dat mijn ongeduldigheid nu met dit alles helemaal niet zou meewerken, want kon nu al niet tot nauwelijks wachten. 'Je wilt nu het liefst vertrekken, hé?' Eigenlijk was deze vraag overbodig door alles en zijn manier van doen maakte het alleen maar duidelijker, maar alsnog. Ik keek toch op naar Niall. 'Dat is toch helemaal niet nodig? Trouwens het ontbijt-' Ik viel stil en draaide me razend snel om. 'Oeps..' Grinnikte ik zacht bij het zien van een verbrande pannenkoek. ''Zayn, je leid me af' zei ik en prikte hem in zijn zij. Het was onmogelijk dit gedrag ineens af te leren met iemand in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik slaakte een protesterend geluid. Oke, misschien deed ik dat ook wel, maar alsnog. Ik draaide snel het gas uit. 'Nou. Dan krijg jij er gewoon eentje minder.' Zei ik bijdehand en stak mijn neus in de lucht, waarna ik toch lachten. Mijn oog viel op een blauw doosje en ik herkende het van gister. 'Niall, Babymelk!' Lachte ik en pakte het doosje om het in zijn handen te duwen. Harry zou et vast niet missen. Wel vroeg ik me af of alles goed was gegaan met hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Protesteren heeft geen zin' zei ik lachend en nam plaats op het aanrecht. Eigenlijk was het tijd om me eigenlijk om te kleden, maar was te lui om weer naar boven te lopen. 'Of jij krijgt er een minder en neemt genoegen met aardbeien.' Lachend keek naar Zayn en stopte daarna een aardbei in mijn mond.
    Daarna keek ik toe hoe hij daarna het doosje babymelk in de handen van Niall duwde, en eigenlijk verbaasde me het niet dat Harry het was vergeten. Ik was best nieuwsgierig geworden naar wat Zayn dacht wat de plannen zouden zijn, want meestal wist hij toch wel te raden wat ik dacht en van plan was 'Hmm, wat wil je nog doen of denk je dat de plannen zijn?' Vroeg ik. Een beetje nieuwsgierigheid maakte niet uit, want het zou toch niet al te lang meer duren. 'En wat zijn jou plannen, Nialler?'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 0:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik sloeg mijn ogen neer. Hij was echt altijd optimistisch, nouja, dat probeerde hij. Ik keek naar hem. Liam was de liefste jongen die ik kende. Veels te lief eigenlijk. Zijn woorden spraken me moed in, dat ik er ten minste niet alleen voor stond. Zijn ogen stonden zo lief en vertedert. Ik wilde eigenlijk mijn hand optillen en door zijn haar aaien, maar ik zat vast aan allerlei apparaten. Ik wilde wat zeggen, maar hij sprak verder. Zijn stem kalmeerde me zo erg dat ik niet eens moeite deed hem in de rede te vallen. Ik haalde mijn schouders op bij zijn vraag. Ik had geen idee. Ik voelde een zachte schop gevolgt door de volgende wee. Ik kromp wat in elkaar voor ik me weer wat kon relaxen. Zijn woorden waren heel lief, maar ik wist hoe druk hij het had met Drake en zijn werk, werk wat ik dus de komende maand of een twee zou moeten neerleggen tot Dan en Finn de nacht door sliepen. "Je bent een schat, echt waar, en een geweldige vader, maar vergeet asjeblieft jezelf niet. Jij bent ook belangrijk, Liam. Cijfer jezelf asjeblieft niet weg. Daar ben je te speciaal voor." Met wat moeite wist ik toch een hand zacht door zijn haar te halen. Een apparaat begon te piepen, dus ik duwde maar snel het slangetje terug in mijn huid. Ik wilde niet straks hier vast zitten omdat ik probeerde 'tegen te stribbelen'.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schudden mijn hoofd. Echt niet dat ik genoeg had aan aardbeien. Toch nam ik een hap toen Louis een aardbei voor mijn neus hield. 'Ik heb dit keer echt geen flauw idee. Dus vertel het me maar.' Glimlach ik onschuldig en tik op zijn neus. Ik wilde tussen zijn benen gaan staan en hem zoenen, maar ik hield me in vanwege Niall. Maar wel drukte ik snel een kusje op mijn lippen en keek daarna naar Niall. Ik was ook wel nieuwsgierig naar wat hij ging doen vandaag. Maar ik was nog nieuwsgieriger naar wat ik zelf ging doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikte zacht, wetende dat het ook helemaal niet nodig was. Maar ondanks de vrolijkheid, vond ik het ook jammer dat ik me in moest houden tegenover Zayn voor Niall. 'Als ik het ga vertellen weet jij het ook, en dat is niet de bedoeling. Maar met dat onschuldige gedoe maak je me het wel moeilijk.' Ik lachte weer en pakte Zayn zijn hand vast. Dit bewees maar weer hoe moeilijk het was om een paar minuten van hem af te blijven, maar het was een geluk dat hij nog wel in de buurt was. Ik keek weer naar Niall, wachtende op zijn antwoord en kon het uiteindelijk niet laten om Zayn een stuk dichter tegen me aan te trekken, 'Trouwens je zit vandaag wel de hele dag aan me vast.' Fluisterde ik zacht in zijn oor, om vervolgens snel een kusje op zijn wang te drukken en gewoon weer naar Niall te kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer